Odigrao oko 2h. Najvise istrazivanje, trazio loot, nisam nista posebno uradio.
Perfoprmanse su lose ali moze se igrati. Vizuelno izgleda "busy". Dosta se toga desava, na momente izgleda fino i cool ali na momente jako ruzno. Sam stil likova je na granizi odvratnog. Tesko objasnit. Ne znam sto su u ovom pravcu isli. Ali obzirom da je top down, nije toliko ni bitno.
Leveli su poprilicno veliki. Ima se dosta toga istrazivati od samog pocetka kada se dodje na obalu. Mene to najvise privlaci. Medjutim, nije jasno koje se prepreke mogu zaobici, koje preskociti, na sta se moze popeti. Mrzim kada u igrama zid na koji se penjes ima drugu boju, ne treba mi to. Vec udjes u neke pecine, ima prolaz, priblizis se i igra ponudi da udjes side ways. I ne mozes proci. Obzirom da je top down i ima clippinga kroz zidove, vidis da je tamo "nesto" ali ne znas da li je prolaz ubagovan ili prolaz nije.. well, prolaz.
Sto se tice plivanja, ne znam sta je sa game developerima, ali odakle to da normalna osoba moze biti u vodi 30 sekundi i onda se utopi. A ja imam super heroja koji ne moze plivati duze od par sekundi i nakon toga potone k'o kamen. Jako losa mehanika. Nema nikakve logike.
Jos jedan minus su mi platformer prepreke. Recimo sa jedne strane prelazis na drugu preko oborenog stabla i moras biti precizan da ne padnes. Ovo je borba doslovno sa komandama. Nema nikakve logike, niej do skila nije do mene koji ne znam sta uraditi vec nekada lik jednostavno nece da da ide u pravcu u kojem guram palicu. Kao da igram na D padu. Inace koristim XBOX Series X gamepad.
Kada hodam po zemlji, imam finu kontrolu u milimetar. Ali kada se popnem na stablo to je cik-cak drži nedaj kao da mi controler gubi signal. I mirzim te fake tezine. Isto da igram Crash Bandicoot na Playstation 1. Nemam nikakvu preciznost kada mi je potrebna.
Ima malo dalje platformer "mostovi". Skaces s jednog na drugi. I gledao sam jednog streamera koji je padao 5 puta sa jedne strane na drugu samo zato sto je u igri lose prikazana perspektiva. Nije doslovno kontao u koju stranu da uperi palicu pri skakanju.
Ovo je fail dizajna. Ovo nema veze sa skillom niti je zabavno. Igra je skoro pa prikazana sa orthographic kamerom i perspektiva je jako jako losa. Nije sporno za borbe ali je problem sto je platformer i trazi od tebe skill da prelazis prepreke samog levela. Ne samo NPC-eva. Sto su "tezine" izrazene i kroz kretanje kroz samu mapu. Nekada kada vidis nivoe pa stepenice pa pečine, treba ti momenat da skontas kako to uopste izgleda. Dosta 2.5D ili cak 2D igara ima bolje i jasnije izrazene nivoe.
Ovo recimo moze biti 10 metara ispred tebe, moze biti 10 metara iza tebe. Kada se kreces da vidis perspektivu, zbog jako uskog FOV, uopste nemas jasan dojam kako se odredjena platforma nalazi u prostoru:
Ja se ikreno nadam da nece biti "platformer zagonetki" kroz samu igru. Morali su birati izmedju cool dizajna koji je uzet, i igrivosti. Ovako mi je najveca prepreka droga na kojoj je bio grafički dizajner. I don't know what you are using, but.. please share it.
Sto se borbi tice, nisam daleko kako sam napisao. Nemam nikakav build osim nekih maceva i gluposti i borbe su fantasticne. Obzirom da je dodge i roll jako brzi. Sa takvom se uživancijom radi napad, odbrana, roll i napad s ledja. Nisam ni znao da postoji stab mehanika protiv random NPC-eva u toku same borbe. Samo treba biti brz i "dobiti" ledja protivnika. Nije lako, mislim da sam probo nekoga 3 puta ali sada, kak onemam neki build, idem najvgise na tu tehniku. Vise radim flenkanje nego direktne napade.
Sto se same borbe tice, koliko je ovo souls like igra. Da se ne pise po internetu, nikada mi souls ne bi pao na pamet. Borbe su jako brze i souls igre izgledaju jako traljavo i jako spooooro u poredjenju sa No Rest for the Wicked. Borbe su najslicnije zeldi, BOTW. Odredjeni aseti imaju tezinu, ide sporije nego imati dva noza. Ali je roll, dodge, jump i attack tako brz, da po meni nikako ne lici na souls igre. Jedninmo stilom mracnog okruzenja daje dojam souls igara ali daleko od souls borbi.
Koliko lici na Diablo; well, ovo je kao diablo napisan neom drugom pricom. Bez random sitnih cudovista. Onih mobs grupa koje su na svakom koraku. Ali kako je gameplay ARPG, i jednostavno daje taj D4 feeling. Samo su animacije, gameplay mehanika i overall gameplay 10x bolji od diabla. Diablo izgleda kao 10 godina stara igra. Znaci onakj ko trazi slicnost izmedju diabla i soulsa, nacice vise diabla u ovoj igri. Ali treba biti iskren i reci da nije ni jedno. Mislim da igra ipak ima svoj identitet.
Sve u svemu, prvi utisak je dobar. Mozda platformer lose komande srede. Meni se jako jako svidja. Leveli su zivi, ima dosta toga da podupire istrazivanje. Ima dosta loota i obzirom da me privlaci da prekopam komplet mapu, kako sam krenuo trebat ce mu 100h a ne 25h.. lol.
Nadam se da necu "izgoriti" ali za sad izgleda jedna od onih koja ce se igrati svaki dan po malo. Puno puno obecava. Ovo je IP koj ice moci nadogradjivati narednih 20 godina. Meni je savrseno pogodjen stil. Dijalozi, NPC-evi i likovi su jako fino prikazani. Sve je odradjeno fino naracijom. Ne vidim nikako da su fatali krivine.
U ovakvom stanju je tesko preporuciti, pogotovo sto sam tek poceo. Ali ne zalim ni malo sto sam je uzeo. Mene je izasla 31,43$ preko kinguina.