Šta je novo?

Far Cry razlika

Wonderkid

Slavan
Učlanjen(a)
29.04.2005
Poruke
124
Poena
319
Kako se pojavila igra presao sam je odma i eto nisam je dirao do juce..vidim da je izasla gomila patcheva za nju,nove verzije,pa koliko vidim najnovija verzija je 1,4 ako se ne varam...Pa pitanje je,u cemu je razlika izmedju 1.0 i 1.4 verzije,znaci da li ova nova samo ispravlja "greske" ili i donosi neke novine,oruzija,table...Da li vredi da se patim skidajuci je posto je nekih dobrih 100mb a moram i ranije patcheve da skidam da bi mogao novi instalirati.. :wall:
 
Verujem da ne donosi ništa novo...za to služe bonus pack-ovi i sl. gluposti...

Inače šta je 100mb na 5 Gb koje FC zauzima :S:
 
Veoma bitna stvar koju novi patch donosi je
HDR(High Dinamic Range) rendering.

Moguce ga je ukljuciti samo ukoliko posedujete nvidia graficku karticu
seste generacije.

I verujte mi da igra izgleda mnogo realisticnije, prirodnije i lepse.
Sta reci kada sam morao jos jednom da je odigram do kraja.
 
Sa 1.3 patchom se moze ukljuciti HDR mode.
A gdje ste vidjeli 1.4 patch?
 
A da nije 1.4 mozda patch za XP 64bit?
 
u cemu je razlika izmedju SM 3.0 i HDR-a?
da li je i jedno i drugo za sada privilegija nvidia karti 6-e generacije?
 
Je li nV 6800GT "sesta generacija" ?
I kako se patch-uje, treba li original ?

Dajte malo iskustava i komentara...
 
golub je napisao(la):
Je li nV 6800GT "sesta generacija" ?
Da. Sesta generacija su karte:
6200, 6600, 6800. Postoje razni modeli: obican ili ;;vanilla'', GT i Ultra i postoje oslabljeni Turbo Cashe modeli nekih karti
:wave:
 
Poslednja izmena:
Razlika izmedju 1.0 i 1.31 (koji je zadnji) je dosta velika jer je mnogo toga ispravljeno.

Inace ako zelis dodatni sadrzaj skini singleplayer mape (kojih ima dosta) medju kojima ima izuzetnih, a mozes se oprobati i u mpu na netu. Takodje imas i mnogo modova za igru.
 
sale prdez je napisao(la):
u cemu je razlika izmedju SM 3.0 i HDR-a?
da li je i jedno i drugo za sada privilegija nvidia karti 6-e generacije?

HDR (High Dynamic Range) omogucava da se scena izrenderuje u floating point formatu, pa da se potom, zavisno od najsvetlijeg objekta u sceni, to vrati u integer format. Tako, ako imas jako svetlo u kadru, ostatak scene ce biti prikazan tamnije nego sto bi bio prikazan da tog svetla nema - tako radi i ljudsko oko. Da bi HDR u FC radio, kartica treba da podrzava floating point blending ("stapanje" dve teksture u floating point formatu), sto za sada podrzava samo GF6xxx. Inace, HDR postoji i u 3DMark03/05, i radi na ATI karticama zato sto nije koriscen fp blending.

Shader Model 3.0 je mnogo kompleksnija stvar, to je standard pisanja shader programa. Ima nekoliko prednosti nad SM2.0, koje su u glavnom kozmeticke - kvalitet slike je teorijski isti, mada bi brzina SM3.0 programa trebalo da bude malo veca u slucaju visestrukog osvetljenja.

FP blending ne mora nuzno da ima veze sa Shader Model specifikacijom.
 
Jorgovane, daj neki link za SP mape, preporuci neku, namam puno vremena za oranje...
 
Uh odavno sam ih skidao, ne secam se odakle. Prodaj da trazis nesto kao Far Cry land .de mislim da je, ali ima i na engleskom. Tamo ima dosta toga, sortiraj po broju skidanja. Uskoro ce mi prijatelj koji je napolju dici na ftp nekoliko gb stvari za FC (trenutno skidam sto mi je digao za D3) pa cu to sve skinuti.
 
sale prdez je napisao(la):
u cemu je razlika izmedju SM 3.0 i HDR-a?
da li je i jedno i drugo za sada privilegija nvidia karti 6-e generacije?

GeForce 6800 se temelji oko arhitekture CineFX 3.0(shaderski model 3.0,neogranicene duzine shadera s hardverske strane,interna FP32 preciznost,podrska za FP16 teksture)te podrzava HDR.I jedno i drugo su trenutno privilegija Nvidija graficki.

Pod SM 3.0 se podrazumijevaju pixel i vertex 3.0 shaderi.
Pixel shaderi omogucavaju detaljniji prikaz zahvaljujuci mogucnosti prikaza boje na razini svakog piksela(element slike)te programabilnosti.Programabilnost omogucava jednostavno simuliranje stvarnih kompleksnih povrsina kao drvo,mramor...

Vertex shaderi donose programabilnost slicnu kao i pixel shaderi,ali oni se ne bave pikselima nego vrhovima trokuta koji se inace koriste za predstavljanje gotovo svih 3D modela.
Recimo realisticni prikaz vlasi kose se postize uz pomoc piksel shadera koji intenzivno koristi grananje.

HDR predstavlja podrsku za FP format,a omogucava realisticniji prikaz s obzirom da nam monitor ne moze prikazati dinamicki raspon koje nase oko moze pokriti.Stvar je povezana sa prikazom svijetlih scena.
 
zahvaljujem zmaju i starcu na iscrpnim odgovorima...:type:
pozdrav
 
I've been running with HDR for a while in farcry, and I wouldn't play without it. Runs great at 1024x768 w/ 4xAA, 8XAF on my 9800pro (512 DDR in dual channel, sempron 2400).
Cekaj sad... znaci moze HDR i sa Ati-jevim karticama, a ne samo sa nV6xxx!?
 
Ma taj tip ne zna šta priča... 9800Pro ne može da radi HDR u FC, nijedan ATI ne može...
 
Evo jednog linka ka SP mapama:
http://farcry.gamecentrum.net/download/mapy_11.htm
HDR Rendering zaista lepo izgleda, ali ima nekih nelogicnosti. Na primer beli mantil doctora je tako ispran arijelom ili slicnim hemiksalijama da sija jace nego na reklami za isti prasak. Scene ( pogotovo indoor ) izgledaju mnogo drugacije i generalno bolje, a napolju razlika nije tolika, samo su senke lepse.
Ah da, za ovo zadovoljstvo treba zaista jak hardver. Meni je na nekim delovima gde je bilo preko 90 FPS nakon ukljucivanja HDRR-a broj frejmova pao ispod 30.
Jos jedna stvar: ukljucivanjem HDRR-a iskljucuje se Antialiasing pa more po mom subjektivnom misljenju nije tako lepo kao sa AA, a bez HDRR pa sam igrao tako da kad sam napolju ukljucim AA, a kad sam unutra HDRR.
 
Sto se mene tice ja u FarCry-u ne bih nista menjao :)
Jer sam igru presao bez ijednog baga anomalije, vec bih da sam na njihovom mestu trazio nacin da smanjim zahtevnost novim patch-em, a ne da je na neki povecavam, da bi svi mogli da je probaju...
 
Vrh Dno