»RSS Benchmark sajt


      Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
      Prikazani rezultati od 1 do 15 od ukupno 29

      Tema: Najlaksi program za pravljenje igrica

      1. #1
        Newcomer
        Na forumu od
        Aug 2009
        Poruka
        4

        Lightbulb Najlaksi program za pravljenje igrica

        Pozdrav. Ja sam ovde novi, tek sam se danas registrovao, pa ne znam da li sam otvorio temu u dobar podforum. Naime, da li neko zna neki program koji nije mnogo komplikovan za pravljenje strategija. Ne mislim na PRAVE strategije, nego na jednostavne strategije koje mogu da se brzo naprave, ali da imaju likove ili barem dodatke za program u kojima se nalazi likovi, kuce....... Mislim na program slican kao FPS Creator, po jednostavnoscu, samo da mogu da se prave strategije(male).

        Imam jos jedno pitanje ako nisam previse dosadan. Da li je moguce ovo:
        Napravio sam preko Painta i PhotoShopa Monopol. Da li bi to moglo da se napravi kao igrica. Da se gleda odozgo i da imaju coveculjci, karte.......

        Molim vas ako neko nesto zna da javi.

      2. #2
        Member
        Na forumu od
        Dec 2003
        Lokacija
        BDP, Vojvodina
        Poruka
        992
      3. Moja mašina
        • CPU: Motorola MC68EC020 CISC
        • MoBo: A1200 Baseline
        • RAM: 2MB Chip + 4 MB Fast
        • VGA: AGA
        • MON: Commodore 1084
        • HDD: 120MB 2.5inc
        • OPT: Toshiba 12x
        • Case: Custom Amiga mod
        • SND: Paula
        • INET: DSL
        • Ostalo: Radi ko zver!
      4. Hehe, aj da pretpostavim, 15-16god i volis igre jako

        Dug je to put... Ali interesantan...

      5. #3
        Newcomer
        Na forumu od
        Aug 2009
        Poruka
        4
        Ma napravio sam preko FPS Creatora igru slicnu kanteru, ali ne volim nesto takvu vrstu igara, vise volim strategije.
        Tacno je. Sta ces, od necega mora da se krene. Ako znas, pomozi, posto sam ovaj FPS Maker naucio za 5 min.

      6. #4
        Member
        Na forumu od
        Dec 2003
        Lokacija
        BDP, Vojvodina
        Poruka
        992
      7. Moja mašina
        • CPU: Motorola MC68EC020 CISC
        • MoBo: A1200 Baseline
        • RAM: 2MB Chip + 4 MB Fast
        • VGA: AGA
        • MON: Commodore 1084
        • HDD: 120MB 2.5inc
        • OPT: Toshiba 12x
        • Case: Custom Amiga mod
        • SND: Paula
        • INET: DSL
        • Ostalo: Radi ko zver!
      8. Nema tako nesto za strategije, ili ti nema tako nesto na nivou koji tebi treba, a vredno je pomena...

        Ima ovako nesto: http://stratagus.sourceforge.net/
        ali neka ti je sa srecom

      9. #5
        Member Avatar korisnika kim0
        Na forumu od
        Jul 2009
        Lokacija
        Beograd,
        Poruka
        420
      10. Moja mašina
        • CPU: Intel core i5-750 @ 3.8Ghz
        • MoBo: ASUS P7P55D Pro
        • RAM: 3x2GB HyperX Black Edition 1600MHz DDR3
        • VGA: GAINWARD GeForece GTX 260 - GS
        • MON: SAMSUNG 2232BW
        • HDD: 2 x WD AALS 500gb + 1x Samsung SpinPoint F3 500gb
        • OPT: Samsung neki i to ATA (preferiram USB, ovo imam cisto onako)
        • Case: THERMALTAKE Tsunami VA3000BWA + CHIEFTEC CFT 650W
        • OS: Windows 7
        • LAP: Toshiba Satelite A300
        • INET: Kablovska
      11. Koja pitanja, svašta bože... Da li znaš koliko ljudi radi na nekoj ozbiljnijoj igrici?
        Pa čak i da oćeš neozbiljnu igricu koju možeš sam da napraviš, moraš "makar" Javu da znaš (ili neki drugi jezik). I to pod uslovom da nećeš da praviš modele i slično, jer onda treba da znaš još neke stvari. A ovi programi FPS maker i slično... LOL.

      12. #6
        Newcomer
        Na forumu od
        Aug 2009
        Poruka
        4
        A sta mislite o ovoj ideji za monopol. Ima li tu leka

      13. #7
        Member Avatar korisnika genuine
        Na forumu od
        Feb 2006
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        1.896
      14. Moja mašina
        • CPU: INTEL Core2Duo T5600@1.83GHZ
        • MoBo: Fujitsu-Siemens sa 945
        • RAM: 2x512MB DDR2
        • VGA: NVidia 7600 GO
        • HDD: WDC 120 GB SATA
        • Ostalo: Fujitsu-Siemens AMILO 1556 Pi
      15. generalno svi programi za pravljenje strategija su zatvoreni.. koriste se samo za internu upotrebu firmi ko sto je majkrosoft i sl. i za razvoj njihovih igrica... monopol generalno je lako napraviti al treba ti neko ko zna programiranje grafike i zvuka..
        Pa koja su to kola bolja od Moskvica?

      16. #8
        Newcomer
        Na forumu od
        Aug 2009
        Poruka
        4
        geniune mozes li da mi kazes neki program za monopol. Snaci cu se ja nekako, znam ja mnogo ljudi

      17. #9
        Moderator Avatar korisnika yooyo
        Na forumu od
        Jun 2005
        Lokacija
        Beograd, London
        Poruka
        7.431
      18. Moja mašina
        • CPU: i7-3517U
        • MoBo: ASUS UX32vd
        • RAM: 10GB
        • VGA: NVidia GeForce 620M
        • MON: 13.3" (1920x1200)
        • HDD: Samsung Evo 840 (500GB)
        • Case: Ultrabook
        • SND: Integrisana
        • OS: Win7 + Ubuntu
        • LAP: ASUS UX32vd
        • INET: DSL
      19. Moras da u glavi odvojis graficki izgled igre od gameplay-a. Gameplay je najbitniji.
        U slucaju strategija, moras imati razvijen set pravila, a dok ga razvijes potrosices mnogo papira. Uzmi na primer "Covece ne ljuti se"... Veoma prosta igra sa nekoliko pravila.
        - Kockica = slucajni broj
        - 4 igraca
        - 4 startne pozicije
        - 1 cilj
        - skup pravila igre

        Ako ovo preslikas na velike strategije videces da je postavka identicna samo je dosta kompleksnija. Npr.. imas heroja koji ima vestinu bacanja sekire 6/10. I imas srecu 7/10.
        Protivnik ima oklop 4/10 i srecu 5/10. Ti dajes instrujciju da tvoj igrac baci sekiru na protivnika.
        Tvoja sansa da ga pogodis je 0.6 * 0.7 = 0.42 a njegove opcije su:
        - da izbegne pogodak (faktor njegove srece) (0.5)
        - da primi pogodak i dobije odredjenu stetu (faktor oklopa) (0.4)

        Sansa da ga pogodis je:
        (0.6 * 0.7) * (1-0.5) = 0.21

        Kompjuter baca kockicu (bira random broj)... ako je taj broj manji od 0.21 onda si ga pogodio. E sad.. koliko ces stete naneti? Pa sekira ima neku koeficijent koliko stete nanosi a protivnik ima oklop. Opet pomnozis ove brojeve i dobijes neki koeficijent sa kojim ces da modifikujes njegovo zdravlje.

        E sad.. treba izbalansirati sve brojeve u igri i napraviti stabilan matematicki model po kome igra nece otici u jednu ili drugu krajnost (gazis sve pred sobom ili nemozes nikoga da pobedis). Po gornjem primeru ne isplati se da bacas sekiru jer su sanse da ga pogodis 21%. Znaci ili nevalja matematicki model igre ili ti treba jos neki skill koji utice na pogodak.

        U ovakvim igrama nema nikakvog testiranja putanje sekire ili metka, detekcije sudara itd.. sve se svodi na bacanje kockice i racunanje novog stanja.

        Prouci teoriju igara pre nego sto se upustis u ovakav poduhvat. Pitaj brata googla za "teorija igara".

        Kada igra poradi na papiru ostavi nekoliko parametara pomocu kojih mozes da linerano menjas tezinu igre i na taj nacin pravis rookie, normal, moderate i hard mode u igri.

        Sad na red dolazi izvedba... graficki deo igre je samo vizuelna reprezentacija stanja table za igru. To moze biti kockice i loptice, a mogu da budu zergovi i gremlini.
        pro’ gram mer (n.) - An organism that converts caffeine into code.

      20. #10
        Member Avatar korisnika nnnn
        Na forumu od
        Oct 2006
        Lokacija
        Zemun
        Poruka
        1.316
      21. Moja mašina
        • CPU: AMD X2 7750+ Black
        • MoBo: JW-RS780UVD-AM2+ v1.3
        • RAM: 2 x 1GB ddr2 800 GEIL Ultra
        • VGA: 3870
        • MON: Samsung 2433 + 730bf
        • HDD: 2x500gb sata2 WD, 500 gb sata2 hitachi, 250gb sata2 samsung
        • OPT: Nec 3520 dvd/rw
        • Case: Cooler master ammo 533 i LC power 550w
        • INET: DSL
      22. Citat Citiram korisnika: vujke123 Pogledaj poruku
        geniune mozes li da mi kazes neki program za monopol. Snaci cu se ja nekako, znam ja mnogo ljudi
        Visual c++

      23. #11
        Member Avatar korisnika genuine
        Na forumu od
        Feb 2006
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        1.896
      24. Moja mašina
        • CPU: INTEL Core2Duo T5600@1.83GHZ
        • MoBo: Fujitsu-Siemens sa 945
        • RAM: 2x512MB DDR2
        • VGA: NVidia 7600 GO
        • HDD: WDC 120 GB SATA
        • Ostalo: Fujitsu-Siemens AMILO 1556 Pi
      25. Citat Citiram korisnika: vujke123 Pogledaj poruku
        geniune mozes li da mi kazes neki program za monopol. Snaci cu se ja nekako, znam ja mnogo ljudi
        Samo informativno, jel znas programiranje i koje si godiste?
        Pa koja su to kola bolja od Moskvica?

      26. #12
        Member Avatar korisnika Devil 2000
        Na forumu od
        Dec 2001
        Poruka
        486
        Ako hoces da pravis neku strategiju onda koristi level editore od vec postojecih strategija, ako se dobro raspitas mozes naici na strategiju koja ti omogucava bas sve da menjas od izgleda jedinica, zvukova i terena tako da bi ti to bilo najbolje.

        Ako hoces ozbiljno da se bavis programiranjem igrica onda bolje zaboravi na to,
        sem ako ne zelis da ti to bude hobi ili ako bas imas JAAAAAAAAAAAAAAAAAKU zelju (ali bas jaku ), jer ces morati da se pomucis da mnogo toga naucis i da stalno ucis nove tehnologije sto je po meni sizifov posao ili za mazohiste jer obicno takvi programeri izgore do svoje 35 god (neki i ranije) a kada naucis znanje moras da steknes i iskustvo i onda da odes u inostranstvo i da se ubacis u neki od razvojnih timova i opet ces da radis za male pare u pocetku i da radis ceo dan i kao sto sam napisao da stalno pratis nove tehnologije da se usavrsavas kako bi mogao da dobijes posao u sledecem projektu. Da napomenem da postoji mogucnost i da se zaposlis kod nasih programera i da radis nase igrice ili da preko outsorcinga radis za drugog ali tek tu je nikakva plata u odnosu na inostranstvo i opet izgubis ceo dan i zivce, jedina prednost je sto ti je domaca atmosfera.
        Ako pored svega ovog i dalje imas zelje razmisli sta ce biti kad se ozenis i dobijes decu, a ti ceo dan na kompjuteru i kada ti jednom dodje glave to stalno usavrsavanje jer vec sa 35god dobijas zelju da radis koliko toliko isti posao a ne da moras stalno novo da ucis kako bi imao 10 posto vecu platu.
        Posto je sada ozbiljno pravljenje igara multimilionski i jako slozen posao jedan covek vise nemoze sve da radi kao sto je to ranije bilo .
        Evo npr. uzmi ove level editore koje sam ti spomenuo i kreni da dizajniras i crtas svaku jedinicu ponaosob i mape za teren videces da samo crtanje upocetku izgleda veoma jednostavno ali rad na detaljima da to izgleda sve uskladjeno po bojama, osvetljenosti i uklopljenost sa ostalim objektima i videces da ti to u stvari odnosi 95 posto vremena pa onda saberi koliko si potrosio vremena na to detaljisanje pa ces videti da ti je pametnije da radis lepljenje plocica ili bilo kakav laksi fizicki posao ili jos bolje ako imas neki zanat u rukama jer ces mnogo vise i lakse zaraditi na taj nacin nego u biznisu sa igricama.

        Evo ovo je MOJA analiza profesije pregramera za igracku industriju (ovo pisem kao neko ko je to pokusao i naravno razocarao se)
        Ali kao sto su i drugi napisali ako si bas bas navucen na ove stvari (to je za 15 god jako velika odluka da se odabere takav zivotni pravac - treba biti mnogo zreliji) onda ces se za 10 god moci nadati da ces upasti u neki od svetskih igrackih timova (u pocetku ce to biti lokalno drustvo programera igrica gde cete zajedno nauciti nesto i proslaviti se nekim projektima u srbiji posto ovde je manjak srpskih igrica bilo kakve vrste

        Pozdrav
        Devil 2000

      27. #13
        Member Avatar korisnika genuine
        Na forumu od
        Feb 2006
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        1.896
      28. Moja mašina
        • CPU: INTEL Core2Duo T5600@1.83GHZ
        • MoBo: Fujitsu-Siemens sa 945
        • RAM: 2x512MB DDR2
        • VGA: NVidia 7600 GO
        • HDD: WDC 120 GB SATA
        • Ostalo: Fujitsu-Siemens AMILO 1556 Pi
      29. Medjutim, sve sto kazu da ovome, propaganda, nije istina...

        Zivis u zemlji koju boli D i K za svoje strucnjake.... minimalna zagarantovana plata 240 evra za visoko obrazovanog strucnjaka (fax). a kirija za stan 300.. zato, ne uzgajaj decu u ovoj zemlji jer ces da napravis iste ludake ko mi sto smo, nego uci skole, trudi se i begaj.... Sagorevanje do 35 se desava ljudima koji ne cene sebe vec forsiraju zbog nekih nebeskih ciljeva... Niko te nigde ne tera da radis ko konj, samo te teraju da radis kvalitetno koliko god trebalo. Usavrsavanje naravno, uvek, ali to ne radis kod kuce nego na poslu...

        a monopol mozes da napravis u basic-u, tekst verziju da ti ispisuje na ekran kao pricu sta se desava i bice opet zanimlijvo
        Menjao genuine : 05.08.2009. u 16:37
        Pa koja su to kola bolja od Moskvica?

      30. #14
        VIP member Avatar korisnika morbius
        Na forumu od
        Mar 2003
        Lokacija
        Αθινα, Ελλαδα
        Poruka
        3.874
      31. Moja mašina
        • CPU: AMD PHENOM II X4 955 BE
        • MoBo: GIGABYTE GA-MA770T-UD3P
        • RAM: KINGSTON KVR1333D3N9K2/4G 2X2GB DDR3 1333 MHz
        • VGA: Zotac GeForce GTX 750 Ti
        • MON: LG W2361V-PF 23"
        • HDD: SEAGATE BARRACUDA 7200.12 500GB, OCZ Vertex 2 60 GB
        • OPT: LG GH22NS40 DVD-RAM
        • Case: ASUS TA-D11 BLACK
        • SND: Realtek ALC888
        • OS: Ubuntu
        • INET: DSL
      32. Flash može lepo poslužiti za to što ti treba, ali imaj u vidu da nije toliko jednostavan koliko bi ti želeo, ima tu dosta da se pomučiš dok ne naučiš neke stvari. Doduše, može to lepo posle da se isplati, ako budeš uporan.
        First born unicorn
        hard core soft porn

      33. #15
        Member Avatar korisnika nexilion
        Na forumu od
        Aug 2007
        Poruka
        392
        Po meni pravljenje igrica je najtezi moguci nacin da se pocne izucavanje programiranja. Pravlenje pravih igara zahteva dosta znanja recimo C++, DirectX, naravno algoritme (stabla, grafovi...)... To je samo sto se programerskog dela posla tice. Zatim ti treba recimo Photoshop ili GIMP za slike i teksture a 3d modele radis u 3DSMax. Zato vece igre nikad ne pravi jedan covek, nego veliki timovi programera, dizajnera, ljudi zaduzenih za zvuke i background muziku...

        Ne moze tako kao sto ti hoces, da uzmes neki editor i da izubacujes slike i kazes im sta da rade (mislim, moze i nesto na taj fazon da se napravi, ali to neces naci negde za download)... Nego ako te vec nesto tako zanima, nadji igricu koja je slicna tvojim zeljama i vidi da li nude neke alate za modovanje i malo se procunjaj i vidi sta se da uraditi. To nije programiranje, to je sigurno, ali nije ni ono sto ti hoces. Sretao sam zanimljive modove za poznate igrice kao GTA, Oblivion itd.
        Menjao nexilion : 06.08.2009. u 18:29

      Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja

      Bookmarks

      Dozvoljeni tagovi

      • Ne možete pokrenuti nove teme
      • Ne možete odgovoriti u temi
      • Ne možete okačiti atačmente
      • Ne možete izmeniti svoje poruke
      •