Šta je novo?

PTT adsl

Definitivno raspad sistema. Pre godinu dana ptt je radio sasvim korektno ali u zadnjih 3-4 meseca uzas. Popodne posle 17-18h puca uredno na svakih 15ak minuta. Situacija se stabilizuje tek tamo posle 23h. ping ka googlu ne ide ispod 56ms a ranije je bio zakucan na 5ms.

Zvao sam ih par puta i napisao par mailova, jutros dolazili iz podrske i u fazonu su "Tesko da mozemo nesto da vam pomognemo, predaleko ste od centrale. Imate opciju da smanjite brzinu sa 10mbit/s na 6mbit/s (mozda bude bolje), ili da raskinete ugovor".
Mislim da prva opcija nije realna jer su sve sanse da bude isto...
Evo mog speedtesta od pre par minuta:


Iskreno sa SBB-a kabla sam pobego jer je kod mene radio uzasno lose, online igranje je bilo prakticno ne moguce pa sam sada u situaciji da opet jurim providera a njih 90% te uslovljava ugovorom pa ako radi radi ako ne krastavac. smaraj se sa podrskom a kod pojedini da moras da imas njihov kablovski TV inace ne moze internet! :wall:
 
Check out my Ookla Speedtest result. What's your speed? http://www.speedtest.net/my-result/a/658439596
Strašno.
Sada sam ih zvao i javio mi se neki dečko koji verovatno je portir posto veze nema sa internetom i on mi je rekao da se dosta ljudi javlja ali da su pretežno iz novog sada ti pozivi to jest reklamacije rekao mi je da pošaljem mail sa print screen on na [email protected]
 
Poslednja izmena:
hajde svi peticiju za novu adsl akciju! vecini nam isticu ugovori u januaru i ja se spremam za rastanak ako ne ponude nesto novo! sa ovim kvalietetom i cenama nemaju sta da traze!!!
 
hajde svi peticiju za novu adsl akciju! vecini nam isticu ugovori u januaru i ja se spremam za rastanak ako ne ponude nesto novo! sa ovim kvalietetom i cenama nemaju sta da traze!!!

Не разумем какву петицију помињеш? Па да ми понуде не знам какву акцију, код њих не остајем више. Шта ми значи већи проток на папиру, ако је у реланости 10 пута спорији?

На мејл који сам им послао неки дан, као да је 'бот' одговарао. Лепо сам им у мејлу послао слику параметара са модема, а они мени у поруци одговарају да им пошаљем исто то... и још ми објашњавају како треба да уђем на модем. Очигледно да нису цео мејл ни прочитали.
Издржаћу некако до краја овог месеца и онда дефинитивно мењам провајдера - вероватно прелазим на телеком.
 
Najbolje da pišemo peticiju da imamo brzinu koju i plaćamo...
 
Stigao je jos jedan mail, ja sam insistirao da mi odgovore na molbu koju sam podneo da mi se dozvoli raniji raskid ugovora usled novonastale situacije, posto mi na isti nisu odgovorili, i danas je stigao odgovor sledece sadrzine :

Poštovani,

Vaša molba je rešena pozitivno.

Ugovor možete raskinuti u pošti gde ste preuzeli ADSL uređaj uz plaćanje preostalih rata do isteka ugovorne obaveze. Modem, koji ste dobili na korišćenje, vratite u ispravnom stanju, sa svom pratećom opremom (modem, kutija, spliter, usb kabl, mrežni kabl, napajanje, instalacioni disk). Za izgubljen, nefunkcionalan ili uništen modem plaća se naknada u skladu sa važećim Cenovnikom PTT internet usluga.

:)

Koji likovi ... prihvate molbu i onda navedu odredbu iz ugovora da se plate preostale rate, bas simpaticno, nema sta.
 
Ne radi im dns.
Ionako je njihov djubre, promenite na googleov ili opendns.
 
Obrati paznju kako internet radi super sad, kad vecini ne radi zbog dns , twitch moze da se gleda na source , inace ni na medium ne radi kako treba , naravno u vecernjim casovima.
 
Zavejena centrala u NS, negde su prekidi u toku kao kod mene. Verovatno cele noci....
 
kada stavim google dns, ne radi mi Apple iTunes (posto koriste geolociranje preko onog akamai servisa). kako to resiti? :) ja se ozbiljno razmisljam da predjem na telekom, ne secam se da su ikada imali ovakvih problema... njihov stari modem mi i dalje radi ali je limitiran na 4mpbs...
 
Properties konekcije koju koristis > General > Internet Protocol (TCP/IP) > Properties

Pa promeni sa automatic na onu na koju zelis...
 
kako promeniti dns?

2013-11-27_2136.png
 
Ја сам данас био код ових у пошти, у Новом Саду... и када сам им рекао за проблеме који постоје, деловали су ми поприлично изненађено, јер им се ретко ко жалио. Жена која тамо ради, ми је деловала искрено, и замолила ме да оставим овде број телефона њиховог Help Desk-а, па да сви ви који имате ове проблеме пријавите исте на тај телефон.
тел: 0800 201-200
 
Zanimljivo da sam probleme sa brzinom, koje sam naveo, imao samo prošle nedelje (dan nedelja). Evo cele ove nedelje mi je u popodnevnim terminima ok. I ping i brzina iznad 12.
 
Meni je pre dva tri meseca kako sam presao kod njih sve radilo ok...i u zadnje vreme je postalo ocajno....i kod mene i jos kod jedne osobe koja isto ima njihov net...pre i kod telekoma i oriona je radilo sve perfektno..kontam da stekaju na linkovima....neznam stabi drugo moglo da bude....
 
Da li za ovaj poslednji ugovor isto vazi: "najmanje 30 dana pre isteka ugovora obavesti o raskidu ugovora, inace smatraće se da je ugovor automatski produžen na neodređeno vreme."

Ja im poslao otprilike da necu vise da koristim njihove usluge iz ugovora posle posle isteka 12 mneseci a oni:

Ugovor koji ste sklopili je sa ugovornom obavezom u trajanju od godinu dana. Da bi preuzeli migracioni kod ili raskinuli ugovor pre isteka ugovorne obaveze potrebno je da uplatite celokupan iznos preostalih računa.

Jednostavo necu da koristim usuge iz ugovora posle 12 meseci, sta raditi? Kako otkazati i kada?!
 
Ja sam prošli put, kada nisam hteo da mi se produži ugovor, pozvao i pitao korisnički. Imao sam istu stavku u ugovoru kao i ti. Rekli su da nema problema i da može zahtev da se podnese na dan isteka, praktično. Tako sam i uradio, na taj dan sam raskinuo postojeći ugovor i potpisao novi na neodređeno. Mislim da bi bilo najbolje da ih pozoveš i da pitaš kakva je situacija sada, tj. da li moraš 30 dana unapred da raskidaš ili može i taj dan.
 
U mom ugovoru pise:

Po isteku prvih 12 meseci vazenja ugovora Korisnik usluge placa Davaocu usluge naknadu za koriscenje usluge iz clana 1 Ugovora po cenama utvrdjenim cenovnikom PTT internet usluga.

Sto moze da se tumaci da se ne produzuje na 12 meseci nego nastavlja dalje po obicnim cenama.
A oni mogu da tumace da se to ipak odnosi na 12 meseci ali po obicnim cenama.

U principu je bitno da se obaveste o raskidu pre isteka tih 12 meseci, pa makar i jedan dan ranije. Sto je sigurno sigurno je.

Ali cu ja ipak otici mesec dana pre tog isteka od njih, neka im tih 1600 dinara, i nek im je sa srecom, ovo je krajnje ocajno kako radi u vecernjim casovima.

I da upitam, kod koga prelazite, gde nam je najpovoljnije?
 
Ja nemam gde, niko ne nudi 20 mega a da nije preskupo. A i jedino je kod ptt-a statička adresa 120 dinara.
 
Ne razumem. Dzabe ti na papiru 20Mb/s, ako u stvari nemas ni pola od toga...
 
Uglavnom imam preko 12. Velikih padova ima ali nije stalno tako. Pa kad preračunama da bih na Telekomu pretplatu sa statičkom adresom platio 3500 a ovde 3000, ispadne jeftinije. S tim što za tu razliku u ceni moram da prihvatim povremene padove u brzini.
Ako bi neko objasnio celu tu situaciju sa opterećenim čvorištima, i da li toga nema (i zašto) kod Telekoma i drugih provajdera, možda bi mi izbor bio lakši.
 
Ja nemam gde, niko ne nudi 20 mega a da nije preskupo. A i jedino je kod ptt-a statička adresa 120 dinara.

Zavisi kako racunas.
Kod telekoma je 20mbit 1900 dinara, tako gledano samo za staticku ip dajes 1100 dinara vise kot postanet-a.

E sad, ako ti je bas bas neophodna staticka ip adresa ( za sta ce ti ona uopste? ) onda ok.
Mada i u tom slucaju ja bih pre platio 3500din umesto 3000din kod postanet-a a da ovako radi...
 
Ja sam prošli put, kada nisam hteo da mi se produži ugovor, pozvao i pitao korisnički. Imao sam istu stavku u ugovoru kao i ti. Rekli su da nema problema i da može zahtev da se podnese na dan isteka, praktično. Tako sam i uradio, na taj dan sam raskinuo postojeći ugovor i potpisao novi na neodređeno. Mislim da bi bilo najbolje da ih pozoveš i da pitaš kakva je situacija sada, tj. da li moraš 30 dana unapred da raskidaš ili može i taj dan.

SomiKnight:
U mom ugovoru pise:
Po isteku prvih 12 meseci vazenja ugovora Korisnik usluge placa Davaocu usluge naknadu za koriscenje usluge iz clana 1 Ugovora po cenama utvrdjenim cenovnikom PTT internet usluga.
Sto moze da se tumaci da se ne produzuje na 12 meseci nego nastavlja dalje po obicnim cenama.
A oni mogu da tumace da se to ipak odnosi na 12 meseci ali po obicnim cenama.

U principu je bitno da se obaveste o raskidu pre isteka tih 12 meseci, pa makar i jedan dan ranije. Sto je sigurno sigurno je.

Ali cu ja ipak otici mesec dana pre tog isteka od njih, neka im tih 1600 dinara, i nek im je sa srecom, ovo je krajnje ocajno kako radi u vecernjim casovima.

Evo ja ih bas zvao, znaci kada istekne ugovor, recimo ako ste potpisali 12-mesecni ugovor 11.1.2013.
mozete slobodno 12.1. otici u lokalnu postu i potpisati/otkazati ugovor.
Sad ja sam jedan od onih koji stvarno nema problema na PTT-u i njihov adsl mi radi super, ovo navodim
posto su novi akcijski paketi u pripremi i bice aktuelni od 15. decembra adsl+dig.tv.
Eto prenosim proverene informacije i licno se radujem :)

poz
 
A hoće li biti ADSL ponuda bez televizije?


@SomiKnight
To mi je potrebno zbog posla.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno