Šta je novo?

Orion Telekom

pa imam to djubre od rutera ima on 10G lan ali sa cime da ga brigujem? sad imam MK bridgovan na 1G sa njim na lan1, mozda mogu da probam sfp+ na lan 10G pa bridge na lan5 na huawei djubre ali ako menjam paket kasnije uzimaju mi i ruter i opet imam problem
taj ruter ostvaruje brzinu ali kao svo kinesko smece tu je procesor iz 2000 godine i zato mi ne sluzi nicemu

Ono sto sma video na ali da neki xgpon imaju intefajce za conf moguce da imaju za serial... ali aj znaj
 
Poslednja izmena:
@techone jel mozes da postujes koji ti je tacno model ONT koji su ti dali na koriscenje?

sto se tice rutera, meni je odlicno za neke potrebe radio shuttle mini PC sa pcie dual 10Gbit karticom na kom je trcao pfsense
 
hn8055q sa 4x 1g i 1x 10g portom... generalno pfsense ne bi isao samo MK ni jedan model nema 10G port a i ako predjem na drugi paket nekad opet ce mi zamenut ruterza drugi
 
Ljudi meni je danas stigao racun za internet veci za 300 dinara. Novi ugovor sam sklopio sad pre par meseci, uhvatio sam onu akciju 50% popusta na celo trajanje ugovora od 24 meseci za 1.5gb paket (tada pisalo na sajtu cak i bez placanja odrzavanja optike, a onda sam video na racunu da stoji i naplata odrzavanja, ali reko ajd prihvatio sam jer mi je cena bila ok - 1024rsd za internet i 350rsd za odrzavanje optike, dakle 1374rsd ceo racun i to mi bilo ok). Medjutim danas mi stize racun 1624rsd - 1274 za internet i 350 za odrzavanje. Pozovem korisnicki servis i oni mrtvi ladni samo kazu poskupeli smo. Meni ovo malo niska fora, navataju te da sklopis ugovor i ponude popust, ti sklopis ugovor i kad krene oni dignu cenu. Stvarno bezveze ovo sto rade, bas podmuklo. I kako mi da znamo u buduce kad sklapamo ugovor da oni u toku ugovora nece tek tako opet da dignu cenu?
 
Ljudi meni je danas stigao racun za internet veci za 300 dinara. Novi ugovor sam sklopio sad pre par meseci, uhvatio sam onu akciju 50% popusta na celo trajanje ugovora od 24 meseci za 1.5gb paket (tada pisalo na sajtu cak i bez placanja odrzavanja optike, a onda sam video na racunu da stoji i naplata odrzavanja, ali reko ajd prihvatio sam jer mi je cena bila ok - 1024rsd za internet i 350rsd za odrzavanje optike, dakle 1374rsd ceo racun i to mi bilo ok). Medjutim danas mi stize racun 1624rsd - 1274 za internet i 350 za odrzavanje. Pozovem korisnicki servis i oni mrtvi ladni samo kazu poskupeli smo. Meni ovo malo niska fora, navataju te da sklopis ugovor i ponude popust, ti sklopis ugovor i kad krene oni dignu cenu. Stvarno bezveze ovo sto rade, bas podmuklo. I kako mi da znamo u buduce kad sklapamo ugovor da oni u toku ugovora nece tek tako opet da dignu cenu?
Ja sam isti paket potpisao, i bas sam postavio pitanje u vezi tog poskupljenja i receno mi je da ne potpadam pod to poskupljenje.

Jos uvek mi traje taj gratis period od 6 meseci, ali mi nisu jasni ovi racuni"
Kako ce ovaj racun da bude 1374 dinara?
Receno mi je da ja placam 50% od toga, ali se opet ne uklapa
Screenshot 2024-04-03 134207.jpg

Mozes li da postavis svoj racun?
 
Kako to cini stvari drugacijim?
Iako vidim da su do sada koristili to skriveno obaveštavanje o poskupljenjima, za ovo poslednje poskupljenje o kojem ti pričaš bili su maksimalno korektni. Uočljivo i jasno obaveštenje je bilo na računu, mesec dana unapred, pa je bilo dovoljno manevarskog prostora. Ja sam prvo razmišljao da raskinem, ali su samoinicijativno pozvali i ponudili 4,5 / 1 Gb/s za 1670 RSD (bez poskupljenja) sa novih 24 meseca UO, što je meni skroz prihvatljivo.
 
Ja sam isti paket potpisao, i bas sam postavio pitanje u vezi tog poskupljenja i receno mi je da ne potpadam pod to poskupljenje.

Jos uvek mi traje taj gratis period od 6 meseci, ali mi nisu jasni ovi racuni"
Kako ce ovaj racun da bude 1374 dinara?
Receno mi je da ja placam 50% od toga, ali se opet ne uklapa
Pogledajte prilog 436717

Mozes li da postavis svoj racun?


Evo mojih racuna sa popustom pre i posle poskupljenja (Februar i Mart 2024) :

Screenshot 2024-04-03 at 14.33.42.png
Screenshot 2024-04-03 at 14.33.15.png
Iako vidim da su do sada koristili to skriveno obaveštavanje o poskupljenjima, za ovo poslednje poskupljenje o kojem ti pričaš bili su maksimalno korektni. Uočljivo i jasno obaveštenje je bilo na računu, mesec dana unapred, pa je bilo dovoljno manevarskog prostora. Ja sam prvo razmišljao da raskinem, ali su samoinicijativno pozvali i ponudili 4,5 / 1 Gb/s za 1670 RSD (bez poskupljenja) sa novih 24 meseca UO, što je meni skroz prihvatljivo.

Nisi razumeo, uopste se ne radi o tome da li su obavestili o poskupljenju ili ne, i da sam video obavestenje isto bih se osecao. Pa samo sto sklopih ugovor pobogu. Bilo bi mnogo vise eticki da ispostuju ugovore koji su sklopljeni. Razumem ja poskupljenja i nove cene za nove korisnike koji dolaze na primer, ali postojecim korisnicima treba da se ispostuje ugovor za koji su se inicijalno opredelili, a ne ti skolopis jedan ugovor i oni za dva meseca podignu cene. Pri tom mene niko nije zvao da mi ponudi vecu brzinu za iste pare npr, ma i ne treba mi cak, nije ni to poenta. Da mi treba veca brzina uzeo bih inicijalno. Orion je dobar generalno jer nudi najvece opticke brzine po pristupacnim cenama od svih i to je skroz kul, ali druga strana price poput manipulacija ugovora i ovo sa cenama sto rade svake godine, lose korisnicke podrske, ono resetovanje sifre i imena mreza rutera na fabricka konstantno itd, to im je na bas lozem nivou.
 
Mene je isto potkačilo poskupljenje čim sam potpisao u julu 2023, ali sad nije.
 
Nisi razumeo, uopste se ne radi o tome da li su obavestili o poskupljenju ili ne, i da sam video obavestenje isto bih se osecao.
Razumeo sam, ali oni su firma i određuju cenovnu politiku prema svom nahođenju, ne zanima ih kako se ti osećaš. Po zakonu su dužni da ako u toku UO povećaju cenu, na vreme o tome obaveste korisnike i jasno im daju do znanja da imaju mogućnost da zbog tog poskupljenja raskinu ugovor, što su oni u slučaju ovog poskupljenja i uradili. Obaveštenje je bilo jasno i vidljivo, mogao si da se pozoveš na njega i sada više ne bi bio korisnik, već bi bio slobodan da biraš neku drugu uslugu koja ti više odgovara.
 
Evo mojih racuna sa popustom pre i posle poskupljenja (Februar i Mart 2024) :

Pogledajte prilog 436731
Pogledajte prilog 436732


Nisi razumeo, uopste se ne radi o tome da li su obavestili o poskupljenju ili ne, i da sam video obavestenje isto bih se osecao. Pa samo sto sklopih ugovor pobogu. Bilo bi mnogo vise eticki da ispostuju ugovore koji su sklopljeni. Razumem ja poskupljenja i nove cene za nove korisnike koji dolaze na primer, ali postojecim korisnicima treba da se ispostuje ugovor za koji su se inicijalno opredelili, a ne ti skolopis jedan ugovor i oni za dva meseca podignu cene. Pri tom mene niko nije zvao da mi ponudi vecu brzinu za iste pare npr, ma i ne treba mi cak, nije ni to poenta. Da mi treba veca brzina uzeo bih inicijalno. Orion je dobar generalno jer nudi najvece opticke brzine po pristupacnim cenama od svih i to je skroz kul, ali druga strana price poput manipulacija ugovora i ovo sa cenama sto rade svake godine, lose korisnicke podrske, ono resetovanje sifre i imena mreza rutera na fabricka konstantno itd, to im je na bas lozem nivou.
Isto su i meni uradili prosle god, mogao sam da raskinem ali opet za te pare i posle poskupljenja kod drugog operatera nisam mogao da dobijem te brzine.
 
Evo mojih racuna sa popustom pre i posle poskupljenja (Februar i Mart 2024) :

Pogledajte prilog 436731
Pogledajte prilog 436732


Nisi razumeo, uopste se ne radi o tome da li su obavestili o poskupljenju ili ne, i da sam video obavestenje isto bih se osecao. Pa samo sto sklopih ugovor pobogu. Bilo bi mnogo vise eticki da ispostuju ugovore koji su sklopljeni. Razumem ja poskupljenja i nove cene za nove korisnike koji dolaze na primer, ali postojecim korisnicima treba da se ispostuje ugovor za koji su se inicijalno opredelili, a ne ti skolopis jedan ugovor i oni za dva meseca podignu cene. Pri tom mene niko nije zvao da mi ponudi vecu brzinu za iste pare npr, ma i ne treba mi cak, nije ni to poenta. Da mi treba veca brzina uzeo bih inicijalno. Orion je dobar generalno jer nudi najvece opticke brzine po pristupacnim cenama od svih i to je skroz kul, ali druga strana price poput manipulacija ugovora i ovo sa cenama sto rade svake godine, lose korisnicke podrske, ono resetovanje sifre i imena mreza rutera na fabricka konstantno itd, to im je na bas lozem nivou.
Očigledno je došlo vreme da nema veze da li si pod ugovorom ili ne. Skoro svi operateri su u poslednjih par meseci povećali cene i za korisnike pod UO.
Ulazimo u novu eru gde će svako malo biti poskupljenja
 
Pa da, sve se na kraju svodi na to. I oni to znaju pa se zajebavaju
Ja sam dugo plaćao skoro duplo kod SBB za neuporedivo sporiji internet i beskorisnu televiziju, tako da i s poskupljenjem imam poveći benefit, i to je njima jasno - sigurno neću nazad u SBB.
 
Očigledno je došlo vreme da nema veze da li si pod ugovorom ili ne. Skoro svi operateri su u poslednjih par meseci povećali cene i za korisnike pod UO.
Ulazimo u novu eru gde će svako malo biti poskupljenja

zamisli neko uradi dopis provajderu i ako im je po ugovornoj obavezi recimo 1000din mesecno, napisu "od 1. sledeceg meseca zbog teze finansijske situacije i nemogucnosti plate da isprati inflaciju, teska srca sam odlucio da vam placam 800din mesecno. Ako vam ne odgovara, imate 30 dana od datuma ovog dopisa da raskinete ugovor"
 
Gledam po netu ima tona GPON sfp modula koji su programibilni, kad ih stavis u ruter dodelis IP imaju webUI da im promenis serijski/mac tako da to 99% radi ok ako je kompatibilno sa mrezom huawei, ali trazim i ne nalazim xgpon module ima samo da se naruce i njima se javi koji serijski da isprogramiraju ali to mi nije resenje jer ako mi zamene ruter trazice zamenu i serijskog
 
@techone mozda je resenje da smanjis paket i da onda (ako) ti zamene ont uzmes sfp sa novim ID koji dobijes
 
zamisli neko uradi dopis provajderu i ako im je po ugovornoj obavezi recimo 1000din mesecno, napisu "od 1. sledeceg meseca zbog teze finansijske situacije i nemogucnosti plate da isprati inflaciju, teska srca sam odlucio da vam placam 800din mesecno. Ako vam ne odgovara, imate 30 dana od datuma ovog dopisa da raskinete ugovor"
Upravo sam i ja to napisao u nekoj od tema za provajdere koni su povećali cene
 
I ja sam sklopio nov ugovor pre 2 meseca i povecali su mi 350 din. Ne znam koliko je legalno da samo nekima povecavaju kako im se fucka a ne svima.

Obaveštenje o ovome je sastavni deo računa kod svih korisnika koji su obuhvaćeni ovom promenom, dok je detaljnija informacija ovim korisnicima dodatno prosleđena i na registrovanu email adresu ili adresu prebivališta (korisnici koji su odabrali da račune primaju u papirnoj formi) kao poseban dokument u prilogu računa za januar mesec.

Ja nikakvo obavestenje na mail nisam dobio. Dobijam stalno zahvalni mail kad platim racun, ovo boldovano nista. Placam u njihovoj lokalnoj isposnici licno ne cekam da stigne racun. Racun za prosli mesec isti kao i za ovaj, iste stavke samo skuplje. Nikakvo obavestenje ni na placenom racunu od Januara nemam.

Do duse dobio sam veceras neki mail navodno od njih za koji ne znam jel ransomware o fol "verifikaciji podataka" (pretplatnik samo od 2007. kad su bili Sezampro i nikad ikad nisu slali ovakav mail). Nisam hteo da kliknem. Ne znam ladno dal sutra da je snimim mobilnim na salteru ako kaze da je od njih (a ne zna) a ja kuci kliknem i zakljuca mi komp.
 
to je verifikacija za popuste :p ps meni nije zakljucan komp
 
Mozda je to neki nov, "negativni popust" posto meni kod njih racuni samo idu na gore lol
 
@techone mozda je resenje da smanjis paket i da onda (ako) ti zamene ont uzmes sfp sa novim ID koji dobijes
Izgleda ali ne mogu sada jer imam 2 meseca do isteka, svakako mi je glupo da placam 10G a ne mogu da koristim mada mi i nije neophodno
ali za sad mi se i ne uzima sfp modul za koji ne mogu sam menjat parametre jos ne znam sigurno ni da li radi
 
I koliko kosta da se racun dostavi preko poste ? Ako postoji jos ta mogucnost ?
 
Bez usluge od podne.
(Niš, Pantelej)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno