To je rađeno oduvek i i dalje se radi.
Npr, pre mislim nekih 15-ak god, pričali su o godišnjoj potrošnji goriva u Nemačkoj, pa su kao ilustraciju naveli čuveni Bajern-ov stadion (!!!), Dakle, na godišnjem nivou, samo u Nemačkoj, i samo benzin, trošen je toliko da su mogli da se napune jedan takav objekat. U međuvremenu je potrošnja gotovo utrostručena.
U međuvremenu su sus motori postali i dosta efikasniji, stepen iskorišćenja veći, ali je potrošnja svejedno mnogo povećana.
Ima naučnih i onih manje stručnih revjua po netu, ali posmatrajući samo one koji znaju fiziku gde se pokazuje npr koliko je kWh realno potrebno elektroautomobilima da pređu razdaljinu kao i SUS.. Sa tim što se matematika drastično pogoršava sa vremenskaim uslovima, geografijom, opterećenjem itd ... pa se prave neke aproksimacije, uvode nekin faktori, koeficijenti ... bla bla.
E-motori jesu efikasniji, jesu ovo-ono, ali ... ALI.
Dakle, gledano samo kroz energiju. Moguće je napraviti neku korelaciju, uzimajući što više faktora ... svejedno. Ako bi trebalo da se proizvede struja potrebna da nadomesti energiju koja je potrošena iz količine goriva koje je utrošeno samo na primeru Nemačke (umanjena za "neku efikasnost"), jednostavno nema toliko alternativnih izvora. I to samo za benzinske automobile.
O ostalim mnogo mnogo mnogo većim potrošačima i drugačijim scenarijima nema svrhe ni govoriti.