Šta je novo?

Hibridni automobil - koliko je očekivano trajanje baterije?

Benchmark

Znamenit
Učlanjen(a)
11.09.2006
Poruke
62,971
Poena
1,385
hibridni-automobil.webp


Hibridni automobil – koliko je očekivano trajanje baterije?​


Saznajte sve o dugovečnosti visokonaponskih baterija ukoliko imate ili planirate da kupite hibridni automobil, uključujući tipične garancije, faktore koji utiču na vek trajanja i kako prepoznati znake potrebe za zamenom

Kompletan članak: https://benchmark.rs/vesti/nauka-i-...omobil-koliko-je-ocekivano-trajanje-baterije/
 
Gledam bukvalno juce na YT klip iz SAT emisije na temu hibrida/EV i najveci problem kod hibrida je dnevni broj charge/discharge ciklusa u gradskoj voznji.
Pogledajte video ako Vas zanima tema obavezno, meni je majstor Vanja otvorio oci.
 
Ta prica sa beterijom kod hibrida i charge/discharge nema veze sa zivotom, covek se nalupao gluposti. Upravo kod hibrida baterija traje najduze jer je uvek u optimalnom razimu volataze, od 30-80%. To pravilo vazi za sve litijum jonske baterije a takve su sada u hibridima!
 
Toyota i dalje fura uglavnom NiMh baterije u svojim hibridima
 
Hmm, da, izgleda da je gen.5 prešla na LiIon, mada ni to mi informacije baš nešto nisu dosledne.
Reklo bi se da se ne odnosi na sve verzije svih modela.
 
Najnoviji Prius DA, RAV4 facelift DA, Yaris i Yaris Cross Da, Corolla 1.8 i 2.0 DA, Lexus RX 350h DA a RX 500h NE., kod njega su neke posebne baterije, nesto BI- ovo ono 🙄..za ostale ne znam
 
Kod Honde su neki hibridi na NiMH, neki na LiOn
(info od pre 1-2 god, ne znam kako je sad, slabo ko od prozivodjaca uopste navodi koji je tip baterije u ponudama hibrida)
 
Kod tojote u poslednjoj generaciji hibrida se bas navodi da je stavljena laksa i jaca baterija, Li-ion
 
Iako mi je Toyota #1 uvek u srcu bila i ostala, ne mogu da (finansijski) shvatim danasnju ponudu novih Toyota,
recimo od ICE only nude samo slabasne 3-cilindrase u AYGo/Yaris/Corolla sedan (koji su doduse izuzetno korektni sa cenom),
ali hibridi koji dolaze sa 1.8 i 2.0 motorima su oslabljeni do bola (prvenstveno mislim na 1.8 motor) , a cene zbog hibridnog pogona su >10K evra vece od petrol only modela..
Honda je tu jos gora, postoje samo hibridne verzije, ispod 40K i nema nista osim jazza ili eventualno nekog klot HR-V, sve ostalo je uzmi ili ostavi fazon.
Govorim za srpsko trziste. Mislim da je sada trenutno neki najgori momenat za kupovinu novog automobila, jedino Skoda i jos neki nude i dalje dobre i jake ICE za razumnu cenu,
mada i oni svi zbog eruo7-8 ce nagodinu vec polako da uvrstavaju mHEV, HEV i PHEV u verzije istih modela... a tu ce cene da idu u nebo opet.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno