Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Uzeo od 1,5m, uvek mi fali malo dok se puni tel.[emoji1] Vidim po komentarima da je punjenje ok.
 
Koju od prve 3 opcije (slika ispod) da izaberem a da nije mnogo spora i da li neka od njih podrazumeva TN ili trebam naknadno da trazim to od prodavca?
Ovaj proizvod je u pitanju http://www.aliexpress.com/item/Ugre...ble-for-Samsung-Galaxy-S3-S4/32391749504.html
Nigde na strani ne vidim da kazu da daju TN, ali ima slika sa nacinom pracenja i linkom do 17track...Pogledajte prilog 190128
Са било којом осим наравно прве пошта ти стиже са трекингом, њега у ствари плаћаш. То наравно не гарантује да ће лик да ти пошаље том поштом којом си платио. Узме ти паре и шибне првом варијантом (seller's shipping method). За то гледаш да је што бољи или проверен продавац. Е то када се купују те глупости за пар долара и није тако лако.
 
Onda ako obe stižu istom brzinom i idu sa TN uzeću kinesku jeftiniju. Pitaću prodavca pre kupovine da mi potvrdi to za broj. Sviđa mi se ovaj sivi kabl pa nemam bas izbora. A i ovaj prodavac ima dobar feedback koliko vidim, a i dosta komentara i narudžbina baš za ovaj kabl.

@Millan1
Jel možeš da javiš kad ti stigne kabl? I da proveriš brzinu punjenja?
 
Cim stigne i proverim, javljam. [emoji6]

Dodato:
Pogresio sam u postu #3810, kabal sam porucio 8.1, a tracking number dobio 11.1.2016...:)
 
Poslednja izmena:
Јел могу ови каблови да испрате quick charge 2.0?
 
Izvinjavam se što sam dosadan ali nikada nisam radio ovo. :)
Kada odem na "My AliExpress > Dispute List > Dispute Detail" nema nikakve "Escalate" opcije. Imam samo "Modify" i "Cancel Dispute"...

Kod:
Reminder:
You have already opened a dispute. 
If the seller does not respond by 3 calendar days 2 hour 47 minute 22 second , the dispute will be closed in your proposal. 
You can continue negotiating a solution with the seller until the deadline arrives.

Opet kazem ne znam o cemu se radi, ako je u pitanju jedna od posiljki koje si kacio sto su ti slali preko Malezijske poste sa laznim brojem za pracenje, onda ides ovako.

Ti si se sada zalio da ti nije stigao paket par dana pre isteka zastite pretpostavljam i prodavac jos uvek nista nije odgovorio na tvoj zahtev ili ti zalbu, on ima jos 3 dana i 3 sata ugrubo da ti nesto odgovori, ako ti nista ne odgovori do tog predvidjenog vremena stvar se resava u tvoju korist i dobijas ono sto si na pocetku zatrazio. Ukoliko nesto odgovori ( sad ja ne znam sta ce on da odgovori ), mozes nastaviti da se cenjkas, pogadjas sa njim, cekas ili ti sta god, ali ukoliko je u pitanju ovo sa laznim brojem sto sam ranije pominjao idi odmah na escalate dispute jer ces imati tu opciju cim ti prodavac odgovori ako ne prihvati tvoje uslove.

Medjutim ne znam sta si na pocetku napisao kao osnov zalbe, u ovakvim slucajevima bitno je samo da napises da ti je dao lazni kod za pracenje da preko njega ne mozes da vidis ni gde je paket, ni da li je poslat, ni nista, jer je broj jednostavno lazan, buduci da istice zastita ti trazis povrat celog iznosa koji si uplatio jer jednostavno paket se ne moze pratiti. Ako pocne da zavlaci tuc muc, salje ti sa 17 track net i slicnih gluposti neke slike kako je paket davno vec u Srbiji ili pada sa nebesa samo treba da se strpis, to jos bolje, odma ides na escalate dispute i samo nakrivis kapu posle jer se slucaj resava u tvoju korist. :)

Zatim ubrzo dobijes ovakvu poruku :
ali.png

Gde ces ti da izneses svoje dokaze i on svoje ( ako uopste ima sta da iznese haha :-devil-: ), gde ces lepo da ponovis ako si prethodno napisao prodavcu, da si dobio lazan broj za pracenje da je istekla zastita da nisi dobio naruceno, i da je ne moguce pratiti paket preko tog laznog broja, i to je sve ljudi koji rade u njihovom timu za resavanje ovakvih i slicnih slucajeva dobro znaja koji je broj pravi a koji lazan, a ne kao neki ovde koji jos usput i pametuju nesto...

Elem, mozes slucaj potkrepiti i jos jednim dokazom a to je kako izgleda i u kom je formatu pravi broj za pracenje koji izdaje Malezijska posta i kako izgleda tracking preko njega do Srbije, kuda sve mora paket da prodje i sta sve mora da se pojavi kada ga ukucas u pretragu ( posiljke poslate preko Malezijske poste moraju da stignu u Italiju pre nego sto dodju u Sebiju ), ako ti zatreba takvo nesto kontaktiraj me na pp i ja cu ti rado poslati kako izgleda kod i celo njegovo putovanje i sve tacke koje mora da prodje i sta mora da ima na trackingu.
 
@ugreen :D
I ja sam narucio od 1.5m. Narucio 3.1. Viennu je prosao 13.1 i do tada se svaki dan menjao status. Cini se ok posta a to je taj seller method, samo sto ce na carini jos 10ak dana biti minimum :)
Ja sam uzeo i ugreen adapter.
 
^vidim ja da si magistrirao na temu kako varati prodavce. Ne brini, imaju kinezi crnu listu kupaca prevaranata. Uskoro nećeš moći da kupiš ništa preko aliexpress-a (a ni drugih sajtova) bez doplate za broj za praćenje.



Па и не треба куповати онда код таквих продаваца ако раде на тако бедан начин!

Шта се плашите што ће да нас ставе неки продавци на "црну листу"? Боље је тако! Неће варати више наш народ! Има трговаца у свету колико хоћеш. Треба их пронаћи.

Ја колико видим, доста људи гледа да плати мање транспорт, за неких бедних 20 центи. За те паре можеш пратити пакет до куће, за двадесетак дана га добијаш. Зато се и плаћа!



Ако каже да шаље кинеском поштом, он је то урачунао у цену, а пошаље ти бесплатном поштом преко целог света и стигне ти за пола године! Он те је преварио и са таквим не треба више пословати!

Е једино ако је производ код њега јефтинији за 12 динара, онда му треба опростити -сарказам-

Измена-назвао си човека преварантом! Веома ружно од тебе! Нисам прочитао боље објашњење за решавање спорова!
 
Poslednja izmena:
То је ако је писало да шаље кинеском поштом али ако пише seller's shipping method као што у 99% случајева пише нема преваре!
 
@ugreen :D
I ja sam narucio od 1.5m. Narucio 3.1. Viennu je prosao 13.1 i do tada se svaki dan menjao status. Cini se ok posta a to je taj seller method, samo sto ce na carini jos 10ak dana biti minimum :)
Ja sam uzeo i ugreen adapter.
Jel možeš i ti da javiš kad stigne i testiraš posebno kabl i posebno punjač?
Ako može link do prodavca od kog si uzeo.

@The PunisheR
Trebalo bi da podržava (ako je stvarno 20AWG hoće sigurno). I ja čekam da vidim :)
 
Izmeriš brzinu punjenja na originalnom uređaju i kablu (možeš preko https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fulminesoftware.batteryindicator )
Tako vidiš jel ima brzo punjenje, a piše i u opisu samog uređaja.
A onda isto to uradiš sa originalnim punjačem i Ugreen kablom, a posle i sa Ugreen punjačem i originalnim kablom.
Ako je sve isto vreme punjenja onda super (podrazumeva se da baterija bude prazna do sličnog procenta i puni se do 100% svaki put). Jedino tako možeš da testiraš ako nemaš ona "usb meter" od 3$ koji ću ja svakako uzeti.
 
^vidim ja da si magistrirao na temu kako varati prodavce. Ne brini, imaju kinezi crnu listu kupaca prevaranata. Uskoro nećeš moći da kupiš ništa preko aliexpress-a (a ni drugih sajtova) bez doplate za broj za praćenje.

Prestani da optužuješ ljude. ;) Uzgred, taj čiji svaki odgovor čekaš samo da bi ga citirao nevezano sa temom, jedan je od onih koji ima konkretne odgovore vezane za temu.

@Ostali:
Paket mi je "poslat" tako da je u uslovima pisalo da ću imati i TN koji će biti "aktivan 5-10 dana od slanja pošiljke". Dobio sam ga i nije upotrebljuv nigde, na bilo kom servisu za praćenje pošiljki!
Otvorio sam Dispute i napisao da posle 35 dana nisam dobio uredan TN, nemam pojma gde je paked i kada će mi eventualno stići kao ni da li je uopšte poslat.
Tada mi je prodavac odgovorio da je proverio sa lokalnom poštom, da je ta pošta imala veliki promet ... tra la la la la... i da će mi on produžiti rok isporuke za 30 dana. Uz to me moli da prekinem Dispute.
Ja na to ne reagujem jer nemam opciju "Escalate".
Nikada nisam imao problema, uvek sam dobijao TN kakve treba, ovo mi je prvi put da mi se dešava i molim za pomoć nekoga ko je imao iskustva kako se ovo rešava.
Nema pojma da li je meni lično odgovorio ili je odgovorio na "Dispute"...

Dalje neosnovane optužbe, izvrtanje istine i slična prepucavanja koja se viđaju svakodnevno na televiziji u političke svrhe ostavite za neka druga mesta. Ovde neće biti tolerisana, molim vas da to razumete sve u cilju kako bi tema bila što preglednija i efikasnija.
:wave:
Hvala na razumevanju!
 

Prilozi

  • ali1.png
    ali1.png
    166.9 KB · Pregleda: 105
  • ali2.png
    ali2.png
    145.2 KB · Pregleda: 103
Poslednja izmena:
Vrlo sam dobro pratio postove člana animal i znam kako razmišlja. Ali ok, razumem i tvoj stav. Ja se isključujem iz dalje rasprave u vezi njegovih postova.
Slobodno može da nastavi da truje neiskusne kupce (uz podršku mederatora) i da im savetuje da naplaćuju svaku "grešku" prodavaca.
 
Poslednja izmena:
@SuperStarr

Što se tiče tvog pitanja, da li se sećaš da sam ti savetovao da ne otvaraš dispute i da tražiš produžetak zaštite?
Šta sada želiš, da ti pare budu vraćene ili da čekaš da ti pošiljka stigne?
 
Šta sada želiš, da ti pare budu vraćene ili da čekaš da ti pošiljka stigne?

Kako bi ti reagovao da se ja i ti nešto dogovorimo, ja te ne ispoštujem i još krenem da te zavlačim - pričam ti moju priču koja nema veze sa tvojom?
Ti kažeš: "nisi mi dao TN za svih 37 dana".
Ja ti odgovaram da je: "pošta u velikoj gužvi, molim te nemoj da me tužiš da bih ja mogao i dalje druge da zavlačim obećavajući im nešto špo ne mogu da ispunim samo da bi ljudi ipak kupovali od mene i pravili mi profit a ne od drugih prodavaca, evo poslaću ti sada pa će ti stići za 30 dana? Možeš li molim te to da mi učiniš posle svega što sam te slagao?"
Gde sam ti ja tu dao dobar razlog zašto ti nisam dao TN koji sam ti obećao?

Vrlo sam dobro pratio postove člana animal i znam kako razmišlja...

Offtopic je ali zašto misliš da možeš tako lako da proceniš nečiju ličnost? Zašto misliš da imaš pravo na to?
Možda je čovek samo manje tolerantan na takve sitne prevarante. Možda je imao isustva pre ovog foruma, možda je neko ko ima iskutva u trgovini pa je izvlačio često deblji kraj jer kao pojedinac (potrošač u ovoj zemlji npr) nije mogao sam a nije imao ko da ga zaštiti (inspekcije u ovoj zemlji npr), možda je odrastao u nekom kraju gde je bilo puno "snalaženja" jer je bilo teško...
Nas to ne treba da zanima, samo treba da cenimo njegovo vreme i iskustva koje deli sa nama, kako bi nama - ostalima, pomogao.
 
Poslednja izmena:
Fakat je da trazimo najjeftinije prodavnice. Ako prodavac ima npr 3000+ prodaja tesko da je prevarant u najuzem smislu tipa ne posalje ti stvar i da ti izmisljeni treking.
U startu znajte da kad kupujete nesto od par $ i ne platite posebno treking da vam ide bez pracenja i potpisa prilikom isporuke tako da se sansa da ne dobijete stvar osetno povecava. Na vama je kako cete da reagujete kada ne dobijete takvu posiljku (ili stigne za dva meseca). Ja licno im oprostim. Stavice nas na crnu lisu zemalja i sve vise ce biti can not deliver to Serbia.
Ako napise free china mail tracking a posalje bez trekinga ili sa ovim nazovi trekingom to je druga stvar. Jos gora prica ako vam daju tudji broj ili potpuno izmisle. Ako napise sellers method nema prevare i ne racunajte na pracenje.
Ako ne mozete da podnesete ovaj prvi slucaj nemoj ni da narucujete jeftine stvari (par $) sa Alija vec koristite nezavisne prodavnice poput GearBest, DX, Tmart i sl (kao sto sam vec pisao) koje ako platite treking sigurno ga i dobijate a npr preko 15$ daju besplatno (DX).

Mene vise brine pojava likova koji sa apetitom kao da jedva cekaju cim zakasni posiljka bez obzira na razlog jedva docekaju da uzmu pare nazad pa kad je i dobiju sa zakasnjenjem jupiii... sitna para veseli coveka.
 
Poslednja izmena:
Ako je krš prodavac, ne bih ni kupio od njega. Ako prodavac deluje da zaslužuje šansu nikada zbog toga ne bih otvarao dispute već bih tražio da prodavac produži vreme zaštite i strpljivo bih čekao pošiljku.
 
Ako je krš prodavac, ne bih ni kupio od njega. Ako prodavac deluje da zaslužuje šansu nikada zbog toga ne bih otvarao dispute već bih tražio da prodavac produži vreme zaštite i strpljivo bih čekao pošiljku.

Nije na meni da određujem ko će da prodaje a ko neće.
"Ali" im je omogućio prodaju i meni zaštitu. Sada neka oni odrade svoj posao, mene samo interesuje kako da vratim moje pare. Ne tražim obeštećenje zbog doživljenih neprijatnosti npr, samo hoću da kupim kod drugoga!
Meni sada samo treba info nekog iskusnog ko će biti dovoljno ljubazan da podeli sa mnom iskustvo kako da vratim svoje pare. ;)
 
Ako je krš prodavac, ne bih ni kupio od njega. Ako prodavac deluje da zaslužuje šansu nikada zbog toga ne bih otvarao dispute već bih tražio da prodavac produži vreme zaštite i strpljivo bih čekao pošiljku.

To i ja kazem.

Nije na meni da određujem ko će da prodaje a ko neće.
"Ali" im je omogućio prodaju i meni zaštitu. Sada neka oni odrade svoj posao, mene samo interesuje kako da vratim moje pare. Ne tražim obeštećenje zbog doživljenih neprijatnosti npr, samo hoću da kupim kod drugoga!
Meni sada samo treba info nekog iskusnog ko će biti dovoljno ljubazan da podeli sa mnom iskustvo kako da vratim svoje pare. ;)

Nije se ni odnosilo na tebe. Ocigledno nisi imao iskustva sa ovom pojavom (nazovi trking brojevi, sellers method i sl) pa racunam da ces da promenis nacin izbora prodavnice. Odnosi se na ove kojima je dispute postao manir i i dalje narucuju od prodavnica za koje znaju da ce biti Yanwen ili ova jeftina verzija malezijske...
 
Poslednja izmena:
milko, ja uopšte nisam izričit da svaka pošiljka mora da mi ima TN.
Ova 2 "malezijska", bila su "sellers method i sl" i nisu ni obećavali TN, ali tu je rok isporuke 60 dana.
Ovaj 1 je preko Kineske nacionalne pošte, TN je obećan u roku od 5-10 posle slanja, nisam ga dobio 37 dana nakon toga. Zaista ne vidim razlog zašto mi ti i Ilion predočavate nešto čega sam svestan i što ovde nije slučaj. Jel shavate da prodavac nije ispunio dogovor?
Zašto bi mu tolerisao to što me laže?
Mogao je lepo da stavi rok isporuke 60 dana a ne 39 dana, možda bih naručio kod drugoga ali ne - on je stavio kraći rok isporuke kako bi me navukao da kupim kod njega i posle "igrao" na moju "velikodušnost" i "dobrotu" sa svojim "Dear friend" porukama i produžavao mi rok...
Šta će mi u životu bespotrebna nervoza i to da me neko laže i zavlači?
Ako je nepošten onda i treba da bude sankcionisan kad već postoji takva zaštita - na taj način neće još neko da proživljava šta sam ja! Pa valjda je u tome poenta? Da imamo što bolju uslugu?
 
Опет кажем нисам на тебе мислио. Па сад ћу да тражим паре лику коме сам посебно платио трекинг скоро исто колико и сам производ а послао ми Yanwen-ом. Не да ми треба тих долар и по него треба ми та ствар (јбни sun shade за ауто навигацију) а потрошио сам време док нисам нашао продавца који има колико толико продаја и уопште даје опцију доплате трекинга.
Мој ранији пост односи се на оне који не плате нити им је обећан трекинг па онда када добију неки број драме што тај број (који ни није прави за интернационално праћење са захтеваним потписом) не могу да испрате и одмах dispute.
 
Poslednja izmena:
Meni sada samo treba info nekog iskusnog ko će biti dovoljno ljubazan da podeli sa mnom iskustvo kako da vratim svoje pare. ;)

Ako sam dobro video screenshot koji si postavio dispute čeka zvaničan odgovor prodavca u ovom trenutku. Za sada ne treba ništa da radiš.

Pravila kažu:
Dakle, ako prodavac smatra da ne može odbraniti svoj slučaj, ili mu se ne isplati da se smara sa tobom i sličnim kupcima neće ništa uraditi i dobićeš pare nazad.
Ako prodavac smatra bilo šta drugo od gore navedenog, i to zvanično sprovede, aliexpress će te obavestiti.

Praksa kaže:
Da to što ti navodiš kao svoju misiju, odbranu od blago netačnog oglašavanja i slično, je opšte poznata stvar. Stavi se u kožu prodavca pa ćeš shvatiti da te niko ne vara, da se sam pecaš i biraš prodavce. Uz freeshipping, carine, i svakakve otežavajuće okolnosti gotovo je nemoguće garantivati isporuku do 39 dana u današnje vreme. A druge strane, kada budeš kupovao telefon na aliexpress-u shvatićeš da ćeš radije kupiti od prodavca koji garantuje sporiju isporuku jer ćeš duže biti u sistemu zaštite.
Takodje, praksa kaže da ćeš naručeni proizvod uskoro dobiti na adresu i da će ti prodavac vratiti i pare u medjuvremenu. Prodavac će biti u minusu za nabavnu cenu proizvoda, troškove i dostavu pošiljka a ti ćeš dobiti i jare i pare.
Ako to nije prevara, ja zaista ne znam šta je?
 
Poslednja izmena:
Ako to nije prevara, ja zaista ne znam šta je?

Poštovanje ugovora. Ja ga nisam sastavljao i išao na rizik samo da bi neko kupio od mene. Ja sam uložio svoje pare a sada je činjenično stanje da nemam pojma šta dobijam i da li ću uopšte nešto dobiti za te pare.
Da sam ja prodavac sa njegovim iskustvom, stavio bih 60 dana.

Ako mi ikada stigne roba i pare mi budu vraćene nazad, onda ću lako da ispravim grešku. ;)
:wave:

I da, telefon mi je stigao za 27-29 dana i to poručen oko 11.11 ... sa svim onim "gužvama" u poštama i carinama. ;)
EDIT: I telefon pre njega za oko 30 dana, ne sećam se tačno...

Pravila kažu:
Dakle, ako prodavac smatra da ne može odbraniti svoj slučaj, ili mu se ne isplati da se smara sa tobom i sličnim kupcima neće ništa uraditi i dobićeš pare nazad.
Ako prodavac smatra bilo šta drugo od gore navedenog, i to zvanično sprovede, aliexpress će te obavestiti.

Praksa kaže:
Da to što ti navodiš kao svoju misiju, odbranu od blago netačnog oglašavanja i slično, je opšte poznata stvar. Stavi se u kožu prodavca pa ćeš shvatiti da te niko ne vara, da se sam pecaš i biraš prodavce. Uz freeshipping, carine, i svakakve otežavajuće okolnosti gotovo je nemoguće garantivati isporuku do 39 dana u današnje vreme. A druge strane, kada budeš kupovao telefon na aliexpress-u shvatićeš da ćeš radije kupiti od prodavca koji garantuje sporiju isporuku jer ćeš duže biti u sistemu zaštite.
Takodje, praksa kaže da ćeš naručeni proizvod uskoro dobiti na adresu i da će ti prodavac vratiti i pare u medjuvremenu. Prodavac će biti u minusu za nabavnu cenu proizvoda, troškove i dostavu pošiljka a ti ćeš dobiti i jare i pare.

Hvala lepo na korisnom odgovoru!
 
Poslednja izmena:
Tako kako ti sada razmišljaš mogu da razmišljaju samo bogate nacije, i brojne nacije koje jako puno kupuju na Aliexpress-u. Ostala sitnjurija, kao što smo mi i slične zemlje iz regiona će da dobiju puno poštovanje "ugovora" i dhl šiping od 40-100$ po predmetu, bez obzira koliko isti košta. Kao npr Bosanci, ne mogu nigde na internetu ništa da kupe.
 
^ "Razmišljaj kao bogat čovek, pa ćeš to i postati!"

Ne možeš mene i Animala optužiti za to što smo svi mi ovde unesrećeni pa nismo deo neke "velike porodice" i "uređene kuće" i samim tim da imamo neku "težinu".
Ja na sve ovo gledam onako kako mislim da je ispravno, onako kako mislim da bi neki "nemac" gledao a ne iz ugla nekog "slabića" koji "nema leđa" pa mora da trpi svašta da bi možda dobio nešto. Na to nikada neću moći da se naviknem.
+ na sve to ja nemam platu kao taj "jaki nemac" (što otvara pitanje bi li uopšte nešto i naručivao kod takvih "prodavnica" sa Ali-ja) nego imam 1/10 njegove plate i još na sve to treba da trpim maltretiranje? To je zdrava logika?
 
Poslednja izmena:
Meni je onaj za punjac vratio pare. Pogledam sad slike da zaobidjem taj plagijat i shvatim da je on poslao drugaciji punjac (broj srafova, kolevka za bateriju, kabl...).

Ko ce nas da stavi na crnu listu i zbog cega? Ako se gospodi ne svidja da prodaju ono sto su opisali i da salju na nacin kako su opisali mogu samo ja njih da stavim na crnu listu.
Meni je sada najveci problem razlikovati dobrog od loseg prodavca. Eto taj za punjac, 3 dijamanta, a sluzi se APP metodama.
 
@petar26
Kvr800d2n6 su i za AMD i za Intel. Jedna od najpopularnijih budget ddr2 memorija u svoje vreme.
 
Nazad
Vrh Dno