Šta je novo?

Samsung preuzima Denon, Marantz, Bowers & Wilkins i druge od kompanije koja je u tužbi sa Apple-om

Benchmark

Znamenit
Učlanjen(a)
11.09.2006
Poruke
63,080
Poena
1,385
Samsung-audio-dominacija.webp


Samsung preuzima Denon, Marantz, Bowers & Wilkins i druge od kompanije koja je u tužbi sa Apple-om​


Samsung je preuzeo Sound United brendove poput Denona, Marantza i Bowers & Wilkinsa, od kompanije Massimo Corporation koja je u pravnom sporu sa velikim rivalom, Apple-om

Kompletan članak: https://benchmark.rs/vesti/biznis/s...uge-od-kompanije-koja-je-u-tuzbi-sa-apple-om/
 
То су некада биле марке за поштовање. Данас је све пуки маркетинг и пластика.
Прави HiFi прављен је 70-тих, 80-тих и 90-тих.
 
То су некада биле марке за поштовање. Данас је све пуки маркетинг и пластика.
Прави HiFi прављен је 70-тих, 80-тих и 90-тих.
Bravo 👏
Najbolji post koji sam ikada pročitao
Veliku istinu si rekao
 
Ako su pre bolji audio čipovi išli u telefone i svi su se utrkivali ko će davati kvalitetniji zvuk pa i taj Samsung u saradnji sa Bang & Olufsen, vremenom se to degradiralo na prosek i onda tek sad se naprasno odlučuju da vrate tu priču u kolosek.
 
Ako su pre bolji audio čipovi išli u telefone i svi su se utrkivali ko će davati kvalitetniji zvuk pa i taj Samsung u saradnji sa Bang & Olufsen, vremenom se to degradiralo na prosek i onda tek sad se naprasno odlučuju da vrate tu priču u kolosek.
Тек негде крајем 80-тих, могао си видети по неки чип и појачалима. Рецимо у Ria коректори за магнетне пик апове. Само појачало је било дискретно, са транзистор има.
Ок, био је по неки модел са хибридним колима типа STK од компаније Sanyo.
Bang & Olufsen уграђивао је делове од Philips, кондензатори Wima.
Сада је све другачије. Нема тог квалитета у понуди. Некадашњи лидери давно су нестали да тржишта попут Sansuia, Kenwooda, Rotela, Nakamichia....
Technics се још нешто држи али нема те понуде као некада а ни квалитета, када на појачалима није било готово у опште пластике.
 
Naravno, jer mladi danas muziku slusaju strimovanjem, kao neobaveznu zabavu, pa se dobar deo muzike konzumira preko racunara, telefona, tv.....sve samo.ne.preko dobre hifi opreme.
 
Naravno, jer mladi danas muziku slusaju strimovanjem, kao neobaveznu zabavu, pa se dobar deo muzike konzumira preko racunara, telefona, tv.....sve samo.ne.preko dobre hifi opreme.
Да, управо то је и "камен" раздора у дискусији о HiFi звуку или причи о разлици између mp3 и FLAC формата.
Млади, који су претежно ослоњени на mp3 и телефоне и компјутерске звучнике, то једноставно не разумеју.
А тек када би кренула прича о грамофонским плочама, пик аповима MM и MC, касетофонима и касетама, хром диоксид, метал... дековима са три главе, звучним кутијама...?
Једноставно, свако време носи своје. Раније је извор музике био куповина плоча или снимање касета са радија или код неког ко је набавио свеже, актуелне, плоче.
Данас је све на клик и зато нема тог жара ни разумевања за причу нас, који смо одрасли на правом HiFi звуку и када је све то подразумевало дружење, типа, дођи код мене да видиш шта сам набавио. То је било обавезно, и похвалити се и чути коментаре.
 
Danas je moguće precizno izmeriti izlaz iz uređaja za reprodukciju i ulaz u ljudski mozak odatle, tj. sluh. Naročito ako se radi o nama, koji smo u tim godinama trenutno, ako pamtimo uređaje iz 80tih. Diskutabilno šta je od sluha ostalo.
 
Naravno, jer mladi danas muziku slusaju strimovanjem, kao neobaveznu zabavu, pa se dobar deo muzike konzumira preko racunara, telefona, tv.....sve samo.ne.preko dobre hifi opreme.
Ovim hifi brendovima mladi nisu bili target grupa vec audiofili. Medjutim, ta generacija slusaoca muzike polako matori i nestaje, tako da je logicno da se okrenu mladjoj target grupi jer pretpostavljam da su u nekoj vrsti gubitka. Dok, u drugu ruku, cisto sumnjam da ce se u potpunosti okrenuti digitalnom svetu kroz streaming platforme.
 
Nema novih audiofila...moja neka teorija je da su i mnogi slusaoci i potrosaci odbijeni zbog toliko promena u poslednjih pola veka, mislim na formate zvuka i slike, i da su osetili da ih korporacije primoravaju da stalno menjaju svoje kolekcije..od ploca,preko cd, dvd, sacd, dvd audio, vhs, beta, 8mm, dv video, blu ray, i sta sve ne jos..i onda se vecina okrenula strimingu, kao.odgovor.
 
Млади, који су претежно ослоњени на mp3 и телефоне и компјутерске звучнике, то једноставно не разумеју
Nema sta da razumeju.
Danas za par stotina eura dobijas vrhunski zvuk za sta ti je nekada trebalo puno hiljada maraka.
Ploce nisu vrhunske vec zvuce vrhunski zbog specijalne produkcije jer ploce imaju fizicka ogranicenja kao nosioci zvuka.
Jedino sto je bilo priblizno danasnjim high quality streaming servisima a da nije kostalo 6 bubrega je bio R2R.
 
То су некада биле марке за поштовање. Данас је све пуки маркетинг и пластика.
Прави HiFi прављен је 70-тих, 80-тих и 90-тих.
To su low-mid segment brendovi koji su nekada nudili solidan kvalitet za male pare. Primer za to su Yamaha receiveri iz 80ih vs Yamaha receiveri iz 2025. Taj kvalitet zbog kojeg si ti nostalgičan postoji i danas i daleko je bolji nego pre. Problem je što je rezervisan sa high end segment, koji zbog visoke cene, nije dostupan prosečnom korisniku.

Pogledaj uređaje kao što su Accuphase i PS Audio. Pogledaj Relentless seriju pojačala od Dan D`Agostino ili Apex seriju od Gryphon Audio. Nikakva Yamaha ili Marantz iz 80ih 90ih ne može da primiriše kvalitetom, dizajnom, a pogotovo tehničkim mogućnostima.
 
Nema sta da razumeju.
Danas za par stotina eura dobijas vrhunski zvuk za sta ti je nekada trebalo puno hiljada maraka.
Ploce nisu vrhunske vec zvuce vrhunski zbog specijalne produkcije jer ploce imaju fizicka ogranicenja kao nosioci zvuka.
Jedino sto je bilo priblizno danasnjim high quality streaming servisima a da nije kostalo 6 bubrega je bio R2R.
Наведи ми шта то добијаш за пар стотина евра?
Звук је на првом месту утисак. Некоме је утисак и звук са јефтиних кинеских звучника 2.1
Једно правило важи увек, колико пара толико и музике.
Пошто то већ задире у укусе, а о укусима се не расправља, нека остане свако на својим тврдњама.
Ја се са твојим не слажем.
 
Nema novih audiofila...moja neka teorija je da su i mnogi slusaoci i potrosaci odbijeni zbog toliko promena u poslednjih pola veka, mislim na formate zvuka i slike, i da su osetili da ih korporacije primoravaju da stalno menjaju svoje kolekcije..od ploca,preko cd, dvd, sacd, dvd audio, vhs, beta, 8mm, dv video, blu ray, i sta sve ne jos..i onda se vecina okrenula strimingu, kao.odgovor.
Да, сложио би се са тобом. Кад се само сетим колико новца ми је отишло на плоче, па дискове, па траке...
Сада на диску од 4тб имам у FLAC формату све то што је по мом укусу.
 
Isto i kod.mene, diskoi stoje..u kavom.li su stanju, da.mi je.znati?
 
Да, сложио би се са тобом. Кад се само сетим колико новца ми је отишло на плоче, па дискове, па траке...
Сада на диску од 4тб имам у FLAC формату све то што је по мом укусу.
FLAC ? To je odavno prevaziđeno.
 
Problem kod starijih uređaja je njihovo habanje. Mnogo ljudi ne razume da se oni habaju kao motor bez zamene ulja. Posle četrdeset godina korišćenja sasvim je normalno da se ne čuju kao na početku. Dolazi do degradacije zvuka. Ne čuju se isto ni posle deset godina. Njihovo vraćanje u predhodno stanje je moguće, ali ima par problema:

  • izbor uređaja, treba gledati samo premium serije
  • izbor kvalitetnog majstora. Ovo je baš teško. Jedna budala mi je tako upropastila pojačalo.
  • novčana sredstva su najčešće veča i od samog uređaja
  • kvalitet i temeljnost rada i delova.

Ovako sređen uređaj, može da radi još pola veka bez problema. Danas su delovi mnog kvalitetniji, a i skuplji. Novi uređaji osim sa cenom izdvajuaju se estetikom i naravno da moraju da se savršeno uklapaju u potrošačko društvo . Čitaj minimum kvaliteta, i nizak radni vek.
 
Nije to bačena investicija, kad već imate kolekciju i uređaje. Neka toga svega, a strim može da se ubudži u svaki HiFi, a kad je gušt spustiš lepo ploču na gramofon.

Ja se nadam da će kolekcije i uređaji ostati i posle nas, bez obzira što odavno neće biti primarni način slušanja muzike.
 
Problem kod starijih uređaja je njihovo habanje. Mnogo ljudi ne razume da se oni habaju kao motor bez zamene ulja. Posle četrdeset godina korišćenja sasvim je normalno da se ne čuju kao na početku. Dolazi do degradacije zvuka. Ne čuju se isto ni posle deset godina. Njihovo vraćanje u predhodno stanje je moguće, ali ima par problema:

  • izbor uređaja, treba gledati samo premium serije
  • izbor kvalitetnog majstora. Ovo je baš teško. Jedna budala mi je tako upropastila pojačalo.
  • novčana sredstva su najčešće veča i od samog uređaja
  • kvalitet i temeljnost rada i delova.

Ovako sređen uređaj, može da radi još pola veka bez problema. Danas su delovi mnog kvalitetniji, a i skuplji. Novi uređaji osim sa cenom izdvajuaju se estetikom i naravno da moraju da se savršeno uklapaju u potrošačko društvo . Čitaj minimum kvaliteta, i nizak radni vek.
О каквом хабању је реч. Једино треба променити електролите, ако им је велики ESR. Сем тога, остаје чишћење потенциометра и то је то. Другог хабања и деградирана звука нема.
Још увек имам појачало Sony TA88 из 1972 године и даље даје невероватно пријатан звук. Све што је на њему рађено је чишћење потенциометра и преклопника као и замена електролита.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250514_115826_com_avito_android_LegacyPhotoGalleryActivity_edit_94184700602194.jpg
    Screenshot_20250514_115826_com_avito_android_LegacyPhotoGalleryActivity_edit_94184700602194.jpg
    63.4 KB · Pregleda: 26
Ssd mi je vaznije sta slusam a ne na.cemu..jedino.kad pustim par puta mesecno.neku klasiku,pozelim nesto bolje i skuplje.
 
Дал' и овде расправа шта је боље.... Самсунг је за сада уништио ХК и ЈБЛ, ако уништи и ове баш супер.... Овде битно да ли уређај из 80их добар и данас. Добар колико и тадашњи топ модел, данас у позним годинама. Што се тиче медија, једно је да слушаш музику а друго да скупљаш пластику. Ко воли ако...
 
Bose je nedavno kupuo McIntosh. To je mnogo gore od ovoga što radi Samsung.
 
Bose je nedavno kupuo McIntosh. To je mnogo gore od ovoga što radi Samsung.
Како је умро Амар Босе, оснивач и власник компаније Bose, компанија ја је пошла другим путем.
Није то више оно за чега се он залагао.
 
Od kad je umro Ferdinand Piëch. Volkswagen grupacija nije ono što je bila. To je normalno bez obzira koja je sfera industrije u pitanju.
 
Nazad
Vrh Dno