Ne preporucujem ovaj servis nikome. Onakvu kolicinu bezobrazluka nisam doziveo u zivotu ni u jednoj prodavnici, pijaci, buvljaku... A ne u "ovlascenom" servisu brendova kao sto su Philips, TCL televizori. Imao sam problem sa TCL televizorom koji je bio u garanciji 5.mesec i ne znam koji me je djavo naterao da poslusam prodavca i ja odnesem TV u servis iako je to njihova obaveza. Pogledajte samo recenzije servisa na google mapama. Pa ako 20 recenzija govori o njihovom bezobrazluku i losoj usluzi, onda valjda tu ima neke istine. Uzmite i samo ih procitajte. U desetine njih se pominje neki "nevaspitani stariji covek" koji galami na ljude, koji je drzak i bezobrazan... A ocigledno je to neki vlasnik. Tako je i mene sacekao isti taj "gospodin". Za ono sto sam mislio da ce mi biti 5 minuta posla, po recima prodavca, samo je trebalo da odnesem TV u servis i objasnim koji je problem, da se uradi dijagnostika i da zahtevam da mi se TV ne popravlja iako je problem mozda resiv (a nije bio, crkli su pikseli na panelu) jer imam pravo na to po zakonu o zastiti potrosaca jer to pravo postoji prvih 6 meseci od kupovine uredjaja. Medjutim, ne samo da nije bilo 5 minuta posla, nego se pretvorilo u takav problem, gde su me prvo sacekala dva vrlo neljubazna radnika koja su mi rekla da to ne ide tako, da je potrebno da donesem nekakav zahtev koji po njima treba da otvori prodavac (sto nije tacno, to je mogao i servis a to su mi objasnili i prodavac i UVOZNIK, znaci 2:1). Sve vreme sam sa njima bio ljubazan iako sam osecao veliku dozu bezobrazluka u razgovoru sa njima, neki potcenjivacki omalovazavacki stav. Na kraju su zvali tog cuvenog starijeg gospodina koji je dosao iz neke prostorije iza i odmah uzeo takav bezobrazan nastup, meni neshvatljiv, jer sam i sam vlasnik jedne trgovinske radnje i znam kakav bi trebao da bude odnos prema musterijama. U ovom slucaju ljubaznoj musteriji, kojoj ocigledno nije jasno nesto. Odmah je nastupio prema meni kao da sam zaostao u razvoju, rekao mi je da su oni samo servis i da oni ne vracaju novac?! Kao da sam ja igde pomenuo novac i da zelim da mi servis vrati novac, kao da ja ne znam ko vraca novac, kao da sam pao sa Marsa... Zatim kada sam pokusao da mu prenesem sta mi je prodavac rekao i da se pozovem na taj zakon, on me je drsko prekinuo i rekao da njega zakon ne zanima i da on zakon ne tumaci, oni su servis i time sto sam ja doneo tv u servis, saglasan sam da se on popravi IAKO sam ja rekao da ne zelim. Sokiran, pitao sam da li mogu da pozovem prodavca, on je rekao moze, i dok sam ja objasnio prodavcu sta se desava ( na sta su mi oni rekli da je to ocekivano od njih, da svi imaju problema sa njima, da se i UVOZNIK cak zali TCLu na uslugu servisa ali da TCL zahteva da bas oni budu ovlasceni servis... Ocigledno jer rade u njihovom interesu bas kao i u mom slucaju) stariji gospodin mi se obratio bukvalno ovim recima: "Momci, posto vidim da dogovora nema,ajde nosite vi lepo ovaj televizor iz servisa. Nemamo mi vremena da se bavimo sa vama i vasim TVom, nas ceka jos 20 televizora." Covek me je bukvalno izbacio iz servisa. Da nisam u tom trenutku drzao TV od 55 inca... Dobro bih ja njega pocastio. Ovako, izabrao sam kulturniji nacin, otisao sam iz servisa, nazvao prodavca, odneo im tv u poslovnicu i rekao ne zanima me, resavajte problem. Nakon mesec dana cekanja, prodavac mi je rekao da je reklamacija prihvacena a nakon jos mesec dana vracen mi je novac. Na kraju, cemu sve to? Znaci da servis od pocetka nije bio u pravu i da je mogao lepo da primi tv u servis i da postede me maltretiranja. Ali izabrali su taj neki svoj nacin. Izmaltretirali me, izgubio sam ceo dan dok sam dosao 50km do Beograda i jos 50 nazad. Ocigledno je da rade u necijem interesu i da su zasticeni. Slao sam desetine mejlove na sve moguce TCL adrese, zalio se, niko mi nije nigde odgovorio. Zaista sramota i za TCL. Ali znate sta ... Ja sam opet kupio TCL televizor. I jedva cekam da imam problema sa novim tv-om, da opet posetim doticni servis 😊 I nek probaju opet da mi ne prime tv u servis na osnovu garancije i nek probaju da me izbace opet, pokucacu na vrata svih mogucih inspekcija i zastitnika potrosaca. Ucinicu ih popularnim.