Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

Meni su opet nešto zabrljali, račun preslikan od prethodnog meseca. mada sam imao manje grejanja.
 
Svako ko ikada doživi neprijatnost pogrešnog očitavanja/neočitavanja ili čega već, trebalo bi da sam očitava i šalje stanje EDBu , bar nekoliko meseci ili koliko je u mogućnosti.
 
Moze naravno, i onda te odbiju po defaultu.
 
Pisao sam i ja... Mailove ili ne čitaju ili ignorišu, nisam siguran. Na telefon mi se nikada niko nije javio. Ali može u šalter sali da se ubaci cedulja u kartonsku kutiju.
Da se ogradim: područje ED Novi Sad
 
Moze da bude razlog koji hoces,tipa sto ne mozes da dokazes da ne zivis na mesecu i slicno.
 
Ja sam područije Pančevo. Nisam imao potrebe da im šaljem potrošnju. Uvek su dobro čitali i na vreme.
Za komunalne usluge imam opciju da sam prijavljujem vodu na njihovom sajtu, pa to koristim redovno i ne znam zašto bi bio problem kod EPS-a.
 
Isti i kod nas, postavljen polovinom decembra 2023. "Made in Serbia", čudima nikad kraja.
Danas gledam brojilo i pokazuje T2 ne samo nama već i drugima. Evo sad u 1h svetli indikator. Svakih nekoliko dana smenjuje se indikacija danju/noću. Ludilo, moraću i za ovo da podnosim prigovor.
A u međuvremenu (danas) mi stigao odgovor. Baš lepo pismo.
Pogledajte prilog 439044
Ja kada sam slao mail da dodju i ocitaju brojilo, dobio sam slicno pisamce na mail da se odbija zahtev za citanje(iako nisu izasli) jer nisam vlasnik, onda zena posalje mail u svoje ime, namerno smo poslali sa mog maila a ona se potpisala i oni izvrsili ocitavanje, Jugoistok je u pitanju
 
Pre 3 godine sam prvi put išao (kažem pre nije bilo potrebe jer je sve radilo kako treba a čovek zadužen za očitavanja bio profesionalan i tačan). Tad nam upisali četvorostruko veću potrošnju niže od više tarife (koliko ne potrošimo ni za 8 meseci, prilično upadljiva greška a ni da se zapitaju kad su slali račun). Pošaljem mejl kao i ovaj sad i kroz 5-6 dana stigne potvrda da će biti izvršena korekcija. Sve bilo OK.

Tačno, sad mi odbiše mejl (sa mojim potpisom) jer ne mogu "treća lica" podnositi prigovor već samo nosilac ugovora sa EPS-om. Pa me šalju notaru da platim, koliko 2-3k? da mi sastavi ovlašćenje. I to ne neko opšte ovlašćenje već za ovaj konkretan slučaj. Pa opet po novo ovlašćenje kad zabrljaju za par meseci, pošto su im greške postale redovne. Ali kažu mi može pozivom da se reši. Znači pozivom znate da sam "taj i taj" a ne Paja Patak a mejlom sa svim podacima nosioca ugovora i mojim tvrdite da sam neka lutalica koja je našla račun u smeću i rešila da reklamira, onako, iz dosade.
Narogušen sam otišao u Zemun, na šalteru rekao šta je i kako. Odštampan odgovor iz mejla predočio čoveku, rekao sve šta je i kako je, dao sve podatke i pokazao i slike stanja brojila u telefonu. Nikakav problem nisam imao, čovek mi rekao da imam osnova za prigovor i da popunim obrazac. I time je to rešeno.

Problemi su nam krenuli kad nam negde oko korone ode naš redovni čitač. Otad se tu posmenjivaše kojekakvi, muški i ženski. Jedan od njih, izgledao kao da ni srednju još nije završio, dođe na Dan pobede 9.5. a posle stigne račun u kome stoji 3.5. Upisao stanje tog 9-og i taj broj kWh mi stoji za 3.5. Kraduckanje da tolerišem više nisam mogao pa sam išao u Zemun da se požalim.
Poslednji put, pre ovog sad, sam rekao da znam da su u rasulu, da čitače skupljaju ko zna otkud. Predložio sam da mi stanari organizujemo i sami snimimo stanje brojila (3 ormara u zgradi, nije neki problem što se nas tiče) ako ne mogu oni sve da pokriju. Posle mogu vanredno doći i proveriti kad nađu vremena.
I odbijen sam, valjda da ne narušim poslovnu tajnu kao što pomenuše u mejlu.

I tako, može pozivom, može mejlom, može sami da slikamo i pošaljemo. A u praksi ako hoćeš da uradiš nešto, "'ajd' ti lepo iznerviran do šaltera u redove".
 
Stranačka firma radi očitavanje. Bilo je po vestima a i ovaj što očitava je dužan da nosi karticu firme. Guglanjem se lako nađe vlasnik iste.
 
Nazad
Vrh Dno