Šta je novo?

MSI servis 72h 'Pick-up and Return' - Katastrofa!

Igvan

Čuven
Učlanjen(a)
09.09.2002
Poruke
899
Poena
620
"Nestvarnu" pricu o mom iskustvu sa MSI servisom izlozio bih ovde pre svega kao malo upozorenja clanovima foruma...

Zbog bucnog kulera poslao sam laptop na ciscenje u MSI servis 20. janura kada ga je pokupio kurir.

Danas 20 dana nakon toga ja ne da nisam dobio laptop,vec u MSI call centru nemaju ni ideju sta je sa njim niti mogu da mi pomognu!?

Znam da zvuci cudno ali je to zaista tako i to nije sve jer prica ima svoj tok...

Vec 21. januara laptop je primljen na servis kada me je zvao i doticni serviser koji me je izvredjao kao niko u mom zivotu. U napadu rusilackog besa vikao je na mene i pretio:
Jel vi jedete nad vasim laptop-om, obratite paznju na ponasanje, garancija istice za manje od mesec dana...
Bio sam u soku ali mu se nisam suprotstavljao iz razloga jer sam se plasio za svoj laptop.

Samo takvo osiono i bezobrazno ponasanje servisera je skandal za brand kao sto je MSI, ali avaj to nije ni pocetak price.

Kao sto znate 72h nisu 3 dana za servis vec 9 radnih dana po 8 sati. To sam znao i ja pa nisam talasao do 12dana odnosno 8 radnog i pozvao da se raspitam.
Javili su da je u test fazi laptop i odmah se pozvali da je 9 radnih dana rok bez vikenda.
Ok, sacekacu jos jedan dan...
Medjutim onda pocinje prica kao iz Kafkinih romana, 5 dana zovem call centar (0700 108 108) i prepodne i popodne i ne dobijam apsolutno nikakav odgovor. Operateri se prema roku od 9 dana koji ja isticem ponasaju kao da je to neka glupost koju sam ja izmislio...salju emailove u servis i cekaju odgovor.
Ali odgovora nema!

Nakon 15 dana ja kontaktiram MSI Global preko customer servisa i trazim njihovu pomoc jer u MSI call centru u Srbiji vise nemaju pojma sta da mi kazu, a ne daju broj servisa niti nekog pretpostavljenog lica. Nakon nekoliko sati zove me po prvi put operater iz call centra i kaze da ga je kontaktirao sef servisa i da ce laptop biti otpremljen sutra ujutru u petak 4. februara.
Laptop ne stize ponovo, trebalo je u subotu ali nije ni danas u ponedeljak 20 dana nakon slanja.
U MSI call centru nisu imali blage veze sta je sa laptopom, jedan operater je tvrdio da je otpremljen pa sam cak zvao i Daily Express (glatko su me otkacili jer nemaju posiljku za moju adresu) a drugi je kontaktirao ponovo servis preko email-a ali nisu dobili nikakv odgovor do sada.
Eto to je moja prica za sada, nastavak uskoro...

Na kraju ne znam koji su razlozi ovakvog stanja niti zelim da nagadjam sta je u pitanju samo znam da je ono sto sam ja od MSI servisa doziveo najblaze receno katastrofa.
 
Auu katastrofa! Imao sam i ja dosta lose iskustvo sa tim serviserima, al ovo je stvarno previse, ipak je to MSI!
Obavezno pisi i dalje da vidimo sta ce ispasti. Pozdrav
 
Pa serviser nije smeo da vredja.... ali iskreno ja sam video tako neuredne laptopove i to one koje su koristile devojke da nemam reci... to da meni neko donese na reklamaciju pa ja bi laptop razbio o zid :)
e sad tvoj nisam video pa nemogu da sudim, moje iskustvo je da laptop ne treba otvarati radi ciscenja kulera, vec sa usisivacem usisati prljavstinu (traje 2 minuta i delotvorno je skroz po pitanju cistoce kulera ako je to problem)
 
Sa kime god da pricas preko telefona, uvek uzimaj imena. Ako se bahato ponasaju, samo napomeni da ces ih prijaviti kod nadleznih. Odmah ce da promene ton razgovora. Vecina servisera su isfrustrirani ljudi koji nisu zadovoljni svojim poslom, jer smatraju to "prljavim" fizickim radom. Ako ste ikada rasklapali tastaturu , bilo od desktopa ili laptopa, nakon godina upotrebe, nema sta necete naci. Slika je zaista odvratna.
 
Poslednja izmena:
Apsolutno se slažem sa tobom, servis im je katastrofa, a sve redom si trebao da snimiš i prijaviš inspekciji. Ali ubuduće, imaj na uvid da su MSI najgore nešto moguće što možeš od laptopa da uzmeš (bez flamewara molim), plus si bezveze slao laptop u servis a mogao si da usisaš laptop sa svih strana ili kompresorom da izduvaš prašinu...
Mogao si čak i sam da ga otvoriš i očistiš, ako ima dobar pristup cooleru, a ne da ga rastavljaš kompletno kao na primer sa retardiranim HP DV6000 koji je morao cakum pakum da se rasklopi da bi se došlo do coolera...
Sličnan problem je imao neko na PCberzi kad je poslao ceo laptop a zezao ga punjač... :S
 
Poslednja izmena:
"Nestvarnu" pricu o mom iskustvu sa MSI servisom izlozio bih ovde pre svega kao malo upozorenja clanovima foruma...

Zbog bucnog kulera poslao sam laptop na ciscenje u MSI servis 20. janura kada ga je pokupio kurir.

Danas 20 dana nakon toga ja ne da nisam dobio laptop,vec u MSI call centru nemaju ni ideju sta je sa njim niti mogu da mi pomognu!?

Znam da zvuci cudno ali je to zaista tako i to nije sve jer prica ima svoj tok...

Vec 21. januara laptop je primljen na servis kada me je zvao i doticni serviser koji me je izvredjao kao niko u mom zivotu. U napadu rusilackog besa vikao je na mene i pretio:
Jel vi jedete nad vasim laptop-om, obratite paznju na ponasanje, garancija istice za manje od mesec dana...
Bio sam u soku ali mu se nisam suprotstavljao iz razloga jer sam se plasio za svoj laptop.

Samo takvo osiono i bezobrazno ponasanje servisera je skandal za brand kao sto je MSI, ali avaj to nije ni pocetak price.

Kao sto znate 72h nisu 3 dana za servis vec 9 radnih dana po 8 sati. To sam znao i ja pa nisam talasao do 12dana odnosno 8 radnog i pozvao da se raspitam.
Javili su da je u test fazi laptop i odmah se pozvali da je 9 radnih dana rok bez vikenda.
Ok, sacekacu jos jedan dan...
Medjutim onda pocinje prica kao iz Kafkinih romana, 5 dana zovem call centar (0700 108 108) i prepodne i popodne i ne dobijam apsolutno nikakav odgovor. Operateri se prema roku od 9 dana koji ja isticem ponasaju kao da je to neka glupost koju sam ja izmislio...salju emailove u servis i cekaju odgovor.
Ali odgovora nema!

Nakon 15 dana ja kontaktiram MSI Global preko customer servisa i trazim njihovu pomoc jer u MSI call centru u Srbiji vise nemaju pojma sta da mi kazu, a ne daju broj servisa niti nekog pretpostavljenog lica. Nakon nekoliko sati zove me po prvi put operater iz call centra i kaze da ga je kontaktirao sef servisa i da ce laptop biti otpremljen sutra ujutru u petak 4. februara.
Laptop ne stize ponovo, trebalo je u subotu ali nije ni danas u ponedeljak 20 dana nakon slanja.
U MSI call centru nisu imali blage veze sta je sa laptopom, jedan operater je tvrdio da je otpremljen pa sam cak zvao i Daily Express (glatko su me otkacili jer nemaju posiljku za moju adresu) a drugi je kontaktirao ponovo servis preko email-a ali nisu dobili nikakv odgovor do sada.
Eto to je moja prica za sada, nastavak uskoro...

Na kraju ne znam koji su razlozi ovakvog stanja niti zelim da nagadjam sta je u pitanju samo znam da je ono sto sam ja od MSI servisa doziveo najblaze receno katastrofa.

Meni su drzali skoro mesec dana, kuriri su se cudili kad su mi doneli posle skoro mesec dana... Mada bili su praznici al opet su ga drzali mnogo duze od 9 radnih dana.

Dva tri puta kad sam slao su mi vratili stvarno na vreme ali ovaj poslednji uzas... Nema od te 72 radna h garancije nista izgleda...

Ma katastrofa, ne postuju uopste to a toliko su reklamirali i Omnik na forumu je hvalio tu garanciju da smo mi jedna od retkih zemalja tako neka prica je bila gde je tako dobra podrska.

Ja znam da MSI laptop ne uzimam vise.
 
Poslednja izmena:
generalno su svi takvi...
pisao sam vec u temi o servisima za laptopove, bratu su drzali Toshiba laptop 40 dana u servisu da bi zamenili neispravni HDD.
 
Znaci, oni se nisu udostojili ni danas da me pozovu i konacno jave sta se desava. Opet sam zvao ja i operater je rekao da ponovo nema odgovora iz servisa i nakon natezanja "drznuo" se da zove servis telefonom!
Javio je nakon 1h da ce laptop biti verovatno otpremljen danas a ako ne, trebalo bi sutradan??!! Delovao je totalno neubedljivo, pa sam konstatovao da cu zvati popodne ponovo da proverim da li je laptop otpremljen, ali on je negirao tu mogucnost, jer navodno azuriranje kroz aplikaciju ne ide tako brzo??
Insistirao sam da mi kaze sta je problem sa laptop-om pa je toliko zadrzan, ali ostao sam bez ikakvog odgovora. Takodje nije imao objasnjenje zasto je javljeno da je otpremljen proslog petka kada nije.

Dakle, prica je i dalje otorena i svi scenariji su potpuno moguci...
 
Poslednja izmena:
A ja sutra uzimam MSI laptopic :D
 
srecno ^^^
 
Samo napred. Ne znam šta ti je zabavno tu sa ovakvim servisom katastrofalnim...

@igvan, po novom zakonu mogu da ti zadrže laptop 30 dana, ali svejedno, idi u inspekciju i prijavi ih, reci šta se sve desilo i ponudi da pozoveš servis pred njima da čuju kako ti se obraćaju...
 
Vala toliko sam se negativnih iskustava nacitao o MSI laptovpovima i njihovom servisu, da sve ljude odvracam od kupovine njihovih laptop racunara!
Ne bi bilo lose da pises direktno kompaniji MSI, jer tesko da ce pisanje po domacim forumima da mnogo gane bezobzirne servisere!
 
Pisi obavezno sta se dalje desava. Ne mogu prosto da poverujem. Lud si kada do sada nisi otisao u inspekciju.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nagradno pitanje za clanove benchmark foruma:

cik pogodi sta je pisac hteo da kaze:



hint:
1) jeste, moj je laptop
2) da, imao sam dosadnog crva i ranije, NOD ga je uvek brisao po podizanju sistema
3) datum???
 
Poslednja izmena:
ne razumem, ako imas virus aktivan on moze u nekim slucajevima opteretiti CPU na 100% i tako neterati ventilator da se uvek vrti na max brzini.....
 
nisu dirali comp od 20.1 do 08.2. ili makar nisu ulazili u Win

EDIT, zeljko moras malo vise da se potrudis ;)
 
nisu dirali comp od 20.1 do 08.2. ili makar nisu ulazili u Win

EDIT, zeljko moras malo vise da se potrudis ;)

Mislio sam da su mu sliku samo poslali :)
inace ako svarno ima aktivan virus i zali se na kuler koji zvrji, ja bi mu naplatio celokupno ciscenje sitema :)
 
nisu dirali comp od 20.1 do 08.2. ili makar nisu ulazili u Win

EDIT, zeljko moras malo vise da se potrudis ;)

zeljko je ko ona reklama, "u sve se meša". :d

dijamant.gif
 
nemoj tako, covek brani svoju profesiju :D
samo ovi u servisu nisu savesni kao on... :(
 
Pa ne vec sam dosledan, ako je iko palio laptop da proveri kuler logicno je da samo udje u bios, ugasi ga rasklopi i ocisti, a na kraju kad zameni/ocisti kuler da digne windows i provrti orthors i vidi zagrevanje
 
@zeljko
ne potcenjuj me :)

@IzNoGooD
cestitamo!
 
nemoj tako, covek brani svoju profesiju :D
samo ovi u servisu nisu savesni kao on... :(

Ma ima stvarno stoke od ljudi i kad naprave magarca od tebe, sledeci put pazis sta kome kazes da ne bi opet ispao magarac :)

@The Stig
Sta da bude sumnjivo ja negledam domace serije i filmove pa da se tripujem, cudno je bahato ponasanje servisera u razgovoru...... ali to treba imati snimljeno da bi bilo validan dokaz, a bas mi juce devojka iz toplane zalupila slusalicu posle pokusaja vredjanja... ali sta vredi ni neznam kako se zove ni nemam snimljen razgovor da ispravljam krive drine
 
Poslednja izmena:
Delimicno je postavljac teme kriv za kvar, ne 100%, ali preko 50% da je kvar izazvan virusima. Kao sto je neko naveo zna da bude cest slucaj. Crv koji se brise svaki put pri pokretanju sistema? Pa dovoljan je alaram kada se to desi 2 puta da se tome posveti malo ozbiljnija paznja i da se racunar ocisti od tih virusa, verovatno nije bio samo jedan.
Serviseri nemaju nikakvo pravo da se nekulturno ponasaju prema klijentima, koliko god da ih nesto iznervira, tu je postavljac teme u pravu i za to je trebao da se zali.
Postavljanje slike gde je prikazano da je cini mi se 8.2.2011. prvi put detektovan virus verovatno kod njih u servisu, a pre toga je bio detektovan 20.1.2011. ne znaci nista. Postavljac je mislio da ovim dokazuje da mu laptop nisu dirali sve do tog dana, ali to ne mora da znaci, mozda su ga cak i palili a isli u safe mode, to niko od nas ne moze pouzdano da zna. Mada verovatno su radili na ciscenju laptopa, pa ga ostavili.
Kad je proslo tih 9 dana, trebao je da ih nazove i lepo im objasni da su prekrsili ugovor o garanciji koji su mu dali. A ako je prosao rok od 30 zakonom datih dana, a cini mi se da jos nije, ali ako prodje, onda obavezno da ih prijavi, da se to drugima ne bi desavalo.
A da ne postoji 72h pick up and return, to sam odavno znao, jer je ovo Srbija, mada treba se boriti pa mozda jednog dana i dobijemo nesto. najbolje je prijavljivati ih za ta nepostovanja MSI-u, jer oni zakonom nisu duzni da to obave u tom roku, ali prema MSI-u jesu duzni.
Nastavi da javljas kako se dalje odvija saga o pokvarenom kuleru i tvom laptopu. Ne bi me cudilo da pocnu da te ucenjuju listom sajtova sa kojih si dobio viruse :D (salim se).
 
Poslednja izmena:
Ma kakav servis. Srafciger u ruke i malo dobre volje i ode sve u delove. Ako je cooler pristupacan tj. skida se sa zadnje strane posle otvaranja poklopca onda je lakse, a ako nije onda se treba pomučiti. Ja sam skoro čoveku zalemio konektor gde se napaja jer je onaj srednji pin za + nabio unutra i polomio ga i naravno nije hteo da se puni. ASUS laptop beše. A doći do njega potrebno je ceo laptop rastaviti. Sva sreća pa se uglavnom svi otvaraju na istu šemu. Samo što se marke poput ASUS, MSI-ja isl. lakše otvaraju jer uglavnom koriste samo 2-3 vrste šrafova dok npr. HP, Dell, Toshiba imaju veći asortiman.

U principu tesko da ce i jedan ususuvac da usisa ono "ćebence" od prašine na izduvu koje se uglavnom nahvata i podiže temperaturu jer se onda heatpipe ne hladi. Kompresor sve ima da nabije na cooler ponovo. Obavezno poskidati sve heatpajpove i stare paste ocistiti jer je spečena, gde je ima, a gde je ona lepoljiva termalna guma ils. to NE dirati, i staviti novu pastu. Obično na CPU-u samo. Malo noctua NT-H1 (ima ime skoro ko onaj virus jbt. :D) i laptop se ne čuje. Doobro ne mora noctua ali nešto sl.

Da daš laptop tim kurirskim službama da ti ga bacakaju tamo po kombijima. Ma idi. Ko danas gleda šta. ccc :lupko:
 
Poslednja izmena:
Delimicno je postavljac teme kriv za kvar, ne 100%, ali preko 50% da je kvar izazvan virusima. Kao sto je neko naveo zna da bude cest slucaj. Crv koji se brise svaki put pri pokretanju sistema? Pa dovoljan je alaram kada se to desi 2 puta da se tome posveti malo ozbiljnija paznja i da se racunar ocisti od tih virusa, verovatno nije bio samo jedan.

crv nema veze, ne utice na cpu usage, zapatio sam ga par dana pred servis i nisam stigao da se bavim njime, cooler je bucan vec dva meseca (postepno je rasla buka i temperatura CPU-a). Takodje crv je i sada je prisutan a kuler se ne cuje...logicno jer su ocistili prasinu u servisu i oborili temperaturu CPU-a za oko 15 stepeni.
Nema drugih virusa, redovno odrzavam sistem.
dakle, takva banalnost nije bila u vezi sa mojim problemom
 
Vec postoji tema u top o servisu ali nije nadomet jos 1.Igvan ne treba da te cudi sve sto ti se dogodilo.U top temi o servisu imas moj slucaj kao i jos istih kao moji.Na netu sam nasao jos tema istih kao moj.Ja moje iskustvo sa njihovim servisom ne bi nazvao neprijatnost nego pakao.Izuzetno sam srecan sto sam kupio dell laptop i sto mogu da uzivam u laptopu za koji sam dao novac.Dok sam imao MSI vise je bio kod njih nego kod mene posto sam slao 4 puta laptop zbog istog kvara a u proseku mi je kad stigne laptop trebalo 1-2 dana da vidim da nisu radili nista.I ne napadajte coveka sto kaze da nisu radili nista jer to je ziva istina.I meni nisu radili nista a lik je kenjao kako 24h sede pored mog laptopa.A da ne pricam da sam provalio da im se price ne slazu pa je serviser jednom rekao jedan kvar a operater drugu.Ne znam samo kako su imali obraza da nakon 3 dana od kupovine laptopa oni menjaju maticnu plocu.......Ova zemlja je teska prevara i kad kupujes laptop treba gledati kvalitet.Od hardvera nema leba jer dzaba ti dobar hardver kad je kvalitet 0.Vidim neko je pisaoi da se obratite MSI kompaniji.Po meni kakva kompanija takav i servis.Ja sam se obratio direkt MSI i da kazem otkacili su me samo tako_Opisao sam im sve detaljno na Engleskom i sve sto su mi rekli bilo je"Javite se vasem RMA servisu, MSI ima najbolje inzenjere servisere".Tako da nema nista od toga.Sa MSI servisom se moras boriti do kraja.I moras istrajati.Jedino resenje sa pokvarenim MSI lapom je uzimanje novca.Ja sam imao tu nesrecu da kupim MSI laptop posto sam verovao da je to OK brend.Medjutim napravio sam ogromnu gresku zbog koje sam to debelo platio nerviranjem.Znam samo da nikom nikad necu preporuciti MSI laptop i nikad ga necu kupiti.Takodje nacrnje od svega je sto je moj kvar defekt MSI.Moj prijatelj koji ima MSI laptop koji je drugi model ima isti problem kao ja.Samo sto on je sam sebe ubedio da je to normalno.Normalno da za MSI i ni jedan drugi brend.Ja na mom laptopu normalno pustam muziku i nikad mi ne zakucava.Zato kazem MSI nikad vise.
 
Nazad
Vrh Dno