Šta je novo?

Commandos2

legija

Čuven
Učlanjen(a)
Poena
STIGAO SAM DO KRAJA 3 NIVOA SA PODMORNICOM ISPUNIO SAM SVE ZADATKE ALI NEMOGU DA POKRENEM PODMORNICU TJ NEMOGU DA ZAVRSIM MISIJU. KAKO SE MISIJA ZAVRSAVA.AKO NEKO ZAN NEKA ME OBAVESTI

Koliko se ja secam to bi trebala da bude ona misija na snegu.Trebalo bi da dodjes do nekog aviona i tu je kraj,medjutim ni kod mene ta misija nije htela da se zavrsi.

Alex je napisao(la):
Koliko se ja secam to bi trebala da bude ona misija na snegu.Trebalo bi da dodjes do nekog aviona i tu je kraj,medjutim ni kod mene ta misija nije htela da se zavrsi.

Moze da se zavrsi. Samo, igrao sam to poodavno, ne secam se kako... Potrazite neki "walkthrough" na netu, sigurno ih ima.

Verovatno nisi ispunio sve zadatke.

PRIMARY OBJECTIVES:

Contact the Sapper.
Rescue the Green Beret.
Recover the three parts of the Enigma machine.
Rescue the Spy, the Thief and the allied sailors.
Rescue the Captain.
Use the radio in the camp.
Destroy the engine.
The Green Beret and the Spy must use the plane to take the Enigma machine to the HQ.
All the others must escape in the sub.

SECONDARY OBJECTIVES:

Disable the bow gun.
Disable the central gun.
Disable the stern gun.

Tiny and Spooky should go into the plane (make sure that the Enigma equipment are either with Tiny or Spooky). Mission accomplished!!!

hvala ali....

Lazo brate , sve sam ispunio, sve mi je stiklirano, ta masina je sa comman. u avionu i sve je po propisima ali ... nece.
Nego, jel bi mogao ti meni da nadjes sifre za sve nivoe ili bar za sledeci da ne stojim ovde. Hvala unapred

Nazad
Vrh Dno