Šta je novo?

Blue fire

TwistedMind

Slavan
Učlanjen(a)
30.05.2009
Poruke
7,053
Poena
485
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel i5-13600KF & Noctua NH-D15S chromax.black
Matična ploča
Gigabyte Z790M AORUS ELITE AX
RAM
Corsair VENGEANCE 32GB (2 x 16GB) DDR5 6000MHz C36
GPU
ASRock RX 6700 XT Challenger Pro 12GB OC
Storage
1TB Samsung 990 PRO NVMe M.2 SSD
Zvuk
FiiO K7 + HiFiMan Sundara, Soundpeats H1 TWS
PSU
Seasonic Prime PX 850W Platinum
Kućište
Cooler Master Storm Trooper
Monitor
2x ASUS MG279Q
Miš & tastatura
Logitech G502 LIGHTSPEED & Asus ROG Falchion MX Brown
Ostale periferije
Playstation 5
Mobilni telefon
Lenovo Z5
Pametni uređaji
Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra GPS
Pristup internetu
  1. Optički internet



Zbog nedostatka vremena sam tražio nešto malo opuštenije za igranje i nađem Blue Fire. Tek je izašla igra i izgleda chill. Prijatno sam se iznenadio iako je bilo očigledno da je predviđena za handheld konzole sa jednostavnom mehanikom.
PC port sa konzole je malo bolan. FPS ne pada ispod 120 (1080ti), mada sam siguran da bi i 60 bilo više nego dovoljno. Osim toga, kontrole su skoro nepromenljive. Par kontrola je zakucano, a nekoliko se može menjati, ali WASD direktno uslovljava većinu kontrola. Podrška za miš je nepostojeća u menijima, a emulacija analog sticka je standardna sa ubrzanjem sto ume da smeta. Brzi pokreti su nemogući zbog ograničenja, a spori naglo ubrzaju. Čak i pored ovoga, upravljanje nije neprecizno uz dobar DPI settings pa i najteže prepreke nisu problem. Vrlo brzo sam se navikao na kretanje i kontrolu.
Što se same igre tiče, stvarno sam se prijatno iznenadio. Vizuelno je jednostavna, ali sve regije su jedinstvene i istraživanje je stvarno prijatno. Igra nije fokusirana na borbu pa je ima relativno malo. Nema legija neprijatelja i zahtevnih protivnika. Po par komada na svakoj sekvenci se može i zaobići po potrebi. Osim toga, nekoliko boss borbi je malo zahtevnije, ali ne teško. Kreiranje karaktera je takođe vrlo ograničeno i svodi se na različite mačeve (bez dodatnih funkcija, perkova... samo sa različitim power level) i dodavanje spirita (skupljaju se kroz igru i mogu ubaciti u slot kao mali boost tipa brže kretanje, viši skok...). Ostatak se svodi na nekoliko ogrtača koje lik nosi koji imaju samo vizuelni efekat.
Priča je jednostavna, samo ti možeš da spasiš svet tako što ćeš uplatiti sve što se umlatiti može. Side questovi su zanimljivi.
U suštini, osnova cele igre je na platformingu kroz velike regije. Standardno, nove regije se otvaraju uz dobijanje novih sposobnosti tipa double jump, a prethodne postaju lakše za prolazak. Ima dosta backtrackinga što nije problem. Sve regije su povezane, a, dosta kasno u igri, se otvara i fast travel.
Igra ne bi bila kompletna da nema i challenge sistem u vidu void segmenata. Kratke rute sa preprekama. 3 najteža voida su definitivno suluda, ali fer.

Trenutno, za PC igra ima par bagova. Vidim da se dosta ljudi žali na često pucanje. Meni se to takođe dešava. Nakon pucanja, igra je snimljena, ali postoje gubici. Desilo mi se da sam par puta izgubio svu valutu za kupovinu, a neki su moral ida krenu celu igru ispočetka jer je item za nastavak igre, kao što je neki ključ, nestao. Nema u inventory, a nema ni na mapi da se pokupi.
Moj najveći problem sa pucanjem je kod jednog od bossova (možda najteži u igri). Bobedim i nakon cutscene igra pukne pa moram opet. 5x prešao i 5x isto. Za sada sam odlučio da odradim sve ostalo što mogu pa to na kraju sa nadom da će biti drugačije.
 
Nazad
Vrh Dno