Šta je novo?

Samsung Galaxy S24

Hocete da probate ovo sto sam ja slucajno. Slikajte u RAW formatu sve kako stoji automatika, deluju slike mnogo bolje nego stock.
 
To je ova Expert RAW opcija koju moram da instaliram?!
 
Samo da prenesem iskustvo sa garancijom/reklamacijom za S24 plus.
Naime, dešavalo se da iako imam signal i mogu da pozivam mene ne mogu da dobiju, nekada na jednoj a nekada na obe ubačene kartice, kao i @jelenac
Odneo sam telefon u Promobi u subotu i već u ponedeljak (baš su ga podrobno isprobali) dobio SMS da mogu da dođem po uređaj.
Izvešaj servisa je da nakon "upisa novog sofvera" (mada je bio instaliran i pre toga poslednji update) uređaj radi po standardima koje je propisao proizvođač. Takođe su naveli preporuku korisniku "Da isključi VOLTE"
Znači ukoliko se kupi telefon iz premium segmenta koji podržava VOLTE uslugu u Srbiji će vam dati preporuku da istu isključite.
Dečko iz servisa je pokušao da mi objasni kako on ima S21 i da je morao isključi tu uslugu jer mu to ne radi.
Od kako je servis počeo da funkcioniše u Srbiji ga koristim na Samsung telefonima i nisam imao nikakav problem.
Telefon i dalje ima isti problem, nisam još pokušao bez VOLTE-a niti želim.
Sada imam varijantu da jurim preko udruženja za zaštitu potrošača ili da prodam telefon i "puknem" €400
Mada, sve mi se čini da ću nakon 5 generacija Samsung uređaja iz S serije preći na drugi brend.
Izvinjavam se ukoliko mi post zvuči nabacano, ali baš su mi digli pritisak.
 
Samo da prenesem iskustvo sa garancijom/reklamacijom za S24 plus.
Naime, dešavalo se da iako imam signal i mogu da pozivam mene ne mogu da dobiju, nekada na jednoj a nekada na obe ubačene kartice, kao i @jelenac
Odneo sam telefon u Promobi u subotu i već u ponedeljak (baš su ga podrobno isprobali) dobio SMS da mogu da dođem po uređaj.
Izvešaj servisa je da nakon "upisa novog sofvera" (mada je bio instaliran i pre toga poslednji update) uređaj radi po standardima koje je propisao proizvođač. Takođe su naveli preporuku korisniku "Da isključi VOLTE"
Znači ukoliko se kupi telefon iz premium segmenta koji podržava VOLTE uslugu u Srbiji će vam dati preporuku da istu isključite.
Dečko iz servisa je pokušao da mi objasni kako on ima S21 i da je morao isključi tu uslugu jer mu to ne radi.
Od kako je servis počeo da funkcioniše u Srbiji ga koristim na Samsung telefonima i nisam imao nikakav problem.
Telefon i dalje ima isti problem, nisam još pokušao bez VOLTE-a niti želim.
Sada imam varijantu da jurim preko udruženja za zaštitu potrošača ili da prodam telefon i "puknem" €400
Mada, sve mi se čini da ću nakon 5 generacija Samsung uređaja iz S serije preći na drugi brend.
Izvinjavam se ukoliko mi post zvuči nabacano, ali baš su mi digli pritisak.
Ja to nisam gasio nikada i sve je bilo dobro sto se poziva tice. Iskreno ne znam ni cemu sluzi ta tehnologija.
 
Mozda nekome bude znacilo. "Potvrdjeno" mi je da ce biti akcija za S seriju sa satom/sluskama od petka, ako neko planira kupovinu, mozda da odlozi za dan, dva i saceka. Nadam se da ce je biti da napokon uzmem Ultru uprkos svim manama 🤣

Ako ne bude, i Xiaomi od 08.04. poklanja trotinete 4 Lite uz kupovinu 14 Ultre 16/512, tako da ako Samsung preskoci akciju idemo na kinesku Ultru 😁
 
Mozda nekome bude znacilo. "Potvrdjeno" mi je da ce biti akcija za S seriju sa satom/sluskama od petka, ako neko planira kupovinu, mozda da odlozi za dan, dva i saceka. Nadam se da ce je biti da napokon uzmem Ultru uprkos svim manama 🤣

Ako ne bude, i Xiaomi od 08.04. poklanja trotinete 4 Lite uz kupovinu 14 Ultre 16/512, tako da ako Samsung preskoci akciju idemo na kinesku Ultru 😁
Kakva li je kineska ultra? 😀😀 zar to nije Honor cuveni?
 
Лепе акције. Још мало ће уз купљен телефон поклањати аутомобил...
 
Taj isti pr
Samo da prenesem iskustvo sa garancijom/reklamacijom za S24 plus.
Naime, dešavalo se da iako imam signal i mogu da pozivam mene ne mogu da dobiju, nekada na jednoj a nekada na obe ubačene kartice, kao i @jelenac
Odneo sam telefon u Promobi u subotu i već u ponedeljak (baš su ga podrobno isprobali) dobio SMS da mogu da dođem po uređaj.
Izvešaj servisa je da nakon "upisa novog sofvera" (mada je bio instaliran i pre toga poslednji update) uređaj radi po standardima koje je propisao proizvođač. Takođe su naveli preporuku korisniku "Da isključi VOLTE"
Znači ukoliko se kupi telefon iz premium segmenta koji podržava VOLTE uslugu u Srbiji će vam dati preporuku da istu isključite.
Dečko iz servisa je pokušao da mi objasni kako on ima S21 i da je morao isključi tu uslugu jer mu to ne radi.
Od kako je servis počeo da funkcioniše u Srbiji ga koristim na Samsung telefonima i nisam imao nikakav problem.
Telefon i dalje ima isti problem, nisam još pokušao bez VOLTE-a niti želim.
Sada imam varijantu da jurim preko udruženja za zaštitu potrošača ili da prodam telefon i "puknem" €400
Mada, sve mi se čini da ću nakon 5 generacija Samsung uređaja iz S serije preći na drugi brend.
Izvinjavam se ukoliko mi post zvuči nabacano, ali baš su mi digli pritisak.
Taj isti problem je imao @zoreli_ na S22 ultra. Ubacivanje novog softvera apsolutno nije ništa pomoglo. To je do exynos čipa. Takođe je dobio odgovor da isključi volte. Jednostavno ako kupuješ Samsung uzima se snapdragon ili drugi proizvođači. Na žalost je tako.
 
Uz S seriju sat vredi oko 200e na KPu, sto je solidna suma, a za 14 Ultru trotinet koji je oko 350e na KPu sto moze i ispasti bolja kupovina na kraju od Samsunga. Naravno ako se dojava ispostavi tacnom 🤣
 
Zašto su nam obrisani postovi ili preneti ko zna gde u vezi kupovine S24U od nekog čudaka sa oglasa. Supermoderator je rekao stop i ja sam se na njegov komentar nadovezao potvrdjujući da je stvarno dosta i prekinuo priču. Šta smo pisali jednu stranu. Zar za ovo negativno iskustvo ne treba da zna ceo forum u temi Samsung S24, da čovek prodaje kutiju za 950eu?!
 
@Matorac lagano samo, kupices telefon ;)

 
@Matorac lagano samo, kupices telefon ;)

Mislio sam da narod treba da zna u ovoj temi za čoveka koji pokušava da nasanka ljude pa da nekom sačuvamo 950eu u džepu. Link je prodavnica mobilnih telefona, pohvale i pokude. Da li to ima ikakve veze o tome o čemu smo pisali. Tema bi bila prodaja telefona sa oglasa i prevare ili S24 prevare. Meni nije frka ni u prodavnici da ga kupim samo mi tada nije realna cena 1500eu. Ok vama na čast meni ne, vaša volja i odgovornost. Pozdrav
 
Poslednja izmena:
Pa ono je tema predvidjena za takve situacije, kao sto si ti imao ...videce ljudi sta i kako, ne brini
 
Slažem se sa @Matorac.
Ja npr. pratim ovu temu, jer razmatram kupovinu s24U, a nikad za 10 godina na ovom forumu nisam ušao u temu u koju ste premestili postove. Osim toga to je tema za PRODAVNICE koje nemaju veze sa ovim što je pisano.
No, izgleda da je samo bitno SOT i maske i stakla, a ovo nije.
Zašto isto tako sve postove koji se odnose na maske i stakla ne premestite u temu koja postoji u ovoj sobi i koja se zove: "Maske, futrole, stakla i ostala dodatna oprema za Samsung"?
 
Poslednja izmena:
Taj isti pr

Taj isti problem je imao @zoreli_ na S22 ultra. Ubacivanje novog softvera apsolutno nije ništa pomoglo. To je do exynos čipa. Takođe je dobio odgovor da isključi volte. Jednostavno ako kupuješ Samsung uzima se snapdragon ili drugi proizvođači. Na žalost je tako.

To nema veze s mozgom imam s22 ultra sa oba procesora i na exynos verziji nema nikakvih problema.Mozda je njemu zapao takav primera ali opet ne znam iz kog razloga.
 
^ vidiš da ima čim takve probleme imaju samo exynos modeli. Neko na S24 seriji neko na S22.
 
Zato i Pikseli imaju te probleme bas zbog Samsung modelma koji je i na njihovim Exynos modelima... Bice da su proizveli ogromnu kolicinu i ubacivace ih dok se ne potrosi, kao i Xiaomi nekada proximity senzore 🤣
 
Поздрав људи ја сам нов на форуму, имам једно питање, вероватно врло једноставно али мени непознато. У једној радњи држао сам самсунг с24 ултра, наравно не први пут где год да уђем ја га узмем и мало чачкам односно више држим него чачкам утисак одличан, али задњи пут кад сам га држао у руци не могу да се отмем утиску, а то д кад ставите руку или прст и клизите по екрану горе, лево и десно рука склизи све равно са оквиром,а кад то урадим према доле запиње на рам који је избачен, и сад ме то копка јел то треба тако или постоји грешка или ко зна шта већ.
Па ако неко зна ;-)
 
Jako se razmisljam da li da nosim s24u bez ikakvog stakla zbog anti-reflective funkcije. Konstantno me kopka sto ne koristim tu prednost ekrana.
A opet bih se smorio ako bi imao vidljivu ogrebotinu, iako generalno pazim i nikad mi nije pukao ekran na telefonu ili imao vece ogrebotine.

Jel ima neko ovde da je odlucio da ga nosi bez stakla?
 
Jel ima neko ovde da je odlucio da ga nosi bez stakla?
Evo ja :) S22U sam takođe nosio bez stakla/folije, posle dve godine bukvalno ni mikro ogrebotina. Videćemo za S24U šta će biti...

@Hbis neka je sa srećom :) Molim te javi nakon nekog vremena kako se ponaša ta silikonska maska, na S22U je bila katastrofalnog kvaliteta, bukvalno je počela da se raspada po ćoškovima, izlizana kao stare ćeleston gume, zato je sada nisam ni uzeo za S24U...
 
@outlaw

Hvala ☺️ neću je koristiti sigurno,ići će na oglase. Mnogo mi je klizava. Tu sam masku uz telefon dobio,pa zato okačio
 
Poslednja izmena:
Ја немам засад ништа на екрану, али пред летовање нисам сигуран да бих се усудио да идем без заштите...
 
Nazad
Vrh Dno