Šta je novo?

Mobilna telefonija: ponuda

pre dve godine su me zvali iz yettela gde su se predstavili kao posebna sluzba koja radi samo sa starim korisnicima.......dali ponudu 50 % cene od paketa......i jos mi napomenuli da takvih ponuda nema na sajtu......dogovorili smo se za 5 minuta.......vodjen tim iskustvom hteo sam da vidim da li se nastavlja ta prica da ipak neko u kompaniji vodi racuna.....ali ako je kao sto si kazes onda mrka kapa....idem na raskid
Pre dve godine isto sam i ja tako prošao .
A sad čekam maj mesec i idem na raskid ugovora sa prelaskom u drugu mrežu !
 
Napisala sam reklamaciju, za pristigli racun, koji je i pored ugovorene obaveze na 24 meseca sa jedinstvenim iznosom uvecan sad od meseca aprila 2024 za 450 din. Yettel mi u aplikaciji postavlja novi iznos za uplatu iako imam ugovor!!! Proslo je 7 dana od pisane reklamacije, odgovor ije stigao, a nisam ni dobila potrdu ili broj reklamacije koju sam popunila online u formi n njihovom sajtu. Ima li neko slicno iskustvo??
 
Pročitati prethodne strane i sve će biti jasno
 
Napisala sam reklamaciju, za pristigli racun, koji je i pored ugovorene obaveze na 24 meseca sa jedinstvenim iznosom uvecan sad od meseca aprila 2024 za 450 din. Yettel mi u aplikaciji postavlja novi iznos za uplatu iako imam ugovor!!! Proslo je 7 dana od pisane reklamacije, odgovor ije stigao, a nisam ni dobila potrdu ili broj reklamacije koju sam popunila online u formi n njihovom sajtu. Ima li neko slicno iskustvo??
Zdravo, promena cena naših usluga i servisa je objavljena 30 dana pred samu promenu koja je nastupila 01.03. Sve naše korisnike smo obavestili o ovakvoj promeni putem našeg sajta, kao i u samom računu za Februar mesec.
Rado bismo proverili i sam status reklamacije koja je podneta, ali je za tako nešto neophodno da nam podatke pošalješ putem privatne poruke, stojimo ti na raspolaganju!
 
Dobar dan,

Zasto ste ukinuli podrsku za nas vlasnike Drivey uredjaja, samo za biznis korisnike, imam dva uredjaja i razmisljam se da ih vratim
Poz JS
 
Dobar dan,

Zasto ste ukinuli podrsku za nas vlasnike Drivey uredjaja, samo za biznis korisnike, imam dva uredjaja i razmisljam se da ih vratim
Poz JS
Zdravo, ovakva usluga je moguća u našoj mreži samo za biznis korisnike, podrška za biznis korisnike se svakako može pronaći na broju 0639000, odabirom odgovarajućeg tastera, naše kolege su dostupne radnim danima od 08h do 18h.
 
Zdravo, promena cena naših usluga i servisa je objavljena 30 dana pred samu promenu koja je nastupila 01.03. Sve naše korisnike smo obavestili o ovakvoj promeni putem našeg sajta, kao i u samom računu za Februar mesec.
Rado bismo proverili i sam status reklamacije koja je podneta, ali je za tako nešto neophodno da nam podatke pošalješ putem privatne poruke, stojimo ti na raspolaganju!
Nemate zakonsko pravo da menjate cenu na ugovoru koji je potpisan upravo iz razloga sto se obe strane obavezuju na 24 meseca sa jedinstvenom cenom za svaki mesec!!! Drugo, niste me obavestili o izmeni cene. Iako ste zeleli, da me obavestite, ne radite tako da to ne primetim! Nego, mi se obratite sa temom o promeni cene, i pismom koje je naslovljeno na moje ime, vezano ugovorom tim i tim…Ja ukoliko se slazem, i dajem odobrenje, onda potpisem saglasnost ili je ne potpisem. Radite neprofesionalno i bez dobrog stila, zato cete izgubiti moju i naklonost mnogih klijenata. “Podmecete mucak”, je izreka u narodu, za “pokvarene”ljudske osobine; koje vas krase.
Povecanje od 450 din je previse! I nije za oprostaj. Verujem da ce vam vecina okrenuti ledja.
Narocito sto je domaci operater dao ponudu za sve koji imaju kucni broj telefona, besplatnu internet uslugu za naredne dve godine.
Zdravo, ovakva usluga je moguća u našoj mreži samo za biznis korisnike, podrška za biznis korisnike se svakako može pronaći na broju 0639000, odabirom odgovarajućeg tastera, naše kolege su dostupne radnim danima od 08h do 18h.
Niste odg na pitanje. Odgovorite zasto ste ukunuli uslugu? Na pomenutom mbroju, moguce je slusati samo elektronska uputstva i predloge. Glas operatera jos nisam cula
 
^ Nije da ih branim ali svi operateri su povećali cene u martu-aplrilu i kod svih se odnosi i na korisnike pod važećom UO. Pa i taj domaći operater koji pominješ je čak više poskupeo od drugih, a nije poslao nikakvo obaveštenje.
Mislim da u pitanju kartelsko udruživanje radi monopolskog ponašanja na tržištu i da smo iole normalna zemlja ovakvo ponašanje bi bilo sankcionisano od strane državnih organa
 
^ Nije da ih branim ali svi operateri su povećali cene u martu-aplrilu i kod svih se odnosi i na korisnike pod važećom UO. Pa i taj domaći operater koji pominješ je čak više poskupeo od drugih, a nije poslao nikakvo obaveštenje.
Mislim da u pitanju kartelsko udruživanje radi monopolskog ponašanja na tržištu i da smo iole normalna zemlja ovakvo ponašanje bi bilo sankcionisano od strane državnih organa
Slazem se, da treba Sud da reaguje na inicijativu drzavnih organa. A mi svi koji smo prevareni, kao korisnici, da ne placamo racune sve dok nas ne ispostuju☝️
 
Zdravo, ovakva usluga je moguća u našoj mreži samo za biznis korisnike, podrška za biznis korisnike se svakako može pronaći na broju 0639000, odabirom odgovarajućeg tastera, naše kolege su dostupne radnim danima od 08h do 18h.
Po
Posto nisam biznis korisnik, raskinucu oba ugovora
Poz
JS
 
Slazem se, da treba Sud da reaguje na inicijativu drzavnih organa. A mi svi koji smo prevareni, kao korisnici, da ne placamo racune sve dok nas ne ispostuju☝️
To će se desiti verovatno nikad. Ko je imao info, prebacio se na drugu mrežu i izboksovao popust kao novi korisnik, ko nije ostaje na novim cenama jer je rok za prevremeni raskid bez penala istekao. Nažalost sve se to dešava jer nas u ovoj državi zakon više globi nego što štiti, a pravni tim i menadžment je sigurno ukalkulisao profit i migracije iz jedne u drugu mrežu i realno tuu niko nije na gubitku osim nas korisnika koji imamo lažnu mogućnost izbora. Da prostite na digresiji, ali slična stvar se dešava i sa cenama benzina, svuda je navedena minimalna i maksimalna cena, ali se trgovci gle čuda uvek svi odluče za maksimalnu, tako da o zdravoj konkurenciji tu nema ni pomisli. Verovatno je da bi se vrlo brzo sve rešilo kada bi potrošači bojkotovali naftne derivate ili organizovano podneli za početak zahteve za prenos brojeva na prepaid, a potom i počeli da isključuju brojeve, ali to ne može da se dogodi bez ozbiljne podrške društva za zaštitu potrošača koje realno ni u tragovima ne postoji u ovoj državi. Jednostavno su svi korumpirani, potpuno organnizovano deluju kada formiraju cene i mi kao pojedinci možemo samo da lamentiramo nad sudbom kletom po forumima...
 
To će se desiti verovatno nikad. Ko je imao info, prebacio se na drugu mrežu i izboksovao popust kao novi korisnik, ko nije ostaje na novim cenama jer je rok za prevremeni raskid bez penala istekao. Nažalost sve se to dešava jer nas u ovoj državi zakon više globi nego što štiti, a pravni tim i menadžment je sigurno ukalkulisao profit i migracije iz jedne u drugu mrežu i realno tuu niko nije na gubitku osim nas korisnika koji imamo lažnu mogućnost izbora. Da prostite na digresiji, ali slična stvar se dešava i sa cenama benzina, svuda je navedena minimalna i maksimalna cena, ali se trgovci gle čuda uvek svi odluče za maksimalnu, tako da o zdravoj konkurenciji tu nema ni pomisli. Verovatno je da bi se vrlo brzo sve rešilo kada bi potrošači bojkotovali naftne derivate ili organizovano podneli za početak zahteve za prenos brojeva na prepaid, a potom i počeli da isključuju brojeve, ali to ne može da se dogodi bez ozbiljne podrške društva za zaštitu potrošača koje realno ni u tragovima ne postoji u ovoj državi. Jednostavno su svi korumpirani, potpuno organnizovano deluju kada formiraju cene i mi kao pojedinci možemo samo da lamentiramo nad sudbom kletom po forumima...

Kako misliš “ko je imao info prešao je”?
Neću da ih branim ali poslali su u sklopu računa da će biti povećanje i isto obaveštenje je bilo vidljivo u Yettel aplikaciji u sekciji računi kao obaveštenje.
Nefer potez doduše jer su do sad uvek slali i sms obaveštenje (dok su bili Telenor) ali idu logikom da dosta ljudi neće čitati mejlove i samim tim neće znati šta mogu, a šta ne, što se i ispostavilo kao tačno. 😄
 
Kako misliš “ko je imao info prešao je”?
Neću da ih branim ali poslali su u sklopu računa da će biti povećanje i isto obaveštenje je bilo vidljivo u Yettel aplikaciji u sekciji računi kao obaveštenje.
Nefer potez doduše jer su do sad uvek slali i sms obaveštenje (dok su bili Telenor) ali idu logikom da dosta ljudi neće čitati mejlove i samim tim neće znati šta mogu, a šta ne, što se i ispostavilo kao tačno. 😄
Mislim upravo to što si rekao i kasnije, informacija nije podeljena tako da je lako uočiti. A1 je tu najpoštenije odradio info o povećanju cena. Kako god, ne može niko da me ubedi u to da su ovaj potez napravili bez međusobnog dogovora.
 
Mislim upravo to što si rekao i kasnije, informacija nije podeljena tako da je lako uočiti. A1 je tu najpoštenije odradio info o povećanju cena. Kako god, ne može niko da me ubedi u to da su ovaj potez napravili bez međusobnog dogovora.
S’obzirom da postoji ugovor koji potpisuju obe strane za svaku izmenu ugovora, potrebna je saglasnost i novi dokument, a to je aneks ugovor. Nista od pravila nije ispostovano. Posle obaveznog obavestenja o bilo kakvoj izmeni u ugovoru neophodno je to uraditi. Ovde sve ide ispod tepiha…i pojesce vuk magarca…
 
Poštovani, uskoro mi ističe ugovor kod jednog operatera, pa me interesuje kakav popust mogu dobiti ako se odlučim za prebacivanje broja u Yettel mrežu?
 
Poštovani, uskoro mi ističe ugovor kod jednog operatera, pa me interesuje kakav popust mogu dobiti ako se odlučim za prebacivanje broja u Yettel mrežu?
Najbolje je to da vidite sa nekim iz poslovnice a oni ako žele da Vas usmere na agenta prodaje , koji bi Vam dao popust više !
Meni isto ističe ugovor 20 maja
i " selim se " u A1 mrežu za duplo bolju ponudu ( za mene ) 😀
 
S’obzirom da postoji ugovor koji potpisuju obe strane za svaku izmenu ugovora, potrebna je saglasnost i novi dokument, a to je aneks ugovor. Nista od pravila nije ispostovano. Posle obaveznog obavestenja o bilo kakvoj izmeni u ugovoru neophodno je to uraditi. Ovde sve ide ispod tepiha…i pojesce vuk magarca…
Ma naravno, jasno je da živimo u državi gde su nam sva prava potrošača uskraćena i konkurencije na tržištu nema kada jenu pitanju mobilna telefonija.
 
Ma naravno, jasno je da živimo u državi gde su nam sva prava potrošača uskraćena i konkurencije na tržištu nema kada jenu pitanju mobilna telefonija.
Rekla bih da je nepostovanje potrosaca, i nepostovanje zakona o potrosacima u do menu drzavnih organa i da u ovoj situaciji jedino mora da reaguje drzava I zaustavi javasluk pojedinaca, a ne da se oglusuje na kriminalne postupke u sektoru trgovinsko usluznih delatnosti.
 
Cao drugari, momentalno sam van Srbije a Yettel mi je poslao esim na kucnu adresu. Jel moguce dobiti qr za esim preko maila? Posiljku koju je yettel poslao, jel poslata postom ili kurirom?
 
Cao drugari, momentalno sam van Srbije a Yettel mi je poslao esim na kucnu adresu. Jel moguce dobiti qr za esim preko maila? Posiljku koju je yettel poslao, jel poslata postom ili kurirom?
Mahom šalju preko Kurirske službe D ekspresa .
Da li imate mogućnost da ih kontaktirate na 063/9000 !?
 
Што се тиче МТС-а, у новембру потписан уговор за пакет Морава 150 за једну годину, 850 динара. Толико сам и плаћао пар месеци, морам још да погледам историјат рачуна, па тамо негде од марта 1050, ево сада стигао рачун 1100 дин. Наравно потрошње није било изван месечне претплате. У уговору нигде не видим да пише како они могу да мењају ценовник за време трајања уговорне обавезе. Јасно стоји да је цена 850 динара цена за 12 месеци, а ево нас сада већ на 1100 дин (са папирним рачуном). Овако они могу да повисе цене и за 100% и у овој држави им очигледно нико ништа не може тј. добили су очигледно одобрење од исте. Брука и срамота. Постоји ли нека јавна иницијатива у вези овога, с обзиром на то да су сва три оператера урадила исто?
 
Што се тиче МТС-а, у новембру потписан уговор за пакет Морава 150 за једну годину, 850 динара. Толико сам и плаћао пар месеци, морам још да погледам историјат рачуна, па тамо негде од марта 1050, ево сада стигао рачун 1100 дин. Наравно потрошње није било изван месечне претплате. У уговору нигде не видим да пише како они могу да мењају ценовник за време трајања уговорне обавезе. Јасно стоји да је цена 850 динара цена за 12 месеци, а ево нас сада већ на 1100 дин (са папирним рачуном). Овако они могу да повисе цене и за 100% и у овој држави им очигледно нико ништа не може тј. добили су очигледно одобрење од исте. Брука и срамота. Постоји ли нека јавна иницијатива у вези овога, с обзиром на то да су сва три оператера урадила исто?
Bile su korekcije cena usluga u martu ove godine .

Ali sve što ste napisali ste 101% u pravu !

Ima neki forum Zaštita potrošača , pa sa njima nekako da se čujete ali mrka kapa 😀
 
Ja sam jos uvek na pripejdu ali su se lopovi dosetili pa i tu povecali dopunu na minimum 300 din (do pre neki mesec bilo je 200 din).
Danas mi sms - om stize poruka"Spremili smo super ponudu samo za tebe sa sjajnih 50% popusta na mesecnu pretplatu.Predji na Go Start Paket i ceka te 1GB i 100minuta po ceni od 524.5 rsd mesecno"
Na njihovom sajtu vidim da je taj paket 949rsd uz akiviran e-racun.
 
Nazad
Vrh Dno