Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Nisu nigde objavili da korisnik ima pravo na raskid, a dužni su da to na jasan i nedvosmislen način objave.
Prvobitnu šturu objavu, objavljenu 31. januara, prisiljeni su bili da dopune pravima iz člana 131. ZEK-a, što je bio očigledna namera da sakriju korisnikova prava, a to je u stvari obmana korisnika.
Da, to je novo. Ne znam kada su dopunili tom rečenicom: "Ovim prelaskom korisnicima se garantuju prava u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama".
U svakom slučaju nije baš najinformativnija za većinu običnih korisnika, koji nisu upućeni u "prava" iz nekog člana 131, nekog ZEK-a.
 
Yettel je uradio isto, i zakonska opciija je raskid, sto oni i omogucavaju, stoje iza svoje odluke o poskupljenju pa sta bude... Nts laze, maze, oteze... Recimo, meni je otac korisnik mts mreze, covek je operisan i u bolnici, on protiv poskupljenja ne moze nista, a i da moze trebalo bi nam natezanje od ocigledno 10+ dana. Razumem da tebi licno odgovara, to je ok, ali ovaj njihov nacin postupanja nikako nije ok.
Samo im napišite e-mail i obavezno ako Vaš otac želi da podnese prigovor neka to i učini samo priloži te da je u trenutku objave povećanja cena bio hospitalizovan.
Nadam se da će imati empatije i dozvoli ti da mu ugovor ostane po unapred dogovorenoj ceni .
 
To da se ugovor ne menja ste dobili napismeno ili usmeno? Da li se cena ne menja dok traje ugovorna obaveza ili se ne menja uopšte?
Ja neću da platim 2000+ dinara one dane kad istekne ugovorna obaveza, a dok se čeka prenos broja, jer u ugovoru stoji puna cena od 1699 (ili tako nešto). Mislim, ćeraćemo se, jer na bezobrazluk odgovaram na isti način.
 
Pa i oni postuju zakon, dali su ti opciju da raskines, ako ne zelis, objavili su blagovremeno.
Ne vidim u cemu je problem. I ja bi vise voleo da je ostalo kako je bilo, da nisam morao da regujem, a da mi ostanu stari uslovi, ali opet sam im zahvalan sto su pruzili mogucnost da ostanu stari uslovi, jer mi druga mreza nije nikako opcija i vece bi mi cimanje bilo da se prebacujem u drugu mrezu.
Apsolutno NE POŠTUJI ZAKON. Bili su obavezni da obaveste korisnike da je u pitanju poskupljenje, a to nisu uradili. Bili su obavezni da to urade na računima za prethodni mesec ili da svakaome pismeno pošalju obaveštenje a to nisu uradili. Bili su obavezni da ponude raskid u skladu sa članom 131. a to nisu uradili.
Obaveštenje na sajtu NIJE zakonski dovoljno, a posebno ne onakvo nemušto
 
Mislis da oni nemaju nikakvog pravnika i da su slučajno tako sturo provukli informaciju o poskupljenju?
 
Meni su poslali odgovor da vazi stara cena do isteka ugovora.
Screenshot_20240225-140338.png
Evi i člana 131.
Screenshot_20240225-141835-714.png
 
Poslednja izmena:
Imam postpaid broj pod ugovorom na 2 godine sa mobilinim telefonom na 24 rate koji sam uzeo januara meseca.
Molim ko zna da mi odgovori da li imam pravo da uzmem novi postpaid broj uz sklapanje novog ugovor na 2 godine i da uz njega uzmem još jedan mobilni telefon na rate?
Njihov sam korisnik oko 8 meseca (tj.od juna 2023.godine).
Hvala!
 
Imam postpaid broj pod ugovorom na 2 godine sa mobilinim telefonom na 24 rate koji sam uzeo januara meseca.
Molim ko zna da mi odgovori da li imam pravo da uzmem novi postpaid broj uz sklapanje novog ugovor na 2 godine i da uz njega uzmem još jedan mobilni telefon na rate?
Njihov sam korisnik oko 8 meseca (tj.od juna 2023.godine).
Hvala!
Realno možeš .
Pozovi da se ( ne cimaš badava ) na 0800/100-150 i sa njima se dogovori .
Ono što će gledati je da li si plaćao do sada račune na vreme kao i ponovni izveštaj kreditnog biroa .
Za vikend ih ne možeš dobiti jer rade skraćeno ali sutra obavezno zovi .
Rešenje garant će naći .😀
Nisam ti pomogao ali eto tako bi ja uradio .
 
Poslednja izmena:
Realno možeš .
Pozovi da se ( ne cimaš badava ) na 0800/100-150 i sa njima se dogovori .
Ono što će gledati je da li si plaćao do sada račune na vreme kao i ponovni izveštaj kreditnog biroa .
Za vikend ih ne možeš dobiti jer rade skraćeno ali sutra obavezno zovi .
Rešenje garant će naći .😀
Nisam ti pomogao ali eto tako bi ja uradio .
Hvala na savetu.
Koji izveštaj kreditnog biroa...Meni to nisu ni prvi put tražili pošto je mobilni telefon "male vrednosti",kako mi rekli u poslovnicu.
Ne verujem ni da će ovaj put da mi traže,jer ću isti da uzmem.Idem ipak ja do poslovnice da završim,jer mi nije teško.
Meni je bitno to što si mi odgovorio da mogu da uzmem još jedan mobilni.
 
Pozdrav forumasi. Kevi istice ugovor za par dana i ona bi htela telefon+omorika12. Mene sada zanima kako ide cenkanje u ovakvom slucaju i koliko % je moguce izvuci. Ovih 5000 za kupovinu uredjaja u boxu nisam iskoristio pa jel bi moglo to na nju nekako da ode?
 
Pozdrav forumasi. Kevi istice ugovor za par dana i ona bi htela telefon+omorika12. Mene sada zanima kako ide cenkanje u ovakvom slucaju i koliko % je moguce izvuci. Ovih 5000 za kupovinu uredjaja u boxu nisam iskoristio pa jel bi moglo to na nju nekako da ode?
Moraš da kontaktiraš kanal prodaje na 0800/100-150 , ali im obavezno naglasi šta želiš i kako .
Nadam se da ćeš uspešno završiti izazov.
 
Druže najbolje da Prođeš kod Globaltela jel za 1300 mesecno imaš neograničeno minuta i poruka ka svim mrežama u Srbiji 20GB neta plus 2GB rominga i to sve bez ugovora nemaš bolje od toga i sve što ne potrošiš se prenosi plus poklo 200gb lad preneseš broj i ti gigabajti poklon se prenose imaš Globaltel vezu i na severu Kosova i na jugu svugde jel oni sada koriste mts bazne stanice ako negde ideš van severa prema jugu Kosova zakači se na ipko mrežu i razgovaraj isto kao da si na mts
Globatel jeste najpovoljniji, ali ga je pre par meseci kupio MTS. Tako da je pitanje kada će i oni krenuti sa podizanjem cena.. Ja imam globatel kao drugi broj koji koristim zbog povoljnog roming interneta i zaista su fantastične cene
 
Zdravo ljudi, da li je moguće podići novu prepaid sim karticu u poslovnici mt:s-a (broj je aktivan samo sam izgubio karticu)?
 
Koliko može maksimalno da se izvuče benefit za produženje UO za O12?
 
Stigao meni odgovor danas SMS. Tražio info 9.februara. Zvali me u međuvremenu. Rekli da sa O8 na O12. Tada mi rekli da ostaje sve ono beskonačno za aplikacije kao sa O8, dodatni GB koje sam imao. Rekao sam da hoću cenu trenutnu koja je. Tako da sa ovim odgovorom na SMS ostaje cena stara.
Ugovor je do septembra i verovatno ću dalje, tj. ko da bolje sa ugovorom bez uređaja. Bolje kupiti negde drugde, čak uz rate tipa kod Gigatrona i slično.. Ili ona varijanta na pripejd...
Ukupan trošak dođe manje
 
… kada sam vagao da li da uzmem telefon uz mts tarifu, fina teta je ponudila neku Omoriku… na moju konstataciju da je to opet skuplje nego kod drugih, ona kaže da sam u pravu i da je možda bolje da uzmem u nekoj radnji telefon na rate… i posle samo uzmem skupji ugovor u MTS-u nego kod drugih… :) naravno, nisam uzeo u radnji telefon, ali sam preneo broj u drugu mrežu…
 
Mene zvali juče. 3 x Omorika12 koje su na moje ime (klinci i majka) ostaju nepromenjeni do isteka ugovora tj. do februara sledeće godine. Box3 treba da pojeftini dal 200 din? (za Box me je druga služba zvala).

Ali....moj Soko lite treba da poskupi tipa 200din?! To kao mora i tačka :D Meni ističe ugovor u junu ove godine i kaže gđa kao eto nema veze tj. to je još mesec i po dana fazon pa sredinom aprila mogu da podnesem zahtev za novi ugovor...E sad meni je sada Soko lite dal 3600 + pdv full cena...Ja sam uzimao telefon uz ugovor (A52s tada) za suprugu i cenu telefona uz paket sam odmah isplatio. Da li ja mogu na ovom broju da tražim raskid pa da ili pređem u A1 npr ili da potpišem novi ugovor u MTS-u...štagod. Zabole me baš za 200din, nego me nervira ceo taj njihov koncept kretenski... Ono, ni taj A1 a ni Yettel nisu nešto sjajni, ako ćemo pravo.
 
… po logici ‘šta ima veze’, ovo bi mogla da bude ista gospodja koja je mene ubedjivala u priči iz mog pretgodnog posta… :)
 
  • Like
Reagovanja: GSM
Da nije ovaj forum, i vi ljudi sa informacijama, tacno bi mi promakla ova najava poskupljenja i sve peripetije.
Sutra idem pravo u poslovnicu da se otkacim od njih. 🤦
 
Napisala sam im mejl, sa pitanjem i konstatacijom da cu raskinuti ugovor zbog najavljene promene ugovora.

Pa su me zvali danas da mi kazu da moj paket ne podleze promeni (Omorika 12 +50GB mts te casti).
Pisanim putem nisu hteli da potvrde sve to sto su rekli.

Koja je najbolja opcija za dalje, nekako im ne verujem samo "na rec"?
 

@aleks989

Ni meni ne šalju i dalje potvrdni mejl iako sam nekoliko puta insistirao na tome da me pisanim putem obaveste o tome kako su rešili prigovor. Zato sam se obratio podršci putem chata na mts sajtu a razgovor sa agentom sam sačuvao za offline pregled putem opcije "sačuvaj stranicu" na Chrome browseru, neposredno po završetku razgovora. Imaš to u mom postu

Ja i dalje čekam da pošalju neki zvaničan mejl ili bar SMS, ali ovo imam kao dokaz, vreme i mesto (chat stranica) razgovora sa agentom.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno