Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Ja sam recimo usled nezadovoljstva sa njihovim odnosom prema korisnicima i zbog jednostranog povećanja cene nakon 25 godina staža raskinuo ugovor sa njima i prešao kod drugog operatera ali to što ja ne čitam račune i što nisam video obaveštenje ne znači da oni nisu javno obavestili korisnike i time ispoštovali formu bez obzira što mislim da su to uradili krajnje funjarski sa jasnim ciljem da što manje ljudi to vidi.

Suština čitave priče je u onome "ali mi je advokat rekao da ne može da dobije spor" što samo govori da nisu prekršili propise ali su bili nekorektni.
 
Ovo je mozda jedan od poslednjih puta da cu pisati u bilo kojoj temi koja ima u svom naslovu rec "Yettel".
Prvo znam stotine ljudi koji su rakinuli ugovor cak sam i samoinicijativno kontaktirao neke i saznao sam da nekih 95% ljudi je zapravo saznalo za povecanje cena, ili u poslovnici u koju su slucajno usli tog kobnog marta meseca ili od nekog poznanika, familije itd.
Ja sam na primer to i govorio u ovoj temi u martu kada sam promasio rok za 2 dana a saznao sam od druga koji je u A1 a njemu je stogao SMS da povecavaju cene pa je kroz pricu pomenuo tipa e jel su i vama u Yettelu povecali cene? Ja licno ima E racun ne dobijam ga u fizickoj fomi nego na email koju su tako smisljeno uvaljivali ljudima za 50 dinara manje kao za papir stede sume ili sta god.
Sada su recimo samo na meni koji sam zakasnio da raskinem ugovor znaci samo na meni su zaradili tipa 15 hiljada dinara jer imam jos do kraja isteka 7 meseci punih.
Ja cak nisam ni hteo da se raspravljam sa bilo kim po forumu poslovnici itd, ja sam cak isao po pravni savet ja sam hteo da ih tuzim ali mi je advokat rekao da ne moze da dobije spor i tu je kraj svake price.
Zakljucak je, bagra koja nece videti 1 dinar od mene i moje porodice nikad vise u zivotu da su poslednji operater u Srbiji.
Tako je. Iskreno i Ispravno do poslednje tacke i zareza. Yettel ce nam videti ledja🫠
 
Ja sam recimo usled nezadovoljstva sa njihovim odnosom prema korisnicima i zbog jednostranog povećanja cene nakon 25 godina staža raskinuo ugovor sa njima i prešao kod drugog operatera ali to što ja ne čitam račune i što nisam video obaveštenje ne znači da oni nisu javno obavestili korisnike i time ispoštovali formu bez obzira što mislim da su to uradili krajnje funjarski sa jasnim ciljem da što manje ljudi to vidi.

Suština čitave priče je u onome "ali mi je advokat rekao da ne može da dobije spor" što samo govori da nisu prekršili propise ali su bili nekorektni.
Srecno u
Kao prvo ne slažem se i jasno sam napisao zbog čega i uporno mešaš pojmove nepropisno i bezobrazno.
Kad smo već kod pojma bezobrazno upravo tako izgleda to što mi stavljaš u usta reči koje nisam rekao i kažeš "Iako se slažeš da je nepropisno..." a ja sasvim jasno napisao "Nepropisno - nažalost nije" i "...sa te strane nema ništa nepropisno" a onda čak i napisao zbog čega mislim da nije.

To što TI kažeš "ako kazem nepropisno onda je upravo tako" uopšte ne znači da je tako već samo da ti misliš ili si ubeđena da je nepropisno, što je svakako tvoje pravo, kao što je moje pravo (ili kolege @Nišlija018) da ne delimo to mišljenje.

Opet, ako toliko misliš da si u pravu i da su pogrešili, odnosno uradili nešto nepropisno slobodna si da se žališ ili da ih tužiš - to je tvoja lična stvar na koju nemam nameru da utičem. Ali stvarno nemam ni nameru da ponavljam priču kroz koju smo ovde već prolazili...
Hahaaa…koprcas se u pojmovima, a mene zelis da postavis na svoje mesto…Ne zelim da se raspravljam sa osobama koje imaju samo jedan cilj a to je dominacija po svaku cenu. I dalje se ne slazem ali zaobidji me, i ne ubedjuj se sa mnom. Kraj
 
Pojam je samo jedan i glasi "nije" i sasvim jasno je napisan, zatim je ponovljen kao citat, boldovan je i ti još uvek nisi uspeo da shvatiš šta sam napisao već kažeš da se ja koprcam. To što si arogantan u obraćanju je jedna stvar ali si pokazao da si tanak sa kontanjem napisanog - delom zbog arogancije, delom jer si iskreno izgleda malo ograničen, tako da ću sa zadovoljstvom da te zaobiđem... E da ali mogao bi i ti meni da se skineš...
 
Jel ima neka nova app za yettel?Posto mi na ovoj app ne radi nista,samo mi pise stanje.Probao da obrisem app i opet da je instaliram, sve isto samo mi se stanje vidi.
 
Dal je moguce da su ovi iz Yettel-a jednoj osobi danas (pripejd broj) ucinili karticu neaktivnom jer nije htela da postane postpejd korisnik tj. vratili smo kurira sa ugovorom koji nije ni trazila?
Ne moze nikog da zove, cak ni njihov kol centar, koje ludilo
 
Jel ima neka nova app za yettel?Posto mi na ovoj app ne radi nista,samo mi pise stanje.Probao da obrisem app i opet da je instaliram, sve isto samo mi se stanje vidi.
Pokušaj ponovo da se registruješ, ali ne sa mejlom već sa brojem telefona. Meni je proradilo tako.
 
Prijedlog za unapređenje widgeta: na Total paketima sa neograničenim minutama i porukama, sam widget je beskoristan, jer osim zaduženja nema prikaza ijedne korisne informacije.
Predlažem da napravite više widgeta koje korisnici zasebno mogu da biraju u odnosu na svoje potrebe. Tako bi, po meni, trebali da postoje odvojeni widgeti za:
  • pozive (potrošeno u odnosu na kvotu ili preostalo od kvote, prikaz u formatu min:sec),
  • sms (potrošeno u odnosu na kvotu ili preostalo od kvote, prikaz u broju SMS),
  • internet saobraćaj (potrošeno u odnosu na kvotu ili preostalo od kvote, prikaz u MB),
  • roming saobraćaj (bez ZB, zasebno sva tri saobraćaja ili grupno za sva tri saobraćaja, jedinice prema gore napisanom),
  • roming saobraćaj (u ZB, zasebno sva tri saobraćaja ili grupno za sva tri saobraćaja, jedinice prema gore napisanom),
  • trenutno zaduženje ukupno,
  • trenutno zaduženje za parking,
  • trenutno zaduženje za gradski prevoz.
Na taj način korisnik može da izabere ono što mu treba, da ima informaciju, pa makar bila i okvirna, umjesto ovog totalno bez informacije.
U odnosu na moj paket, postojeći widgeti su apsolutno beskorisni, ali ako bi se napravilo ovako, onda bih mogao da iskombinujem sebi widgete da mi priakžu informacije kej su mi u tom trenutku bitne - npr. trenutno mi treba ukupno zaduženje, parking, količina prostalog saobraćaja u romingu za internet i količina preostalog saobraćaja za internet u ZB.
Da, možda je broj widgeta (po)veći, ali ima aplikacija koje nude i više od 10 widgeta, a sve to/ovo je u cilju dobijanja korisne informacije bez otvaranja aplikacije (koja je totalno zavisna od interneta i nije u stanju ništa da prikaže bez konekcije).
 
@Yettel Srbija
Gledam vašu ponudu dečijih satova i tarife predviđene za njega.
Postoje dve opcije (npr. sat MT42): da sat platim odmah (19.990 rsd) ili da ga isplaćujem na rate (24x600=14.400 rsd). Naravno uz obe 24 meseca plaćam cenu paketa).
Znači ako vam odmah dam sve pare, plaćam 5.590 rsd više. Pomozite mi da razumem logiku iza ovoga?
 
@Yettel Srbija
Gledam vašu ponudu dečijih satova i tarife predviđene za njega.
Postoje dve opcije (npr. sat MT42): da sat platim odmah (19.990 rsd) ili da ga isplaćujem na rate (24x600=14.400 rsd). Naravno uz obe 24 meseca plaćam cenu paketa).
Znači ako vam odmah dam sve pare, plaćam 5.590 rsd više. Pomozite mi da razumem logiku iza ovoga?
Zdravo, cena na rate se odnosi na kupovinu satića uz sklapanje ugovorne obaveze, dok se puna cena uređaja od 19.900 dinara odnosi na kupovinu aparata bez ugovorne obaveze. ~Jelena
 
Razumeo je on to dobro, nije mu jasno kao verujem i mnogima uključujući i mene, koja je logika da cena za plaćanje uređaja odmah u celosti bude veća od cene za plaćanje na 24 rata.
Jel to računate da će vas u slučaju kupovine bez UO odmah otkačiti pa da se sa tom cenom ipak osigurate kako bi odabrao opciju sa UO?
 
Razumeo je on to dobro, nije mu jasno kao verujem i mnogima uključujući i mene, koja je logika da cena za plaćanje uređaja odmah u celosti bude veća od cene za plaćanje na 24 rata.
Valjda toliko košta "sloboda" da se otkačiš kad od njih kad god želiš bez ikakve naknade, u odnosu na 2 godine u drugom slučaju.
 
Zdravo, cena na rate se odnosi na kupovinu satića uz sklapanje ugovorne obaveze, dok se puna cena uređaja od 19.900 dinara odnosi na kupovinu aparata bez ugovorne obaveze. ~Jelena

Sat u slobodnoj prodaji košta 14.600, a to i da prodavac uzme maržu, a kod vas je 19.900 rsd. Kažu pametniji da sloboda nikad nije jeftina. 😂

Paket koji se nudi uz sat (i koju verovatno ne možeš da uzmeš ako ne uzmeš sat) velikodušno daje 500MB interneta i 50 minuta razgovora. Jest da deca nemaju potrebe kao odrasli, ali ovo nije dovoljno ni da se deca jave roditeljima svaki dan iz škole ili sa treninga. Kada vidim ovaj paket prosto me uhvati nostalgija za periodom od pre 15 godina kada su ovakvi paketi bili u punoj snazi.

Ali da pređemo na stvar. Levo je ponuda za plaćanje na rate, a desno ponuda za plaćanje odmah. Pored oba stoji *mesečno. Kada vidim tu stavku prisutnu u ponudi, ja čitam da ću i u jednom i u drugom slučaju morati da plaćam mesečnu naknadu. Kada se klikne na Kupi i tamo daje mesečnu raspodelu troškova za naredni period.
Da li Plaćanje odmah znači da vam platim sat i mogu da ga koristim bilo gde (kao da sam ga jeftinije kupio u radnji) ili se kupovinom samo kvalifikujem za sjajnu tarifu pod nazivom Smartić?
Molim za neko objašnjenje.

Screenshot1.png
 
Ja sam čekao oko desetak dana i prebacio sam ga tek iz drugog puta ali sam imao i neke dodatne stvari koje sam rešavao sa njima tako da računaj da bi trebalo da traje par dana (verujem dva do tri radna).
 
Ma ja sam imao neke peripetije oko vraćanja telefona i onda si me prvi put odbili jer kao imam neke neizmerne račune a u stvari oni su to trebali da storniraju jer to uopšte nije trebalo da uđe kao moje obaveze pošto sam im vratio telefon pre nastupanja te obaveze.

Na kraju su to rešili ali dok njima objasnio, pa dok se oni pokrenu...
 
Ma ja sam imao neke peripetije oko vraćanja telefona i onda si me prvi put odbili jer kao imam neke neizmerne račune a u stvari oni su to trebali da storniraju jer to uopšte nije trebalo da uđe kao moje obaveze pošto sam im vratio telefon pre nastupanja te obaveze.

Na kraju su to rešili ali dok njima objasnio, pa dok se oni pokrenu...
Sreća kod mene je samo prelazak sa jedne u drugu mrežu .
 
@Yettel Srbija Drugari, mogu li ti vaši programeri da ubace u aplikaciju podršku za gestures, jer je malo nezgodno nabadati strelicu na touch telefonu pored na svim nivoima podržane swipe back akcije? Mislim, nije nuklearna fizika pa da ne može to u 2024. godini… Hvala!
 
Nazad
Vrh Dno