Stewdza
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 06.01.2012
- Poruke
- 41
- Poena
- 165
Mene danas zvali po drugi put da nude isto što i pre 9 dana. Objasnio sam da sutra podnosim prigovor Ratelu zbog namernog odugovlačenja, a radi pribavljanja dodatne materijalne koristi po sistemu više dana u mreži - veći račun.Zahtev za oslobađanje od ugovorne obaveze radi prelaska kod drugog operatera, zbog povećanja cena, podnet 15.03. a juče 20.03. stigla sms poruka da je odobreno i da broj može da se prenese.
Član 3. Pravilnika o prenosivosti broja
Operator je dužan da, na zahtev pretplatnika (korisnika), dostavi podatke o svim brojevima pretplatnika (korisnika) uz podatke o ugovoru i datumu isticanja ugovora za svaki od brojeva, u roku od dva radna dana od dana podnošenja zahteva. Operator i pretplatnik (korisnik) imaju dopunski rok za usaglašavanje i sređivanje podataka u trajanju od tri radna dana.