Šta je novo?

"Flickering" problem sa touch bar-om na MacBook Pro

Pega

Slavan
Učlanjen(a)
23.04.2006
Poruke
1,606
Poena
360
Pozdrav, Kolege!

Da li je neko možda imao, pa zatim i sam menjao touch bar na MacBook Pro uređaju? Dešava se "flickering" onog trenutka kada se spusti lid i Mac pređe na rad preko baterije. Kada radi preko adaptera flickering se umiri (nestane) i radi tako normalno i u nedogled.

Na Net-u vidim da zamena nije toliko teška, koliko je servisi predstavljaju, a zamenski T-bar je oko 30e na Ali-ju; i servisi ugrađuju isti.

Da li alternativno može da bude i baterija?

Da li eliminasti T-bar (otkačiti ga samo sa ploče) i nastaviti tako koristiti uređaj i izbeći sve pomenute mahinacije?

Svako iskustvo bi bilo od koristi. MacBook sam kupio ovde, na Forumu, i sve je radilo kako treba do određenog trenutka. Cycle Count je jako mali, baterija na 100% i 0 wear-a.

Hvala, unapred!
 
Mali-veliki info sa moje strane, pošto verovatno Kolege nisu imale problem sa T-barom na svojim uređajima.
  1. Pronašao sam način kako se menja samo touch bar na Mac-u, ne kompletan case, kako gro servisera sugeriše, nego samo T-bar:
  2. Privremeno sam rešio svoj problem otvaranjem Mac-a i diskonektovanjem dva flat kabla koji idu na ploču sa T-bara - Mac se više ne resetuje, radi odlično i osim T-bar kontrola ne nedostaje mu ništa; kontrole vršim software-ski
  3. Raspitao sam se odakle lokalni serviseri nabavljaju zamenski T-bar - isto kao što bismo i mi, sa Ali Express-a (30e + zanemarljiva cena shipping-a); na zamenski deo se kod lokalnih servisa čeka oko 3 meseca, kako kažu, baš koliko i mi čekamo paket sa Ali-ja
  4. Pitao sam alternativno da T-bar kao zamenski đeo kupim od njih, ako imaju na stanju, i popravku uradim sam - niko od njih neće da proda deo i kažu, "To je ozbiljan posao i teška popravka"
  5. Cena ponuđene usluge kod nekoliko lokalnih servisa je išla od 12k dinara do, meni neverovatnih, 750e.

Koliko god ovaj uređaj fantastično radi i predvidiv je u većini situacija, najpre zbog dobro optimizovanog OSX-a, kada dođe do kvarova vlasnici su prepušteni milosti i nemilosti lokalnih servisa, visokim cenama usluge ili se jednostavno opredeljuju za kupovinu novog uređaja, kako bi zaobišli sve gore pomenuto.

Možda nekome moje iskustvo pomogne..
 
Nazad
Vrh Dno