Šta je novo?

iskustvo sa beotronic doo servisomphilipsa za srbiju

kefalo81

Slavan
Učlanjen(a)
26.04.2008
Poruke
1,523
Poena
350
to je serviser tehnomanije za philips. u tehnomaniji sam
kupio transcend player i sluske philips 9500 . sada se nako 10
mjeseci izgubi zvuk na lijevoj. kabal je bez fizickih
ostecenja.
imate li kakav savjet. kako da se postavim. da bi izbjegao
filozofiju ja planiram da trazim diagnostiku odmah tj da se
pregledaju fizicki i da se to konstatuje. imate li jos kakav
savjet. imam original pakovanje slusalica i fiskalni racun ali
ne i garantni liosr, jer ga nije ni bilo. inace garancija je 2
godine.
zahvalan sam na svakom savjetu.
 
Na slusalice nemas garanciju, garancija je na uredjaj. kad sam kupio neke philips sluske ( bile su najskuplje u radnji ) pitao kolika je grancija, tip kaze probaj ovde da li rade da ti odma zamenimo kad izadjes napolje gotovo je.
Takodje nema vise inspekcije da ti pomogne u reklamaciji.
Kupi druge slusalice
 
zasto govoris napamet. imam garanciju i to dvije godine. realizovao, uzeo sonijeve sluske, rzliku para dobio u kesu nazad.
 
Ne govorim napamet. Vec sam ti napisao. Kad sam kupovao slushalice filipsove. Platio sam im oko 2500 dinara i nije bilo nikakve garancije. Drago mi je da si ti dobio druge.
 
Servis Beotronic u Beogradu uopste nije profesionalan, ni kompetentan. Moje iskustvo sa njima je krajnje negativno. Kada mi se pokvario sporet marke Whirpool, pozvala sam ovlasceni servis, tj Beotronic. Majstor na sporetu nije utvrdio kvar, a uspeo je i da izazvove kvar na uticnici i utikacu, izbio je glavni osigurac i konstatovao je da je to kao kvar. Na kraju sam pozvala komsiju elektricara u penziji, koji je promenio uticnicu i utikac,a sporet i dalje nije radio. Onda se komsija pozabavio i sporetom, ustanovio kvar i popravio ga. Zice od kabla koji ulazi u sporet su trebale da se prespoje samo. Toliko o znanju i umecu majstora Beotronic servisa, koji je samo naplatio svoj dolazak, naravno, bez ikakve pomoci meni, cak je uspeo i da odmogne.
Beotronic servis zaobilaziti u sirokom luku.
 
Ne preporucujem ovaj servis nikome. Onakvu kolicinu bezobrazluka nisam doziveo u zivotu ni u jednoj prodavnici, pijaci, buvljaku... A ne u "ovlascenom" servisu brendova kao sto su Philips, TCL televizori. Imao sam problem sa TCL televizorom koji je bio u garanciji 5.mesec i ne znam koji me je djavo naterao da poslusam prodavca i ja odnesem TV u servis iako je to njihova obaveza. Pogledajte samo recenzije servisa na google mapama. Pa ako 20 recenzija govori o njihovom bezobrazluku i losoj usluzi, onda valjda tu ima neke istine. Uzmite i samo ih procitajte. U desetine njih se pominje neki "nevaspitani stariji covek" koji galami na ljude, koji je drzak i bezobrazan... A ocigledno je to neki vlasnik. Tako je i mene sacekao isti taj "gospodin". Za ono sto sam mislio da ce mi biti 5 minuta posla, po recima prodavca, samo je trebalo da odnesem TV u servis i objasnim koji je problem, da se uradi dijagnostika i da zahtevam da mi se TV ne popravlja iako je problem mozda resiv (a nije bio, crkli su pikseli na panelu) jer imam pravo na to po zakonu o zastiti potrosaca jer to pravo postoji prvih 6 meseci od kupovine uredjaja. Medjutim, ne samo da nije bilo 5 minuta posla, nego se pretvorilo u takav problem, gde su me prvo sacekala dva vrlo neljubazna radnika koja su mi rekla da to ne ide tako, da je potrebno da donesem nekakav zahtev koji po njima treba da otvori prodavac (sto nije tacno, to je mogao i servis a to su mi objasnili i prodavac i UVOZNIK, znaci 2:1). Sve vreme sam sa njima bio ljubazan iako sam osecao veliku dozu bezobrazluka u razgovoru sa njima, neki potcenjivacki omalovazavacki stav. Na kraju su zvali tog cuvenog starijeg gospodina koji je dosao iz neke prostorije iza i odmah uzeo takav bezobrazan nastup, meni neshvatljiv, jer sam i sam vlasnik jedne trgovinske radnje i znam kakav bi trebao da bude odnos prema musterijama. U ovom slucaju ljubaznoj musteriji, kojoj ocigledno nije jasno nesto. Odmah je nastupio prema meni kao da sam zaostao u razvoju, rekao mi je da su oni samo servis i da oni ne vracaju novac?! Kao da sam ja igde pomenuo novac i da zelim da mi servis vrati novac, kao da ja ne znam ko vraca novac, kao da sam pao sa Marsa... Zatim kada sam pokusao da mu prenesem sta mi je prodavac rekao i da se pozovem na taj zakon, on me je drsko prekinuo i rekao da njega zakon ne zanima i da on zakon ne tumaci, oni su servis i time sto sam ja doneo tv u servis, saglasan sam da se on popravi IAKO sam ja rekao da ne zelim. Sokiran, pitao sam da li mogu da pozovem prodavca, on je rekao moze, i dok sam ja objasnio prodavcu sta se desava ( na sta su mi oni rekli da je to ocekivano od njih, da svi imaju problema sa njima, da se i UVOZNIK cak zali TCLu na uslugu servisa ali da TCL zahteva da bas oni budu ovlasceni servis... Ocigledno jer rade u njihovom interesu bas kao i u mom slucaju) stariji gospodin mi se obratio bukvalno ovim recima: "Momci, posto vidim da dogovora nema,ajde nosite vi lepo ovaj televizor iz servisa. Nemamo mi vremena da se bavimo sa vama i vasim TVom, nas ceka jos 20 televizora." Covek me je bukvalno izbacio iz servisa. Da nisam u tom trenutku drzao TV od 55 inca... Dobro bih ja njega pocastio. Ovako, izabrao sam kulturniji nacin, otisao sam iz servisa, nazvao prodavca, odneo im tv u poslovnicu i rekao ne zanima me, resavajte problem. Nakon mesec dana cekanja, prodavac mi je rekao da je reklamacija prihvacena a nakon jos mesec dana vracen mi je novac. Na kraju, cemu sve to? Znaci da servis od pocetka nije bio u pravu i da je mogao lepo da primi tv u servis i da postede me maltretiranja. Ali izabrali su taj neki svoj nacin. Izmaltretirali me, izgubio sam ceo dan dok sam dosao 50km do Beograda i jos 50 nazad. Ocigledno je da rade u necijem interesu i da su zasticeni. Slao sam desetine mejlove na sve moguce TCL adrese, zalio se, niko mi nije nigde odgovorio. Zaista sramota i za TCL. Ali znate sta ... Ja sam opet kupio TCL televizor. I jedva cekam da imam problema sa novim tv-om, da opet posetim doticni servis 😊 I nek probaju opet da mi ne prime tv u servis na osnovu garancije i nek probaju da me izbace opet, pokucacu na vrata svih mogucih inspekcija i zastitnika potrosaca. Ucinicu ih popularnim.
 
Znaci nije Nepo servis bas toliko loš, ima i daleko gorih. :p
 
Ja sam kod njih nosio da mi zamene pozadinsko osvetljenje i sve proslo ok.TV nije bio pod garancijom pa su mozda zato bili fini a i korona samo sto je prosla :)
 
Nazad
Vrh Dno