Šta je novo?

Free for all NVIDIA Gamers

Brazilko

Slavan
Učlanjen(a)
Poena
Nvidia Offering Free Games to Customers

Nvidia is running a special promotional offer for its customers and anyone who has an Nvidia graphics card or motherboard stands to get four free games from Steam.

The games on offer include: "Portal: The First Slice", "Half Life 2: Deathmatch", "Half Life 2: Lost Coast", and "Peggle Extreme".

Out of the four, the first is a demo version rest all are full games with the total size of the games coming up to 6.8GB.

To avail the offer, you need to first have a Steam account. And even if you do qualify, it doesn't mean your PC will be able to run the free games.

Free for all NVIDIA Gamers

<sarkazam>WOW covece, daju besplatno Half life! </sarkazam>

Pa ovo i jeste ništa, Portal First Slice, Peggle Extreme Demo i Lost Coast se završavaju za 15 minuta ukupno, a HL2 Deathmatch ne znam ko igra... duže traje apdejt Steama i download patcheva nego igranje nekog od ovih demoa :S:

Ja mislim da ono "you must never look a given horse in the mouth" spada u osnovnu kulturu.

Pa ovo i jeste ništa, Portal First Slice, Peggle Extreme Demo i Lost Coast se završavaju za 15 minuta ukupno, a HL2 Deathmatch ne znam ko igra... duže traje apdejt Steama i download patcheva nego igranje nekog od ovih demoa :S:

Upravo na ovo sam mislio:). Mnogi demoi su duži od ovoga što su oni do sada prodavali.

Portal i Lost Coast su demoi, a ostalo... meh

Pih, mislio sam da ima ceo HLII, a ne samo ovi mini demoi i DM.

<sarkazam opet> omnik, ovo nije poklon, nego nacin da preokupiranju nas HDD, znam ja da ih je RIAA za to platila! </sarkazam>

Nazad
Vrh Dno