Šta je novo?

Armed Assault

Radnik

Čuven
Učlanjen(a)
11.01.2003
Poruke
134
Poena
619
pop.gif


Video

Ja nemam reči!, a vi? :D
 
200MB-a...
I'll pass..
 
Videću sutra, sada mi veza nije baš najbolja, a i nemam vremena za 200Mb :)
Da li ima video ali da nije toliko težak?
 
Poslednja izmena:
jel instalirao neko?vidim da Cesi vec igraju i da ima puno problema sta star force-om...jel ima neko neka saznanja
 
Poslednja izmena:
uk izdanje tek za Q1 2007...

e pa ovako posto su mnogi ljudi ne zeleci da cekaju kupili Czech version pojavio se i Czech ArmA to English 1.0 add-on sad mene zanima da li to uopste radi???uzgred ako nekog zanima ima taj add on na www.armamods.net treba se registrovati i ici u download section...fajl ima 455kb
 
Poslednja izmena od urednika:
Ajd' javite kad probate cesku verziju sa tim dodatkom da li vredi igrati(koliko ima bagova) ili je ipak bolje sacekati q1 2007.
 
@Radnik: ko ceka, doceka :). Javi se za par dana :D
 
odlicna igra! jedva cekam coop mod da probam.
kolko sam primetio AI je dosta dobro uradjen.

1024 LOW i radi bez problema ovo sto sam do sada igrao, videcemo kad bude gomila jedinica.
 
Meni ARMA na 1024x768 ima od 15-30 frejmova max, a kad prebacim u 1280x1024 odmah ima 10 frejmova manje. Extra je zahtevna igra.
 
moracu da menjam graficku ali to kad izadje eng verzija.
ajde vidi koja podesavanja mozes da izvuces u 1024, a da imas 40+ fps.
 
pa dobro ljudi sto ste tako skrti na recima...kakav je taj mod za prevod jel se moze igrati kao da je english ili ipak ima problema,kakva je situacija sa tim bug-ovima koje mnogi prijavljuju kakav je a.i. posto kazu da je i to problematacino...koliko vidim ovde retko ko ima igru pa bi stvarno bio red nesto malo vise da napisete...
 
Ima o tome na www.armedassault.net/forum, a evo i moje malo izmenjen poruke C/P i ovde:

ja je napisao(la):
Evo, sad sam odigrao par ARMA misija i..... ~tadaaaaa~ - super je igra! :D Skroz u OFP fazonu što mi je baš nedostajalo sve ovo vreme. Sem grafike ništa praktično nije izmenjeno. Grafika izgleda stvarno super kada se gledaju velika rastojanja, ali to mora da ima minus, pa sve u blizini izgleda očajno, što je sasvim razumljivo. Da nije tako i da izbliza izgleda kao BF2 npr, ovo niko ne bi mogao da igra sledećih 5 godina. Smeta mi sporo učitavanje tekstura za vreme igre pa se dešava da prvo gledaš u neku jednobojnu kocku, pa u kocku za zelenim teksturama i tek na kraju u drvo.

Igra je prezahtevna i ja jedva mogu da je igram na svom kompu u native rezoluciji TFTa (1280x1024). Svi pokreti su nekako.... isprekidani... ne idu tečno kao u BF2 npr. Mislio sam da će stvar da se popravi ako stavim na 1024x768, ali je pomak u performansama minimalan. Ko misli da će ovo moći da igra na nečemu slabijem od 7600GT, taj se za***ao žestoko. Ova moja kartica je minimum za koliko-toliko normalno igranje. Mislim da 7300 i slabije ovo nema šanse da teraju...

Evo screenshotova - FPS se kreće od 15 do 30 MAX na 1024x768 rezoluciji, sve po defaultu. Kada stavim 1280x1024, od onog broja gore oduzmite 10 fps :( Nisam video da ima bilo gde da se podese dodatni parametri za grafiku (senke, AA, lightning i ostalo) i može da se podešava samo udaljenost na kojoj se iscrtava okolina (default je 1200... nečega).



Moja konfiguracija:

AMD64 Venice 3000+ na MSI K8N nF4 ploči
1GB Kingston
Gigabyte 7600GT sa 256MB

Jedva čekam punu englesku verziju, mada i sada uglavnom može da se igra jer je većina dijaloga vojnika na engleskom.

AH, unosim pometnju :( Engleski mi nije radio samo zato što sam preimenovao stare fajlove. Da bi bilo bar malo sadržaja na engleskom, stari fajlovi koji se zahteva da budu izbrisani, moraju i da budu izbrisani. Kada sam to uradio video sam da ima Advanced opcija za podešavanje grafike i tu sve lepo može da se namesti da radi kako treba i zbog toga zaboravite da sam napisao nešto za grafičke kartice ;)
 
Poslednja izmena od urednika:
ajde sad ako te ne mrzi proveri ono sto sam te pitao u prethodnom postu, 40+fps 1024x768.

od bagova do sad nisam doziveo da igra puca, da hdd radi bez prestanka i sl.
jedino mi se desilo da umesto da izadjem iz vozila kameru mi prebaci u trece lice.
nije sve prevedeno, opisi misija nisu i jos dosta toga tako da je to mali problem.
 
Нисам проверио све али са последњом верзијом скоро све је преведено :smoke: У атачу имате tool за превођење :wave:
 

Prilozi

  • prevod.JPG
    prevod.JPG
    106.4 KB · Pregleda: 130
  • 6thSenseArmALanguagePatcherv0.3.rar
    472.5 KB · Pregleda: 355
Нисам проверио све али са последњом верзијом скоро све је преведено :smoke: У атачу имате tool за превођење :wave:
Meni ovo nešto ne radi... kako si instalirao?
 
malo je čudan instaler za jezik. Nisam pokrenuo ona 2 bat fajla po završetku instalacije... Sad radi.


@Ser_Zile - nisam stigao još uvek, ali pretpostavljam da je veoma moguće kada se stavi sve na minimum.
 
Изашао patch 1.01 за обе до сад обљављене верзије и игра боље ферцера проверено ;)

!!! WARNING!!!

If you are using modified english language files, DO NOT PATCH.

Why you say?
- The patches probably will not work with modified pbos.
- The patch has the following note: "This currently prevents using any 3rd party addons as they are not signed." meaning even if someone makes a new english translation of the core files, you will probably not be able to use these.

Placebo on 30/11/2006 18:02:43
Signing addons is one of the measures to prevent cheating, you all complained that we didn't do enough to stop cheating

Performance:

- Significantly improved general performance of the German version
- Improved performance on shading detail and texture detail very low
- Optimized grass implementation
- Fixed bug in texture management: All textures could have been thrown away under certain conditions

Stability and Security:

- Some crash opportunities in multiplayer fixed.
- Crash when out of videomemory fixed
- Removed function exportLandscapeXYZ

AI:
- Pathfinding improvements
- Combat reaction improvements

Multiplayer:

- Dedicated server related improvements

Campaign:
- Improved missions endings in various conditions
- Fixed mission duration info



ENGINE CHANGE LOG
=================
1.01 - Fixed: Some users disconnected from the MP session after several minutes

1.01 - Fixed: Modified config test is obsolete and no longer supported.
Use verifySignatures=1 in the server.cfg to verify data are not modified by clients.
Note: this currently prevents using any 3rd party addons as they are not signed.

1.01 - Fixed: Lowering terrain grid increased overall settings indication.

1.01 - Fixed: Window flags changed to improve full-screen window border handling.

1.01 - New: Support for improved UI in dialogs during joining to dedicated server

1.01 - Changed: normal maps are not used when using "shading quality" "very low"

1.01 - Improved: AI pathfinding failing less often now

1.01 - Removed: function exportLandscapeXYZ

1.01 - Fixed: Tonemapping was not involved in the flare color calculation

1.01 - Fixed: NULL RT texture can be created now if possible as a shadow buffer resource - it will save some video RAM when using nVidia SB technique

1.01 - Fixed: 1x1 texture is created now as a shadow buffer resource, when using retail version of the DX - it will save some video RAM when using nVidia or ATI SB techniques

1.01 - Fixed: Fixed bug in texture management. All textures could have been thrown away under certain conditions

1.01 - Fixed: crash when out of videomemory

1.01 - Fixed: AI sometimes did not react to change formation command

1.01 - Fixed: AI more actively scanning visually for enemy when his position is not known.

1.01 - Fixed: AI sometimes planned path through walls

1.01 - Fixed: AI sometimes did not found path around mountains

1.01 - Fixed: Message: No entry 'bin\config.bin/CfgMarkers.'

1.01 - Fixed: Dedicated server can retranslate Voice Over Net packets

1.01 - Fixed: Possible crash when exiting multiplayer game.

1.01 - Fixed: Possible crash when hosting MP session

1.01 - Fixed: LOD selection for clutters was not working properly

1.01 - Fixed: Very low shading quality settings now invoke usage of very cheap shader for trees

1.01 - Fixed: Display for mission selecting / voting on dedicated server - mission list fixed

1.01 - Fixed: Crash in multiplayer lobby screen

1.01 - Fixed: Debriefing - mission duration info was wrong in campaign

1.01 - Fixed: Command interface, with ALT held should move cursor

1.01 - Fixed: Improved AI reaction to soldier being hit nearby.

1.01 - Fixed: Improved AI reaction to friendly units observed being killed.

1.01 - Fixed: AI reaction improved for enemies disembarking vehicles.

1.01 - Fixed: Unicode used for dedicated server console output.

1.01 - Fixed: Unicode used for debugger output (OutputDebugString)
 
Poslednja izmena:
Nadam se da ce stvarno biti bar donekle bolje optimizovano, jer za mene, ovo nije igrivo.

Ne znam za vas, ali ja sam pomalo razocaran sto se igre tice. Ocekivao sam odredjene promene u odnosu na OFP koje se nisu desile. Evo... odlucim ja da da malo provozam T-72 po njivama sto rece neko pre mene... upalim motor kad ono imam sta i da cujem... kao da je neko ubacio viljuske i kashike u motor... uzas od zvuka. Avioni i helikopteri su ostali manje vishe nepromenjeni... A elisa od helikoptera moze izazvati padavicu ako predugo gledate u nju tokom leta. Mogao bih da navedem gomilu stvari, ali necu sad da kukam da ubijam moral drugima... poznavajuci BiS, mislim da ce vecinu stvari ispraviti patchevima.
 
Ajde ljudi, javljajte da li je neko uspeo da nabudzi prevod sa patchom i da li moze da se igra i bez patcha (mislim na broj bagova).
 
Radi prevod sa novim patchem... 0.6 verzija (syckboy ga radi... potrazi na zvanicnom Arma forumu)... slobodno nabaci patch.
Ja dok ne nabavim novu mashinu ne planiram da igram... obicna asus n6600 se muci na low cim se desi neka akcija.
Ali ja jos uvek tvrdim da igra nije dobro optimizovana i mislim da najveci framrate drop pravi trava... bilo je diskusije o ovome na arma forumu i cini mi se da rekose da ce biti opcija da se trava iskljuci, ali izgleda nista od toga za sada.
 
us/uk verzija ce biti dosta optimizovanija.... tj. nadam se da ce biti
 
Nazad
Vrh Dno