Šta je novo?

Zašto su Apple događaji izgubili draž i sve manje liče na momenat koji najavljuje revolucionarne tehnološke prekretnice

Benchmark

Znamenit
Učlanjen(a)
11.09.2006
Poruke
62,911
Poena
1,385
Tim-Kuk-WWDC.jpg


Zašto su Apple događaji izgubili draž i sve manje liče na momenat koji najavljuje revolucionarne tehnološke prekretnice​


Navikli ste da vam tehnologija stalno donosi manje izmene ili nove funkcije koje ćete voleti, mrzeti ili, verovatnije, jedva primetiti. jednom rečju postajete sve više ravnodušni, zanimanje i uzbuđenje Apple novitetima polako ali sigurno slabi

Kompletan članak: https://benchmark.rs/vesti/biznis/z...vljuje-revolucionarne-tehnoloske-prekretnice/
 
Dobri su za brojanje reči "gorgeous and fab" izgovorenih u jednoj minuti.
 
Toliko su nas navikli da stalno izbacuju neverovatne proizovde, da nam je postalo normalno.
 
Pre ce biti da se narod konacno osvestio i skontao da:

1. Nema vise inovacija
2. Serviranje na kasicicu
3. Pukli sa idejama

Koncept prezentacije ostao potpuno isti, ista prica, isti tone of voice, isto sve, osim svesti target grupe.
 
Precrtas Apple i dobijes generalnu nezainteresovanost ljudi da placaju iste proizvode po paprenoj ceni svake godine.

Da pomenu revolucionarnu cenu mozda bi neko i bio zainteresovan, ovako fore tipa satelitski pozivi, telefoni koji se savijaju 3x i slicne gluposti prosecnog kupca ne zanimaju, ali zato svakog kupca zanima cena.

Sve ostalo je vec dovoljno dobro prosecnom korisniku.
 
Mozda po srbistanu. Njima je target grupa prvenstveno USA, a tamo ih boli uvo dal ce preko racuna da placaju ratu za telefon $33.49 ili $45.49, tako da mislim da cena igra ulogu u zemljama treceg sveta gde se svaki dinar pazljivo trosi, a to je pak veoma mali deo target grupe za koju apple boli uvo.
 
Kad srbenda ima prosek plate 5-10K dolara, bas ce da ga zaboli 40 dolara mesecno za telefon. :D
 
Naravno da će da me zaboli. Ne bacam pare na gluposti, zato i imam. Varate se da u SAD ljudi potroše $20 i da ih nije briga za što su potrošili.
 
Nazad
Vrh Dno