Nedjo je napisao(la):
http://games.zootfly.com/
Uopste ne izgleda lose!
Skinuo sam film koji je snimljen u igri za potrebe prezentacije na ECTS sajmu.
Pa igra stvarno moze da konkurise HL2 i Doom3 !!!
Fizika je u njihovom stilu: pucas na stolicu a ona pocne da se kotrlja i prevrce i usput pomeri i sto i drugu stolicu, bas izgleda realisticno (jedino sto bi se prava stolica raspala pod kisom metaka :beat: ).
Stvarno je taj deo fizike odradjen do jaja ...
Najvise mi se dopala uverljivost pojedinih prolaza ili stepenista od polozenih dasaka (kao neka nedovrsena zgrada ...), deluje tako stvarno, pogotovo u odnosu na trenutno raspolozive igre.
Inace sama pucacina je u stilu koji je klasican FPS, pointer sa tackom u sredini ekrana i puska iskosa sa desne strane ... rokaj sve sto mrda.
Znaci jedini napredak u odnosu na dosadasnje FPS je ta toliko spominjana fizika pokreta svih pomerljivih objekata ali ostalo je kao iz vremena Quake ili Doom-a samo mnogo detaljnije i lepse-realisticnije za oko.
Krivo mi je sto niko ne pokusava da nastavi putem koji je ponudio Vietcong sa drugacijim pristupom samom izvodjenju igre tj. bez nisanske tacke-krstica na sredini ekrana. Svi furaju grafiku i realisticnu fiziku pokreta a niko da doda i realistican nacin nisanjenja i pucanja. Ovo sto nude gore pomenute igre je teska disharmonija, insistiranje na realisticnosti jednog aspekta igre a zadrzavanje drugog na nivou igara od pre 12 godina (i na nivou deteta od 12 god)
Stvarno me je smorila ta varijanta, sta ce im ona puska u uglu i bez nje bi bilo isto, jer ti nisanis tackom, krsticem, kruzicema il cime vec a puska je tu samo "da simulira realnost" ... to me stvarno iritira.
Inace u ovom snimku ima jos dve scene koje autori posebno isticu:
- voda, koja je bas DX9 (kao u 3DMarku03)
- dim, koji je kao pravi ... verovatno sve zasluga DX9.
Teksture ipak deluju nedoradjeno i siromasno a mnogi delovi skoro i da nemaju teksture ali obzirom na razvojni stadijum igre to je i za ocekivati.