-[ExcorCist]-
Slavan
- Učlanjen(a)
- 09.10.2005
- Poruke
- 335
- Poena
- 319
Pozdrav dragi Benchmarkovci
Imam da vam ispričam šta mi se sve dešavalo sa Begram servisom i telefonom HTC ONE X.
Naime, telefon sam kupio pre godinu dana preko Telenora i od kad sam ga uzeo sa njim sam imao masu problema.
Posle prvih mesec dana, na ekranu su počele da se pojavlju i nestaju žute mrlje. Telefon je odnet sa servis i vraćen popravljen.
Nakon sledećih mesec dana, ekran je počeo sam od sebe da blinka u svim mogućim bojama, odnet je u Telenor i vraćen je opet za dve nedelje.
Posle mesec ipo dana, opet žute mrlje, opet Telenor, servis, dve nedelje.
Nakon toga, telefon mi je pao i slomio mi se ekran. Popravku sam platio 17000, i telefon je radio ispravno. Napominjem da su ovom slučaju telefon popravili za nepuna 2 dana.
Posle 3 nedelje, oko nove godine, telefon je krenuo da ulazi u boot loop, restarovao se gasio itd, odneo ga u servis i čekao bezmalo mesec ipo dana, zvao sam servis više puta i oni su me stalno fortali da će biti naredne nedelje.
Telefon je na kraju vraćen, i napisano je na izvešaju da je zamenjen PBA za šta sam utvrdio da se radi o matičnoj ploči.
Prošlo je mesece ipo dana i WLAN je počeo očajno radi a iz slušalice se čulo varničenje i pucketanje kada je upaljen ekran. Pokazao sam to više ljudi i svi su to pucketanje čuli.
Opet sam telefon odneo u servis, napisao o čemu se radi i rekao da želim zamenu prema članu 54, 55 i 79 zakona o zaštiti potrošača.
Telefon su mi vratili i sredili su WLAN ali se pucketanje opet čuje.
Telefon sam opet odneo u Telenor sa pretnjom da ću ih tužiti.
Ovoga puta sam čekao 3 nedelje sa servisa gde su rekli da se ništa ne čuje.
Telefon sam odneo u drugi servis gde su ga serviseri pogledali bez otvaranja i rekli da se najverovatnije radi o lošem lemu i da je u pitanju loša ploča. Rekao sam im da je ploča menjana pre par meseci, oni su pogledali moj ugovor sa Telenorom i telefon i rekli da je u pitanju isti IMEI tako da ploča verovatno nije ni menjana.
Sinoć sam kontaktirao HTC Support preko chat-a, javio se neki Ahmed, pitao sam ga u vezi promene ploče i IMEI-a, rekao je da se menja. Kada sam rekao da je kod mene isto, on mi je rekao da kontaktiram danas.
Transkript će biti u sledećoj porucu gde tvrde da se IMEI upisuje u novu ploču
Da li se na novu ploču upisuje IMEI sa stare?
Pored pucketanja koje se i dalje čuje, sagovornici tvrde da se sad meni slabije čuje glas kad pričam sa njima.
Planiram da tužim Telenor pošto neće da mi daju zamenu, ali sam hteo da proverim da li priča o IMEI stoji. Ako mi nisu zamenili ploču to se onda radi o prevari a pitanje je koliko je drugih ljudi oštećeno.
Kada mi se slomio ekran, prilikom preuzimanja telefona dali su mi i stari, sada mi nisu dali staru matičnu pa je to još jedan razlog zašto sumnjam da se radi o laži.
Imam da vam ispričam šta mi se sve dešavalo sa Begram servisom i telefonom HTC ONE X.
Naime, telefon sam kupio pre godinu dana preko Telenora i od kad sam ga uzeo sa njim sam imao masu problema.
Posle prvih mesec dana, na ekranu su počele da se pojavlju i nestaju žute mrlje. Telefon je odnet sa servis i vraćen popravljen.
Nakon sledećih mesec dana, ekran je počeo sam od sebe da blinka u svim mogućim bojama, odnet je u Telenor i vraćen je opet za dve nedelje.
Posle mesec ipo dana, opet žute mrlje, opet Telenor, servis, dve nedelje.
Nakon toga, telefon mi je pao i slomio mi se ekran. Popravku sam platio 17000, i telefon je radio ispravno. Napominjem da su ovom slučaju telefon popravili za nepuna 2 dana.
Posle 3 nedelje, oko nove godine, telefon je krenuo da ulazi u boot loop, restarovao se gasio itd, odneo ga u servis i čekao bezmalo mesec ipo dana, zvao sam servis više puta i oni su me stalno fortali da će biti naredne nedelje.
Telefon je na kraju vraćen, i napisano je na izvešaju da je zamenjen PBA za šta sam utvrdio da se radi o matičnoj ploči.
Prošlo je mesece ipo dana i WLAN je počeo očajno radi a iz slušalice se čulo varničenje i pucketanje kada je upaljen ekran. Pokazao sam to više ljudi i svi su to pucketanje čuli.
Opet sam telefon odneo u servis, napisao o čemu se radi i rekao da želim zamenu prema članu 54, 55 i 79 zakona o zaštiti potrošača.
Telefon su mi vratili i sredili su WLAN ali se pucketanje opet čuje.
Telefon sam opet odneo u Telenor sa pretnjom da ću ih tužiti.
Ovoga puta sam čekao 3 nedelje sa servisa gde su rekli da se ništa ne čuje.
Telefon sam odneo u drugi servis gde su ga serviseri pogledali bez otvaranja i rekli da se najverovatnije radi o lošem lemu i da je u pitanju loša ploča. Rekao sam im da je ploča menjana pre par meseci, oni su pogledali moj ugovor sa Telenorom i telefon i rekli da je u pitanju isti IMEI tako da ploča verovatno nije ni menjana.
Sinoć sam kontaktirao HTC Support preko chat-a, javio se neki Ahmed, pitao sam ga u vezi promene ploče i IMEI-a, rekao je da se menja. Kada sam rekao da je kod mene isto, on mi je rekao da kontaktiram danas.
Transkript će biti u sledećoj porucu gde tvrde da se IMEI upisuje u novu ploču
Da li se na novu ploču upisuje IMEI sa stare?
Pored pucketanja koje se i dalje čuje, sagovornici tvrde da se sad meni slabije čuje glas kad pričam sa njima.
Planiram da tužim Telenor pošto neće da mi daju zamenu, ali sam hteo da proverim da li priča o IMEI stoji. Ako mi nisu zamenili ploču to se onda radi o prevari a pitanje je koliko je drugih ljudi oštećeno.
Kada mi se slomio ekran, prilikom preuzimanja telefona dali su mi i stari, sada mi nisu dali staru matičnu pa je to još jedan razlog zašto sumnjam da se radi o laži.