Šta je novo?

Qualcomm Snapdragon 810 mit o pregrevanju

zechs

Čuven
Učlanjen(a)
Poena
http://semiaccurate.com/2015/03/02/behind-fake-qualcomm-snapdragon-810-overheating-rumors/

Dakle sudeći po ovom članku S810 uopšte nema problema sa pregrevanjem...te glasine su bile bazirane na osnovu testova prvih fabričkih silikona koji služe samo za inicijalno testiranje hardvera i driver-a, bios-a i ostatka sistema kako bi se nastavilo sa peglanjem dizajna i da tek kasnije iteracije gde je sve ispeglano ulaze u finalni proizvod.

Autor teksta navodi na zaključak da je celu aferu glasina ustvari lansirao niko drugi do Samsung jer im je potrebno da se probiju sa svojim Exynos rešenjem, a u tome im ne bi pomogla konkurencija napakovana S810 čipsetom..

Da se greje vise od s800, u to nema sumnje, jedino je pitanje da li je kriticna ta kolicina grejanja. IMO zavisi od izvedbe samog telefona.

Добро јутро, ко други сем њих се служи таквим подвалама .

Hteo sam i ja da postavim pa zaboravio.
Čip je očajnički požuren na tržište i tako očajno i radi.

E ako je ON rekao onda ok... [emoji12]

Jeste da malo deluje kao konflikt interesa, ali treba procitati intervju kao i onaj prvi tekst ka kome sam okacio link u prvom postu :)

Nekima džabe i pokazati...
Eno LG uzeo sd808 bez ikakvog razloga :S:

Despite his rejection that there’s something wrong with the 810’s design, early versions of the LG G Flex 2 and HTC One M9 did produce unusual benchmarking results and heat issues, as I noted in my One M9 review. McDonough explained that this is because they weren’t final, commercial versions of the devices.

McDonough posed the simple question “who stands to gain from the rumour?”. The obvious answer is Samsung. The timing of the rumour and the launch of Samsung’s rival chip – the Exynos 7420 – is too perfect to ignore. A damaging rumor about a chip that powers Samsung’s main Android competition would make perfect sense.

Aside from the natural ebb and flow of Qualcomm and Samsung’s relationship, there were questions to be answered about the recently released LG G4. I put it to McDonough that not including the Snapdragon 810 processor, and instead going for the 808 only added fuel to the fire that there was something fundamentally wrong with the 810.

“These decisions get made 18 months before a phone shows its face. When we were working with LG on the G flex 2 and G4, Qualcomm produced the 810 and 808 around the same time. The simple reason is the design goals of the G4 2k experience.” He responded.

^razlog zasto je uzet S808 - validan jeste, dal' je istinit, ne znam

Evo još jedan video koji je sponzorisao prljavi Samsung :p

Pa tamo gde je na 3,4cm od baterije mozda i radi dobro :)

Tu najveci problem ima m9 jer soc stoji direktno ispod baterije. Zato i ne izvlaci vise od 4h sot-a ,a da je na tu bateriju bio s805 lagano 6h sot.

Poslednja izmena:
Nije problem samo u M9 vec ocigledno u svim telefonima, prakticno svi sa s810 imaju te probleme sa zagrevanjem i sl. a onda ispasta i trajanje baterije.. a dokaz za to je i cinjenica da je sony jos na mwc predstavio z4 tablet a sa flagship telefonom ko zna sta ce biti, ne bi me cudilo da cekaju jesen i neki noviji snapdr. soc..

Znaci na kraju ipak nije Samsung plasirao fud. :)
Problem sa zagrevanjem je i sto to unistava bateriju (toplota smanjuje kapacitet jako brzo).

Qualcomm Snapdragon 810 chipset issues persist, Samsung becomes the visionary

-Qualcomm claimed that the overheating issues with the 810 was nothing but a juicy rumor, but do these claims weeks after Qualcomm’s statement sound like mere rumor to you? We think not.

-Sony, HTC, and LG are all unfortunate players in the Android world. At the end of the day, these three Android manufacturers are predominantly reliant upon Qualcomm because they don’t make their own processors or have processors that aren’t ready for primetime (LG’s Nuclun octa-core, for example). Samsung, on the other hand, has an up-and-coming semiconductor business that could just disrupt the industry in 2015. The Snapdragon 810 fiasco is just that – a “fiasco.”

If Qualcomm’s claim that the 810 rumor is just a rumor is true, then Sony, HTC, and LG have all hopped aboard the bandwagon or are getting paid under the table to go along. In this case, however, we tend to side with these three manufacturers who could very well lose sales and overall profit because Qualcomm’s 810 processor is the “hottest” thing, literally, to come from the company in a long time.

Toliko o tome.

Bolje se nadaj da ce izaci 820 i da nece imati ni slicne probleme inace zbogom qualcomm

Konkurencija nikad jaca u ovom trzisnom segmentu. Samo se cekao kiks lidera.

Nazad
Vrh Dno