»RSS Benchmark sajt


      Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
      Prikazani rezultati od 1 do 15 od ukupno 17

      Tema: Servis za Canon fotoaparate?

      1. #1
        Member Avatar korisnika desp
        Na forumu od
        Dec 2002
        Lokacija
        BGD
        Poruka
        1.436
      2. Moja mašina
        • CPU: Amd, silver, kockasti
        • MoBo: Gigabyte, plavo-šarena
        • RAM: Zelena sa crnim kockicama
        • VGA: Gigabyte, plava, sa crni ventilator
        • MON: Veeliki, u boju, lg
        • HDD: 111gb, mali crno-zeleni
        • OPT: Crni, al može i da reže
        • Case: Crno, pravougaono, sa okrugli dugmići i sa sivi izbušeni transformator unutra
        • SND: 2 dugačka i tanka + jedan mali debeli; zvučna tamnobraon sa šarenim rupicama
        • OS: Bilijev
        • LAP: Tamno sivi
        • TV: U boju
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Pa samsung galaksi ...
      3. Servis za Canon fotoaparate?

        Interesuje me da li u Bg postoji neki servis za Canon fotoaparate (konkretno je u pitanju Ixus 700). Pao na objektiv i sada ne zatvara onu plastiku sto stiti socivo kada se aparat iskljuci. Zvao sam BG elektronik, ali su mi bukvalno rekli da oni to ne smeju da popravljaju (pod izgovorom "ako slucajno nesto pokvarimo moramo mi o nasem trosku da vam nabavimo novi objektiv")

      4. #2
        Member Avatar korisnika mitrowsky
        Na forumu od
        May 2004
        Lokacija
        Блок 38
        Poruka
        339
      5. Moja mašina
        • CPU: Athlon II X4
        • MoBo: GA MA770T-UD3P
        • RAM: 8GB DDR3 1333
        • VGA: GeForce GTX 560
        • MON: 2xSamsung 930bf @ 2560x1024
        • HDD: 3xWD640AAKS
        • OPT: Pioneer
        • Case: Spire+LC6550GP2
        • SND: Asus Xonar DX
        • LAP: Toshiba NB100
        • INET: DSL
        • Ostalo: Compro E900F DualTuner, MS Sidewinder 2 FF, MS natural keyboard 4000,
      6. Пробај Фото сервис у Зетској 11. dsfoto@infosky.net Нису званичан Canon сервис, but who cares. Мени су поправили Фуџија који је ( намерно ) ударен о зид.
        Menjao mitrowsky : 30.10.2005. u 23:05

      7. #3
        Member Avatar korisnika tiha
        Na forumu od
        Dec 2001
        Poruka
        726
        Citat Citiram korisnika: desp
        Zvao sam BG elektronik, ali su mi bukvalno rekli da oni to ne smeju da popravljaju (pod izgovorom "ako slucajno nesto pokvarimo moramo mi o nasem trosku da vam nabavimo novi objektiv")
        Da li jos neko ima iskustva (negativna ili eventualno pozitivna ) sa BG elektronik-om? Predpostavljam da su male sanse da urade nesto naprednije kao npr. zamenu zatvaraca na EOS dSLR-ovima ili kalibraciju objektiva?

      8. #4
        Moderator Avatar korisnika leksa
        Na forumu od
        Aug 2000
        Poruka
        2.634
        Imam ja, prvo mi je receno preko telefona da se pregled ne naplacuje. A onda mi je, kad sam odneo aparat, receno da se ne naplacuje samo ako ce da obave servis.
        Naravno, ispalo je da servis za A60 kosta 100e, kada se za oko 150-160e mogao kupiti A510. Uzgred, samo pregled kosta 10e. Lopovi, sta reci...
        Last edited by leksa : 01.01.0001 at 00:00

      9. #5
        Member Avatar korisnika nidza
        Na forumu od
        Jul 2004
        Lokacija
        N.B.G.
        Poruka
        4.150
      10. Moja mašina
        • OS: Windows 8.1
        • LAP: Lenovo y510p
        • INET: DSL
      11. Kakvi gejevi. Jedva čekam da takve firme više propadnu i da počne normalno da se živi i radi u ovom gradu.

      12. #6
        Member Avatar korisnika desp
        Na forumu od
        Dec 2002
        Lokacija
        BGD
        Poruka
        1.436
      13. Moja mašina
        • CPU: Amd, silver, kockasti
        • MoBo: Gigabyte, plavo-šarena
        • RAM: Zelena sa crnim kockicama
        • VGA: Gigabyte, plava, sa crni ventilator
        • MON: Veeliki, u boju, lg
        • HDD: 111gb, mali crno-zeleni
        • OPT: Crni, al može i da reže
        • Case: Crno, pravougaono, sa okrugli dugmići i sa sivi izbušeni transformator unutra
        • SND: 2 dugačka i tanka + jedan mali debeli; zvučna tamnobraon sa šarenim rupicama
        • OS: Bilijev
        • LAP: Tamno sivi
        • TV: U boju
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Pa samsung galaksi ...
      14. Pokusacu u servisu Zetskoj sutra, pa videcemo sta ce reci.

      15. #7
        Member Avatar korisnika Jeremy
        Na forumu od
        Nov 2003
        Lokacija
        Padinsca Sicela
        Poruka
        291
        Citat Citiram korisnika: tiha
        Da li jos neko ima iskustva (negativna ili eventualno pozitivna ) sa BG elektronik-om?
        Sredinom devedesetih nosio sony diskmen (tada su cini mi se bili zvanican serviser sonija) kod njih, skupo naplatili pregled a nisu mogli da ga srede (ispostavilo se da je neki smesan kvar, jedan serviser-amater sredio za otprilike cenu pregleda kod njih). Negde 99/00 im nosio liniju da srede napajanje na njoj koje sam licno polomio, kazem devojci koja prima (posto sa serviserom ne mozes da razgovaras) o cemu se radi, a ona me pita da li je otvarana (inace tada vec dugo nije bila u garanciji)!? Pa naravno da jeste sad sam ti rekao da sam to licno ja polomio... nista, nastavlja ona sa pitanjima kao robot. Da ne gresim dusu to napajanje su popravili. Inace znam jos dvojicu likova koji su nosili sony uredjaje kod njih, jednom nisu mogli da poprave (popravio u drugom servisu), a drugom popravili ali ga zagubili (diskmen), vratili mu posle sest, sedam meseci, i bili toliko fini pa mu nisu naplatili.
        U svakom slucaju tu firmu mnogi hvale verujem ne bez razloga, ali ovo su moja dodao bih decenijska iskustva sa njima. Sto se mene tice iskreno se nadam da nema jos takvih "zvanicnih servisera".

      16. #8
        Member Avatar korisnika WD40
        Na forumu od
        Dec 2003
        Lokacija
        ..::Zemun::..
        Poruka
        327
        BG elektronik?
        Pa oni su smejurija od firme. Moj slucaj je skoro za verovali ili ne. Pre 6-7 godina dam im video Panasonic na popravku jer su se na sva usta hvalili kako su oni valjda ovlasceni za servis. Imao sam kuci drugi video pa mi se nigde nije zurilo ali sam se s vremena na vreme raspitivao za zdravlje videa. Trebalo je zameniti neku glupost velicine zrna kukuruza (al mi je poredjenje ) i to im je non stop trebalo koliko sutra da stigne iz japana. Da neduzim video sam dobio posle nesto vise od godinu i po dana cekanja bezobraznih japanaca koji nisu hteli da posalju deo
        "Well, the door to your left leads to the source of the matrix and the salvation of Zion. The door to your right leads you back to iOS."

      17. #9
        Member Avatar korisnika Spotter
        Na forumu od
        Jan 2002
        Lokacija
        bg
        Poruka
        456
        Dva dana nakon sto sam u Beogradu servisirao Toshibin laptop, na mobilni me je zvao covek iz Toshiba korisnickog servisa u Londonu i anketirao o kvalitetu usluge. A bas sam se cudio neverovatnoj ljubaznosti i usluznosti ljudi u Comtrade-u...
        Dakle, ako je BG Elektronik problematican, to treba javiti centrali Canona za Evropu. Standardi za ovlascenog servisera su vrlo visoki i MORAJU se postovati, a biti serviser Canon digitalnih aparata je danas kao imati zlatnu koku.
        Ako se vise ljudi zali na istog servisera, on ce biti opomenut i izriban. Ukoliko se to ponavlja, licenca se oduzima. zapad bre!
        Menjao Spotter : 12.11.2005. u 13:10

      18. #10
        Member
        Na forumu od
        Nov 2003
        Lokacija
        Novi Sad
        Poruka
        6.034
      19. Moja mašina
        • CPU: X2 x245 & TR HR-01 Plus
        • MoBo: ASUS M4A88TD-M EVO/USB3
        • RAM: 2x4gb
        • VGA: 7750 1gb ddr5
        • HDD: Samsung F3 1tb, F3 ECO 1.5tb, maxtor onetouch 750GB&1TB, Kingston V40 SSD
        • OPT: LG 20x DVDRW SATA
        • Case: Antec Mini P180 & OCZ ModXStream 500w
        • SND: Microlab Solo 5
        • OS: Ubuntu / Windows 8
        • LAP: Acer S3
        • TV: LG 42LD420
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Microsoft Arc Keyboard Microsoft Arc Touch Mouse
      20. meni su "ovlasceni" hpovi servisi trazili sa internacionalnom garancijom da platim troskove slanja! carine i pdva!!! na digitron koji je kupljen u usa... dakle sve moze kod nas... zalio sam se hpu naravno isti dan, ali bez uspeha...na kraju je digitron popravljen za 10eu... a lopovima sam rekao da se slikaju |)
        Nema drivera, nema siga...

      21. #11
        Member
        Na forumu od
        Nov 2004
        Poruka
        45
        Ovde ne postoji zvanican Canon-ov servis, napominjem NE POSTOJI ZVANICAN SERVIS.
        Moj drug je kupio S1 u Americi i takav nov doneo ovde,nije hteo da mu se otvara blic,ovde su mu u Beogradu rekli da ce to ga kosta 100€ ili da ga nosi u Sloveniju,Madjarsku...Rekli su mu da mu ne priznaju americku garanciju!!!!Kava nebuloza.Gde god da odneses nije zvanicno, toliko da znas.

      22. #12
        Member Avatar korisnika tiha
        Na forumu od
        Dec 2001
        Poruka
        726
        Ja mislim da Canon medjunarodnu garanciju daje samo na objektive i mozda jos neku opremu (eventualno blicevi i sl. ali nisam siguran), a tela (i citavi aparati) imaju vazecu garanciju samo u drzavi u kojoj u kupljeni. Cini mi se da tako nesto pise i u uputstvu na prvim stranama.

      23. #13
        Member
        Na forumu od
        Nov 2003
        Lokacija
        Novi Sad
        Poruka
        6.034
      24. Moja mašina
        • CPU: X2 x245 & TR HR-01 Plus
        • MoBo: ASUS M4A88TD-M EVO/USB3
        • RAM: 2x4gb
        • VGA: 7750 1gb ddr5
        • HDD: Samsung F3 1tb, F3 ECO 1.5tb, maxtor onetouch 750GB&1TB, Kingston V40 SSD
        • OPT: LG 20x DVDRW SATA
        • Case: Antec Mini P180 & OCZ ModXStream 500w
        • SND: Microlab Solo 5
        • OS: Ubuntu / Windows 8
        • LAP: Acer S3
        • TV: LG 42LD420
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Microsoft Arc Keyboard Microsoft Arc Touch Mouse
      25. ako mu garancija vazi u sloveniji i madjarskoj, treba da vazi i ovde... i nema sta da pise u uputstvu, pise na garantnom listu. Npr za olympusa eksplicitno pise da garancija vazi i na dodatnu opremu (punjac), a nas olimpus srbija kaze da garancija ne vazi na dodatnu opremu.
        Nema drivera, nema siga...

      26. #14
        Member Avatar korisnika tiha
        Na forumu od
        Dec 2001
        Poruka
        726
        Moguce je da garancija vazi za teritoriju EU mada sam vidjao po forumima da se npr. opremu kupljena u Italiji nije moguce servisirati u Nemackoj. Inace Canon ima komplikovan sistem servisiranja posto cak ni servisi u USA nece da servisiraju opremu koja nije dosla preko zvanicnog uvoznika nego moras da saljes onome od koga si kupio.
        Ne znamo sta je coveku tacno pisalo u garanciji, a mozda su hteli da ga se rese.

      27. #15
        Member Avatar korisnika desp
        Na forumu od
        Dec 2002
        Lokacija
        BGD
        Poruka
        1.436
      28. Moja mašina
        • CPU: Amd, silver, kockasti
        • MoBo: Gigabyte, plavo-šarena
        • RAM: Zelena sa crnim kockicama
        • VGA: Gigabyte, plava, sa crni ventilator
        • MON: Veeliki, u boju, lg
        • HDD: 111gb, mali crno-zeleni
        • OPT: Crni, al može i da reže
        • Case: Crno, pravougaono, sa okrugli dugmići i sa sivi izbušeni transformator unutra
        • SND: 2 dugačka i tanka + jedan mali debeli; zvučna tamnobraon sa šarenim rupicama
        • OS: Bilijev
        • LAP: Tamno sivi
        • TV: U boju
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Pa samsung galaksi ...
      29. Nema sta da mi pise u garanciji kada mi je fotoaparat ispao iz ruke. To sam im i rekao, nego poenta je sto nisu ni smeli da ga otvore i pokusaju da ga poprave (o mom trosku). Nisam jos imao vremena da odem do Zetske 11, da probam tamo.

      Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja

      Bookmarks

      Dozvoljeni tagovi

      • Ne možete pokrenuti nove teme
      • Ne možete odgovoriti u temi
      • Ne možete okačiti atačmente
      • Ne možete izmeniti svoje poruke
      •