Šta je novo?

Problemi sa Begram servisom i ONE X

-[ExcorCist]-

Slavan
Učlanjen(a)
09.10.2005
Poruke
335
Poena
319
Pozdrav dragi Benchmarkovci

Imam da vam ispričam šta mi se sve dešavalo sa Begram servisom i telefonom HTC ONE X.

Naime, telefon sam kupio pre godinu dana preko Telenora i od kad sam ga uzeo sa njim sam imao masu problema.

Posle prvih mesec dana, na ekranu su počele da se pojavlju i nestaju žute mrlje. Telefon je odnet sa servis i vraćen popravljen.

Nakon sledećih mesec dana, ekran je počeo sam od sebe da blinka u svim mogućim bojama, odnet je u Telenor i vraćen je opet za dve nedelje.

Posle mesec ipo dana, opet žute mrlje, opet Telenor, servis, dve nedelje.

Nakon toga, telefon mi je pao i slomio mi se ekran. Popravku sam platio 17000, i telefon je radio ispravno. Napominjem da su ovom slučaju telefon popravili za nepuna 2 dana.

Posle 3 nedelje, oko nove godine, telefon je krenuo da ulazi u boot loop, restarovao se gasio itd, odneo ga u servis i čekao bezmalo mesec ipo dana, zvao sam servis više puta i oni su me stalno fortali da će biti naredne nedelje.

Telefon je na kraju vraćen, i napisano je na izvešaju da je zamenjen PBA za šta sam utvrdio da se radi o matičnoj ploči.

Prošlo je mesece ipo dana i WLAN je počeo očajno radi a iz slušalice se čulo varničenje i pucketanje kada je upaljen ekran. Pokazao sam to više ljudi i svi su to pucketanje čuli.

Opet sam telefon odneo u servis, napisao o čemu se radi i rekao da želim zamenu prema članu 54, 55 i 79 zakona o zaštiti potrošača.

Telefon su mi vratili i sredili su WLAN ali se pucketanje opet čuje.

Telefon sam opet odneo u Telenor sa pretnjom da ću ih tužiti.

Ovoga puta sam čekao 3 nedelje sa servisa gde su rekli da se ništa ne čuje.

Telefon sam odneo u drugi servis gde su ga serviseri pogledali bez otvaranja i rekli da se najverovatnije radi o lošem lemu i da je u pitanju loša ploča. Rekao sam im da je ploča menjana pre par meseci, oni su pogledali moj ugovor sa Telenorom i telefon i rekli da je u pitanju isti IMEI tako da ploča verovatno nije ni menjana.

Sinoć sam kontaktirao HTC Support preko chat-a, javio se neki Ahmed, pitao sam ga u vezi promene ploče i IMEI-a, rekao je da se menja. Kada sam rekao da je kod mene isto, on mi je rekao da kontaktiram danas.

Transkript će biti u sledećoj porucu gde tvrde da se IMEI upisuje u novu ploču

Da li se na novu ploču upisuje IMEI sa stare?

Pored pucketanja koje se i dalje čuje, sagovornici tvrde da se sad meni slabije čuje glas kad pričam sa njima.

Planiram da tužim Telenor pošto neće da mi daju zamenu, ali sam hteo da proverim da li priča o IMEI stoji. Ako mi nisu zamenili ploču to se onda radi o prevari a pitanje je koliko je drugih ljudi oštećeno.

Kada mi se slomio ekran, prilikom preuzimanja telefona dali su mi i stari, sada mi nisu dali staru matičnu pa je to još jedan razlog zašto sumnjam da se radi o laži.
 
Kod:
Customer ChatChat Transcript 
Molimo sacekajte dok pronadjemo agenta da Vam asistira… 
You have been connected to Dejan Djurovic. 
Dejan Djurovic:  Dobar dan gospodine Andrija, kako ste? 
Andrija Zečević:  dobar dan 
Andrija Zečević:  dobro, vi_ 
Dejan Djurovic:  Nije lose, hvala na pitanju. 
Andrija Zečević:  telefon mi je vracen sa servisa, i navodno nisu pronasli kvar 
Andrija Zečević:  telefon sam pokazao radnici u telenoru u ulici kneza mihaila 
Andrija Zečević:  i ona je čula zujanje i varničenje 
Andrija Zečević:  e sad 
Andrija Zečević:  savetodavno sam otišao do servisa koji se nalazi pored telenor radnje 
Andrija Zečević:  da i oni pogledaju i da mi kažu o čemu se radi 
Andrija Zečević:  bez otvaranja uređaja 
Andrija Zečević:  rekli su da je u pitanju neki lem 
Andrija Zečević:  i da verovatno begram servis nije ni otvarao telefon 
Andrija Zečević:  i da je to njihova praksa 
Andrija Zečević:  i da je najverovatnije problem u ploči 
Andrija Zečević:  rekao sam im da je ploča zamenjena u februaru 
Andrija Zečević:  oni su pogledali 
Andrija Zečević:  i rekli su mi da je u isti IMEi broj 
Andrija Zečević:  na ugovoru i telefonu 
Andrija Zečević:  da je ploča zamenjena da bi bio drugi IMEi 
Andrija Zečević:  sinoć sam komunicirao sa vašim kolegom Ahmedom 
Andrija Zečević:  pitao ga da li se menja serijski broj 
Andrija Zečević:  i IMEI 
Andrija Zečević:  kada se menja ploča 
Andrija Zečević:  on me je informisao da se menja IMEI 
Andrija Zečević:  na pitanje kako je moguće da je isti IMEI 
Andrija Zečević:  nakon zamene ploče 
Andrija Zečević:  rekao mi je kontaktiram vas 
Andrija Zečević:  pitanje je da li je ploča uopšte menjana 
Andrija Zečević:  u pitanju je revers 
Andrija Zečević:  SR01001008527 
Andrija Zečević:  na reversu piše: 
Andrija Zečević:  navedeni kvar je uocen i otklonjen zamenom PBA i upisivanjem poslednje verzije softvera. kuciste aparata je osteceno po rubovima. bpn 
Dejan Djurovic:  Kolega verovatno nije jos uvek dobio informaciju, ali IMEI broj se ne menja na One X uredjaju nakon zamene ploce. Razlog je taj sto maticne ploce za taj uredjaj dolaze bez IMEI broja u servis, tako da se stari broj prepisuje takoreci na njih. Ukoliko je ploca zamenjena u servisnom centru i to je zavedeno na radni nalog, verujem da je stvarno bilo tako. Sto se tice samog problema sa pucketanjem i varnicenjem, kao sto znate Vas slucaj sam nekoliko puta eskalirao u servis i do sada nismo uspeli da resimo taj problem. Kako ne bi opet gubili vreme sa time, ja Vam iskreno savetujem da resenje potrazite kod zastite potrosaca, jer ja sam iskren da budem sve moje "moci" vec iskoristio. Verujem da bi i ovaj put bila ista prica sa Begramom. 
Andrija Zečević:  ja sam sačuvao ahmedov log srećom 
Andrija Zečević:  ne znam koliko je korisnika oštećeno na isti ili sličan način 
Andrija Zečević:  verovatno je urađeno takozvano kugličanje 
Andrija Zečević:  gde su lemovi bili očvrsnuti 
Andrija Zečević:  a telefon vraćen kao da je stvarno urađen 
Andrija Zečević:  tj da mu je zamenjena ploča 
Andrija Zečević:  kako je moguće da na istu temu imam različite informacije? 
Andrija Zečević:  zašto mi je nije data stara matična ploča? 
Andrija Zečević:  varničenje se čuje zbog loših lemova 
Dejan Djurovic:  Ja se stvarno izvinjavam zbog toga i garatujem Vam da ce kolega jos koliko danas biti informisan u vezi toga. Prepisivanje IMEI broja je standardna procedura sa One X uredjajem, ne samo kod nas vec svuda u svetu. Maticne ploce koje stizu u servise ne mogu biti izdate sa njihovim originalnim brojevima koje nose, tako da se stari IMEI prepisuje, kako bi telefon i dalje bio prepoznat u nasim sistemima. To Vam 100% garantujem da je tacna i proverena informacija. 
Dejan Djurovic:  Moguce je da je i nova ploca bila malo losija, ukoliko se varnicenje cuje i da su kao sto kazete lemovi losi. 
Andrija Zečević:  kako je moguće da lemovi popuste posle 2 meseca? 
Andrija Zečević:  to je sve tema za tržišnu inspekciju a moguće i tužilaštvo 
Dejan Djurovic:  Razumem Vas u potpunosti gospodine Andrija, znam kako bi se ja osecao na Vasem mestu. Bas iz tog razloga ne zelim vise da trosim Vase vreme novom eskalacijom i slanjem telefona u servis gde ce opet biti zadrzan bar 2 nedelje na testiranju i vracen kao sto je bio, ako me razumete. 
Dejan Djurovic:  S'obzirom da je telefon vec bio kod njih nebrojeno puta i da ste cak i licno otisli kod njih, jedino sto mogu da dobijem za Vas je novo slanje i testiranje u Begram, a znam da Vam je toga vec preko glave odavno. 
Dejan Djurovic:  Ukoliko zelite ja cu svakako poslati eskalaciju opet u servis, ali sudeci po Vasem mejlu koji me je sacekao jutros, i znajuci da zamenu sigurno necemo dobiti, ne znam koliko ste spremni da opet telefon saljete Begramu. 
Andrija Zečević:  sačekaću odgovor od telenora 
Andrija Zečević:  verovatno opet ništa neće biti 
Andrija Zečević:  a onda ću prekopirati sve izveštaje sa servissa 
Andrija Zečević:  i. 
Andrija Zečević:  1, poslati štampanim medijima 
Andrija Zečević:  2, poslati forumima 
Andrija Zečević:  3, tržišnoj inspekciji 
Andrija Zečević:  4, tužilaštvu 
Andrija Zečević:  5, napisati svoju tužbu protiv telenora 
Andrija Zečević:  jer mislim da je ovo sve otišlo predaleko 
Andrija Zečević:  a imam i osnovanu sumnju da deo nije ni zamenjen 
Andrija Zečević:  pa nek veštaci utvrđuju da li je matična ista ili drugačija 
Andrija Zečević:  i da li su lemovi dobri ili loši 
Andrija Zečević:  i šta u telefnu varniči 
Andrija Zečević:  ako su toliko svi nerazumni 
Dejan Djurovic:  To je svakako Vase puno pravo gospodine Andrija, kao gradjanina i kao potrosaca/ kupca. Ja Vam nazalost ne mogu tu puno pomoci, ali Vam svakako zelim srecu i nadam se da ce te sve brzo srediti. Sto se moje strane tice, ja sam stvarno pokusao sve sto sam mogao, ali kada nam telefon konstantno vracaju kao da je bez kvara, i da varnicenje nije primeceno, vise od ponovnog testiranja sigurno necu dobiti u ovom slucaju. 
Andrija Zečević:  da li mogu da dodjem do vaših prostorija da sami poslušate? 
Andrija Zečević:  nije mi problem 
Andrija Zečević:  gde god da ste 
Andrija Zečević:  to je 5 minuta 
Andrija Zečević:  za vas 
Dejan Djurovic:  Pa, nalazimo se u Kairu, ne znam bas koliko Vam je lako sada da dodjete do nas. :) 
Andrija Zečević:  nemate nijednog predstavnika u beogradu nigde? 
Andrija Zečević:  ni uvoznika 
Andrija Zečević:  ništa? 
Andrija Zečević:  sve je u kairu? 
Dejan Djurovic:  Jedini distributer nam je ComTrade Shop, ali ne znam koliko Vam oni mogu pomoci. U Srbiji nazalost pored njih samo jos Begram imamo. 
Andrija Zečević:  ko je uvoznik 
Andrija Zečević:  ko je predstavnik HTC u srbiji? 
Andrija Zečević:  nemate nikakve prostorije ili tako nešto? 
Andrija Zečević:  to mi je malo neverovatno? 
Dejan Djurovic:  Koliko smo mi informisani kao tehnicka podrska, nemamo vise nista. Mi u svakom slucaju nismo u kontaktu ni sa kim sem sa servisom, cak ni sa marketinskim odelenjem nemamo direktan kontakt. 
Andrija Zečević:  da li možete to da proverite za mene 
Andrija Zečević:  ili ne? 
Dejan Djurovic:  Pokusali smo vec ranije da dodjemo do nekih informacija, ali bezuspesno. Jedino sto mogu da Vam preporucim da posaljete jedan mail kao zalbu na servisni centar na sledeci mail [email protected], to je nas PR kontakt. Mozete im napisati celu istoriju slucaja, sve eskalacije koje smo imali, nadam se da ce mozda oni moci Vas slucaj da posalju dalje u HTC. 
Dejan Djurovic:  Odnosno nadam se da na kraju nece opet zavrsiti kod mene, jer bi se samo izvrteli u krug. 
Andrija Zečević:  vec sam im pisao i nisam dobio nikakavu povratnu informaciju 
Dejan Djurovic:  Mozete svakako pokusati opet, pogotovo ako vec imate spreman jedan deo tuzbe. 
Dejan Djurovic:  To je nazalost jedini kontakt koji ja imam, a da nije servisni centar. 
Andrija Zečević:  strasno koliko se ovo sve pretvorilo u maltretiranjeđ 
Andrija Zečević:  kakvo u zivotu nisam video ni cuo 
Dejan Djurovic:  Verujem. Da smo u Beogradu verujte mi da bi bez problema sam poslusao u cemu je problem i otisao do servisa sa telefonom ako treba. 
Andrija Zečević:  kako je moguce da u kairu pruzate podrsku za srbiju? 
Dejan Djurovic:  Odavde pruzamo tehnicku podrsku za Afriku i skoro celu Evropu, valjda su najbolju ponudu u HTCu dobili odavde. 
Andrija Zečević:  ja ću još proveriti to u vezi upisivanja IMEI 
Andrija Zečević:  mislim da relativno lako mogu da dođem do informacije 
Andrija Zečević:  i raspitaću se u još par servise 
Andrija Zečević:  šta se dešava u one x kada se menja ploča 
Andrija Zečević:  ali sam prilično siguran da se menja i IMEI 
Andrija Zečević:  čak postoji na reversu i polje novi IMEI koje je precrtatno 
Dejan Djurovic:  Ako zelite ja Vam mogu poslati mejlove nekih nasih servisnih centara u Evropi, nadam se da ce Vam oni brzo odgovoriti na to pitanje. Ni ja nisam bio upoznat sa tim procesom, tek nakon eskaliranja jednog slucaja sam dobio informaciju da se stari IMEI broj upisuje na novu plocu, jer te ploce ne smeju izaci iz servisa bez IMEIa. Cak smo imali slucaj gde je IMEI izostao, pa smo morali da hitno vracamo telefon u servis zbog toga. 
Dejan Djurovic:  Hrvatski servis- [email protected]. Oni su takoreci, glavni manje vise za nas region, mozete sa njima komunicirati u vezi toga. 
Andrija Zečević:  ok 
Andrija Zečević:  proverću tu i na XDA developers 
Andrija Zečević:  ako se moje sumnje ispostave kao tačne to će biti velika sramota za HTC 
Andrija Zečević:  siguran sam 
Dejan Djurovic:  Slazem se. 
Andrija Zečević:  a sve zato što odbijate da mi zamenite telofon koji košta sada 300e 
Andrija Zečević:  :) 
Andrija Zečević:  a za koji sam se ja zainatio bog maltretiranja koje traje godinu dana 
Dejan Djurovic:  Da sam u mogucnosti da to uradim i da imam ovlascenja verujte mi da bi, ovako kao glasniku su mi malo vezane ruke. :) 
Andrija Zečević:  :) 
Input Area 
 
Send 
End Session 
Images
 
Poslednja izmena:
Da li se na novu ploču upisuje IMEI sa stare?

Pored pucketanja koje se i dalje čuje, sagovornici tvrde da se sad meni slabije čuje glas kad pričam sa njima.

Planiram da tužim Telenor pošto neće da mi daju zamenu, ali sam hteo da proverim da li priča o IMEI stoji. Ako mi nisu zamenili ploču to se onda radi o prevari a pitanje je koliko je drugih ljudi oštećeno.

Kada mi se slomio ekran, prilikom preuzimanja telefona dali su mi i stari, sada mi nisu dali staru matičnu pa je to još jedan razlog zašto sumnjam da se radi o laži.

Na svakom HTC telefonu kome je ploča menjana u zvaničnom servisu (Begram) sam video stari IMEI na nalepnici. Nekada prelepe kao neku nalepnicu sa novim IMEI brojem (pre neki dan sam video na HD2). Ali IMEI je uvek bio promenjen.

Telenor tu nije kriv, jer je Begram taj koji određuje da li će se dati zamena ili ne. Begram je zvanični HTC servis za Srbiju i svi telefoni sa zvaničnom HTC garancijom se popravljaju u tom servisu.

Stari ekran su ti dali jer si ti platio popravku. A plocu ti ne bi dali jer se zamena vrsi o trosku HTC-a, pa to treba da pravdaju. Tako da je sa te strane sve u redu.
Check Acme Ad and Bashas Ad.
 
Poslednja izmena od urednika:
Podnesi tužbu protiv telenora, oni su uvoznik i prodavac.
 
Nije u pitanju nalepnica, u pitanju su podaci koji se vide na ugovoru i na telefonu (about > Phone identity)

Skeniracu ugovor, izvestaj sa servisa i Screen shot sa telefona pa da vidite
 
Poslednja izmena:
Podnesi tužbu protiv telenora, oni su uvoznik i prodavac.

Nije Telenor uvoznik.

Nije u pitanju nalepnica, u pitanju su podaci koji se vide na ugovoru i na telefonu (about > Phone identity)

Skeniracu ugovor, izvestaj sa servisa i Screen shot sa telefona pa da vidite

Ne razumeš šta ti pričam. Kod telefona kod kojih se menja ploča obično se lepi nalepnica sa novim IMEI brojem, makar je tako kod HTC telefona koje sam viđao. Ukoliko je isti IMEI broj u telefonu *#06# i nalepnica nije prelepljena, onda to jeste sumnjivo.
 
Nije u pitanju nalepnica, nalepnica nije menjana.

U pitanju je isti IMEI na telefonu pre i posle promene matične ploče:

Untitled.png

2013-07-05_13-27-26.png

Posle ću dodati i sken ugovora da vidiš da se radi o istom IMEI-u pošto ugovor nemam kod sebe
 
Inače, ja ovde samo mogu da tužim Telenor jer sa Begramom nisam ni u kakvim odnosima
 
Nalepnicu ne menjaju, nego prelepe preko. Ili ne prelepe, već samo navedu stari IMEI i novi IMEI, da bi garancija važila i dalje.

Šta da ti kažem, ali rekao bih da se IMEI ne menja u zvaničnom servisu, jer je to protivzakonito.

Kako te savetuje advokat, tako.
 
Hvala Corvus Corax i izvini ako sam zamarao glupim pitanjima, ali ne mogu da verujem da HTC dopušta tako nešto sebi, to je ispod svake kritike.

Postovao sam temu i na
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2351618

Ouch, HTC are actually well known for lets say "fibbing". They we're caught out replacing the SLCD2 displays out for Generic LCD when sent in for replacement.

Keep your eyes peeled when you send your device to HTC !

Čovek je napisao da HTC instalira lažne delove pored svega u servisu!
 
HTC ima predstavnistvo u bgd. Poslacu ti veceras na pm kontakt direktora htc kanc za srbiju i pm u ct-u za htc. Posalji im mail. Mozda ce moci da ti pomognu. Nadam se da ce ti ovo pomoci


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Hvala unapred!

A ovaj lik rekao da su u KAIRU :DDDDD

Kod:
Andrija Zečević:  da li mogu da dodjem do vaših prostorija da sami poslušate? 
Andrija Zečević:  nije mi problem 
Andrija Zečević:  gde god da ste 
Andrija Zečević:  to je 5 minuta 
Andrija Zečević:  za vas 
Dejan Djurovic:  Pa, nalazimo se u Kairu, ne znam bas koliko Vam je lako sada da dodjete do nas. :) 
Andrija Zečević:  nemate nijednog predstavnika u beogradu nigde? 
Andrija Zečević:  ni uvoznika 
Andrija Zečević:  ništa? 
Andrija Zečević:  sve je u kairu? 
Dejan Djurovic:  Jedini distributer nam je ComTrade Shop, ali ne znam koliko Vam oni mogu pomoci. U Srbiji nazalost pored njih samo jos Begram imamo. 
Andrija Zečević:  ko je uvoznik 
Andrija Zečević:  ko je predstavnik HTC u srbiji? 
Andrija Zečević:  nemate nikakve prostorije ili tako nešto? 
Andrija Zečević:  to mi je malo neverovatno? 
Dejan Djurovic:  Koliko smo mi informisani kao tehnicka podrska, nemamo vise nista. Mi u svakom slucaju nismo u kontaktu ni sa kim sem sa servisom, cak ni sa marketinskim odelenjem nemamo direktan kontakt. 
Andrija Zečević:  da li možete to da proverite za mene 
Andrija Zečević:  ili ne? 
Dejan Djurovic:  Pokusali smo vec ranije da dodjemo do nekih informacija, ali bezuspesno. Jedino sto mogu da Vam preporucim da posaljete jedan mail kao zalbu na servisni centar na sledeci mail [email protected], to je nas PR kontakt. Mozete im napisati celu istoriju slucaja, sve eskalacije koje smo imali, nadam se da ce mozda oni moci Vas slucaj da posalju dalje u HTC.
 
Sada sedoh za komp i pročitah i ovu prepisku gore (to nisam nikako mogao na ekranu i od 3.7"). Lik mi deluje iskreno, pa možda to i jeste slučaj da se sa One X prepisuje IMEI. Ali mi je, da kažem, "čudno" što on savetuje da se obratiš društvu za zaštitu potrošača. Zar on ne može da prebaci slučaj na "viši" nivo tj da prosledi nadredjenima? Cela ova situacija nikako ne ide u korist HTC-a, a smatram da nisu oni krivi nego Begram. Mada, ko će ga više znati.
 
Kada je meni crko Sgs2, zamenjena je ploča a imei je ostao isti. Tako je to kod Samsunga, a verujem i kod HTC. Postoji particija u NAND memoriji (/efs) u kojoj se nalazi informacija o IMEI broju.
 
Poslednja izmena:
Ko kupuje telefon koji ima garanciju od begrama bolje da kupi fon na crno, manje ce problema imati. Na kraju ce sve jedno platiti popravku.
 
Poslednja izmena:
Kada je meni crko Sgs2, zamenjena je ploča a imei je ostao isti. Tako je to kod Samsunga, a verujem i kod HTC. Postoji particija u NAND memoriji (/efs) u kojoj se nalazi informacija o IMEI broju.

Kod Samsunga je drugačije. Tu se lagano menja IMEI. A i verovatno je to Samsungova politika.

Kod HTC-a uglavnom ide druga nalepnica sa IMEI brojem. Ovo je prvi slučaj gde sam čuo da upisuju isti IMEI kod HTC telefona.


Ko kupuje telefon koji ima garanciju od begrama bolje da kupi fon na crno, manje ce problema imati. Na kraju ce sve jedno platiti popravku.

+1
 
Oni nisu Begram,vec bagra od servisa...,vise ljudi znam koji su sa njima imali probleme.
 
Dragi ExCorsist,

Sve do One serije, na aparatima HTC-a, prilikom zamene maticnih ploca (PBA) aparat bi dobijao novi IMEI.
Pojavom One serije, koja da napomenem konkretno kod One X-a, IMEI nalepnica je izbacena i ne postoji na aparatu.
Usled toga, u One X se upisuje stari Imei broj, kako bi se aparat dalje tracking-ovao kroz razne aplikacije i servise.
To je takodje napredak u korisnickom servisu HTC-a, jer se aparat lakse vidi da li je u garanciji ili nije.
Samo bih jos napomenuo, sa Samsung taj vid popravke (upisivanje istog IMEI broja u novu plocu) praktikuje od samog pocetka rada sa mobilnim aparatima.

Koliko vidim, ti si aparat i fizicki ostetio u jednom trenutku, gde bi ti, da je u pitanju bilo koji drugi brand, garancija bila trajno ponistena, i ti sada ne bi imao nikakva legalna prava niti zahteve.

Ovim sam samo hteo da potvrdim i podrzim HTC-ov pristup korisnicima, a to je da je usluga korisniku najbitnija stvar!
 
Pozdrav dragi Benchmarkovci

Imam da vam ispričam šta mi se sve dešavalo sa Begram servisom i telefonom HTC ONE X.

Naime, telefon sam kupio pre godinu dana preko Telenora i od kad sam ga uzeo sa njim sam imao masu problema.

Posle prvih mesec dana, na ekranu su počele da se pojavlju i nestaju žute mrlje. Telefon je odnet sa servis i vraćen popravljen.

Nakon sledećih mesec dana, ekran je počeo sam od sebe da blinka u svim mogućim bojama, odnet je u Telenor i vraćen je opet za dve nedelje.

Posle mesec ipo dana, opet žute mrlje, opet Telenor, servis, dve nedelje.

Nakon toga, telefon mi je pao i slomio mi se ekran. Popravku sam platio 17000, i telefon je radio ispravno. Napominjem da su ovom slučaju telefon popravili za nepuna 2 dana.

Posle 3 nedelje, oko nove godine, telefon je krenuo da ulazi u boot loop, restarovao se gasio itd, odneo ga u servis i čekao bezmalo mesec ipo dana, zvao sam servis više puta i oni su me stalno fortali da će biti naredne nedelje.

Telefon je na kraju vraćen, i napisano je na izvešaju da je zamenjen PBA za šta sam utvrdio da se radi o matičnoj ploči.

Prošlo je mesece ipo dana i WLAN je počeo očajno radi a iz slušalice se čulo varničenje i pucketanje kada je upaljen ekran. Pokazao sam to više ljudi i svi su to pucketanje čuli.

Opet sam telefon odneo u servis, napisao o čemu se radi i rekao da želim zamenu prema članu 54, 55 i 79 zakona o zaštiti potrošača.

Telefon su mi vratili i sredili su WLAN ali se pucketanje opet čuje.

Telefon sam opet odneo u Telenor sa pretnjom da ću ih tužiti.

Ovoga puta sam čekao 3 nedelje sa servisa gde su rekli da se ništa ne čuje.

Telefon sam odneo u drugi servis gde su ga serviseri pogledali bez otvaranja i rekli da se najverovatnije radi o lošem lemu i da je u pitanju loša ploča. Rekao sam im da je ploča menjana pre par meseci, oni su pogledali moj ugovor sa Telenorom i telefon i rekli da je u pitanju isti IMEI tako da ploča verovatno nije ni menjana.

Sinoć sam kontaktirao HTC Support preko chat-a, javio se neki Ahmed, pitao sam ga u vezi promene ploče i IMEI-a, rekao je da se menja. Kada sam rekao da je kod mene isto, on mi je rekao da kontaktiram danas.

Transkript će biti u sledećoj porucu gde tvrde da se IMEI upisuje u novu ploču

Da li se na novu ploču upisuje IMEI sa stare?

Pored pucketanja koje se i dalje čuje, sagovornici tvrde da se sad meni slabije čuje glas kad pričam sa njima.

Planiram da tužim Telenor pošto neće da mi daju zamenu, ali sam hteo da proverim da li priča o IMEI stoji. Ako mi nisu zamenili ploču to se onda radi o prevari a pitanje je koliko je drugih ljudi oštećeno.

Kada mi se slomio ekran, prilikom preuzimanja telefona dali su mi i stari, sada mi nisu dali staru matičnu pa je to još jedan razlog zašto sumnjam da se radi o laži.

Takodje,

Dodao bih, brate,

kao sto je vec neki korisnik napisao, nedostatak tvoje vere je zabrinjavajuci!
Ako ti je zvanicni servis jednog takvog Globaly-known branda napisao u svom zvanicnom servisu, finalni izvestaj, koji imas,
kako je moguce da ti u 2013. godini smatras da te je neko prevario i nije ti zamenio plocu???
Odakle si ti?

Koliko vidim LCD su ti cak dva puta zamenili bez reci.
Iako si ga treci put, ti sam polomio!

Nije mi jasno zasto si ogorcen uslugom servisa koji te nijednom nije odbio, i ti stalno imas ispravan aparat.
Iako je tvoj broj poseta servisu malo zabrinjavajuci.

Iz izvestaja vidim da ti je kuciste aparata izgrebano i osteceno.
Cini mi se da TI hoces da prevaris HTC, i da dobijes novi aparat, koji si jedanput lomio, a ne oni tebe!
 
Ovolika doza bezobrazluka,i nevaspitanosti koje si ikazao u postu,braneći doticne,je neverovatna.
Kada neko uzme telefon koji košta kao polovni jugo, taj neko očekuje servis i podršku u svakim drugom smislu ,srazmeno ceni i Kvaltetu telefona koji je kupio.To sto mu je servis promenio ekran 2-3 pa i 5x oromenuo je jer je dužan po zakonu.Kada je bila njegova greška on je to debelo platio,i dokupio je time još jedan polovan telefon.
"Ogreban telefon, pa hoće da prevari HTC,da bi dobio drugi"-Kakva nebuloza pa gde su ostali sa ogrebanim telefonima,aaa da njima je fon ispravan pa nemaju potrebe da dolaze,a oštećen telefon ne podleze garanciji.
"Zabrinjavajući broj poseta servisu"-Pa jok nego će da čami tri i vise nedjelja čekajući bagru koja ga vara, da se smiluje i pogleda telefon.
Zbog ovakvih kao ti,potrošač u našoj državi "danskoj" nikad neće imati spokoja kada kupi nešto skupo i dobro.Uvek će postojati doza skepticizma jer sta ako se to pokvari, hoće li imati ko da natera nadlezne da to adekvatno održava i servisira.
 
Poslednja izmena:
Poštovani Bungiee011

Pošto si očigledno predstavnik HTC ili Begrama, postao si član juče i ukupno imaš dve poruke, i lepo mi je što imam tvoju (vašu) pažnju.

Ja sam iz Beograda, živim celog života u njemu kao i cela moja porodica, nisam sa Marsa, i nisam u Kairu kao VI.

To što su oni popravljali ekran 2 puta ili 110 puta mene se ne tiče jer očigledno uvaljuju(te) bofl jer se ekran kvari.

Ekran sam slomio i regularno platio 17000, imam fiskalni račun i izveštaj sa servisa, kao i informaciju da mi garancija regularno i dalje važi.

Što se tiče promene IMEI broja imam info sa XDA developers samo što napominjem da kod mene telefon uopšte nije nikada bio rutovan ili modovan

I've had mainboard replaced twice. Always new IMEI. Now I'm fighting for another replacement of mainboard but I have "relocked" status in hboot and it's hard to convince them that my issue was not coused by unlocking bootloader
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2351618&page=2

Telefon mi se grebao po džepovima ali to nikada nije bila tema reklamacije, tema reklamcija su bile
  • Žute tačke po ekranu
  • Blinkanje ekrana
  • WIFI
  • Deadloop
  • Puckanje iz slušalice

Sada, posle godinu dana drndanja i "servisiranja" imam:
  • Puckanje i varničenje iz slušalice
  • Drugi ljudi me slabije čuju
  • Telefon postaje vreo posle pola minuta uključenog ekrana
  • Veliku sumnju da li sam prevaren za deo

Nadam se da ćeš (HTC PR) ovo pročitati pogledati o čemu se ovde radi, pošto ovakve nekompentencije nemaju nikakvog smisla.

Još me vređaš i nazivaš prevarantom? Zbog čega? Zato što se kod nas prodaje đubre zato što smo neko slepo crevo u svetu a ja se zbog toga bunim pošto smatram da sam oštećen?
 
Poslednja izmena:
Momentalno bih ovakvima kao Bungee011 delio bananu, pa tacno ne prekrsili ni jedno pravilo foruma.
Prave decka ******om, a cinjenica je da je dobio djubre od telefona, iako je svoju obavezu ispunio.

Uh toliko bih voleo da i vas i Telenor odere na sudu, pa da prestanete sve zajedno da nas pravite ******ima kod svake reklamacije
 
Nemoj da mislis da je kod nas losija situacija sa telefonima nego bilo gde drugde, htc je imao dosta problema sa telefonima poslednjih godina, pogotovo sa pregrevanjem, gasenjem, plocama, wifiem itd.
One x je jedan od problematicnijih modela, wifi, pregrevanje, razlivanje boja, losi ekrani...
 
Poslednja izmena:
^ Sensation takodje.
 
I One V kod burazera, dobio je uzasnu zutu mrlju na desnoj strani ekrana posle 5, 6 meseci koriscenja, njega mrzi da se bakce sa servisom..

Ali koliko se iznerviram kad vidim koliko su spremni da se ciganisu za JEDAN zamenjeni telefon, kako bre funkcionisu uopste te firme? Alo, izgubices smesnu kintu ali ces dobiti dugorocno, zadovoljnim musterijama i preporukama, jbt..
 
Poslednja izmena:
Toliko o htc-u (bar kod nas), dosta problema sa uredjajima pa onda sa servisom i na to se doda sve losija podrska (poslednji primer je One S).
 
Ehhh, kad se setim mog telefona kupljenog u Telenoru jos pre par godina...

Nokia N95, zaboravljala vreme kad god iskljucim telefon (ne vadim bateriju). E onda je krenulo natezanje sa njima i servisom (ne mogu da tvrdim koji servis davno je to bilo).

Epilog - svoj telefon nikad nisam video od kako je predat na servis u Telenor prodavnici... A posle nesto manje od 2 meseca (56. dana preciznije) sam dobio potpuno nov telefon, a jedan od razloga je sto sam ih pljuvao po netu gde sam stigo kad mi ni posle isteka tadasnjeg roka od 45. dana nisu vratili telefon, vec krenuli da me voze danas za sutra.

Od tad ne kupujem nista kod operatera (Telenor se obrukao za ceo zivot) iako sam dobio novi telefon koji i dan danas radi, bilo je tu previse izgubljenog vremena i zivaca.

Nekako sam se i od garancije na mobilne telefone generalno ohladio, kad kupim telefon prezalim tih 300 eur, pa sta mu bog da. U Srbiji sve sve, ali servis telefona gde ja nemam telefon koji sam (kod operatera) platio skoro kao bez ugovorne obaveze, i da isti dva meseca ne mogu da koristim, i jos me vozaju levo desno gore dole, danas, sutra, sledece nedelje... Bolje da znam da sam bacio pare nego da gubim s njima zivce.
 
Poslednja izmena:
Realno operater nije kriv sto oni nece da poprave telefon ili zavlace, oni su samo prodavci tog telefona, ali bi trebali da taj posao oko servisa prebace na sebe a ne na musteriju, nezalaganjem kvare sebi imidz.

Ako ukucate u gugl begram nista lepo necete naci u vezi njih, cudi me da je htc i dalje u saradnji sa njima.
 
Poslednja izmena:
Realno operater nije kriv sto oni nece da poprave telefon ili zavlace, oni su samo prodavci tog telefona, ali bi trebali da taj posao oko servisa prebace na sebe a ne na musteriju, nezalaganjem kvare sebi imidz.

+1 Slažem se.
 
ali bi trebali da taj posao oko servisa prebace na sebe a ne na musteriju, nezalaganjem kvare sebi i imidz

Uvale ti telefon i posle toga ne postojiš više. Da imamo normalan zakon,operater bi posle trećeg servisa morao da ti uruci nov fon,ko će ga platiti bas me briga, neka naprave ugovor.
 
Nazad
Vrh Dno