Šta je novo?

Supernova (2024)

Baš bezveze, ja sam septembra dobio taj modem i imam pristup podešavanjima.

Da li ti je lap top povezan mrežnim kablom sa modemom?
 
Poslednja izmena:
Ja se izdogovarah sa njima i dobih bar TV za povecanje cene, ali mi je potreban savet ili eventualno necije iskustvo u slicnoj situaciji poput ove ispod navedene. (televisa presenta)

Clan porodice je dosao iz inostranstva da iz bolnice smesti oca u dom, i to je zavrseno, ostale su jos neke sitnice oko ovlascenja za penziju itd i izmedju ostalog da otkaze internet i tv jer u tom stanu nece vise nikoga biti. Na predocavanje situacije, zaposlena u mtsu kaze da donese potvrdu iz doma da je smesten i da ce onda poslati zahtev za prevremeni raskid ugovora, kaze ako to ne prodje onda mora da se isplati ugovor do kraja.
Na to je pitam a sta je sa opcijom raskida zbog poskupljenja, ona kao a daaaa, i to moze biti resenje, ali kao hajde da probamo prvo ovo sa potvrdom iz doma jer je to zapravo pravi razlog raskida ugovora a ne zbog toga sto je poskupelo (kao da nekoga boli ona stvar sta je razlog?).

Ne znam zasto, ali opasno mi smrdi na pokusaj da se odugovlaci i zavlaci. Koji je rok za raskid ugovora zbog promene paketa i poskupljenja?

Jos vise bi znacilo ako je neko imao slicno iskustvo, odobravaju li u praksi raskid na osnovu doma?
 
Rok za raskid ugovora zbog poskupljenja je 29. februar. Ovo sa potvrdom iz doma vrlo je neizvesna opcija. Svakako ti je sigurnija opcija raskid zbog poskupljenja.

@vialle Modem ima fabrički uključenu zabranu pristupu podešavanjima preko wifi veze, koja se preko računara u podešavanjima modema može isključiti.
Zato sam te pitao za lan kabal.
Ali kod tebe je i problem što ne znaš koji su user i pass, kod mene su admin, admin.
 
Hvala Mr_Cojko.
Moraću onda da se snađem za neki usb - Lan adapter pa da probam LAN kablom ili da ih cimam preko Call centra da mi daljinski uključe opciju da mogu preko wifi-ja da pristupim modemu, ako hoće.
 
Ili nađi od nekog prijatelja lap top sa lan izlazom, kol'ko da probaš da pristupiš podešavanjima i da isključiš pomenutu zabranu pristupa.
 
Uzeo sam sada od kolege usb-lan adapter pa ću probati preko Lan-a kad budem bio kući.
Većina ovih novijih laptopova nemaju Lan.
Samo se nadam da neću imati problem i sa username-om i password-om.
 
I šta je na kraju sa pričom da svi prelazimo na nove pakete, jel to podrazumeva i veće brzine interneta ili samo veće cene?
 
Za potpisnike 2023v1 paketa veće cene (2:1 odnos download/upload), a onima još ranije i veće brzine. Svi prelaze na pakete i pojedinačne usluge koje sada važe i stare se trajno gase. Odnosi se na optiku, za coax nisam pratio koliki je to boljitak, ali verovatno neznatan.
 
I šta je na kraju sa pričom da svi prelazimo na nove pakete, jel to podrazumeva i veće brzine interneta ili samo veće cene?
Koliko sam skapirao preko call centra nece povecati brzine ako se ne potpise novi ugovor, vec samo cene

...dal rece konkretno kod mene (super plan s net + tv 80/8) sa 3149 na 3399 ili 3499 zaboravih..pre ce biti da je ovo drugo
 
Poslednja izmena:
Povecanje brzine uvek bi trebao da prati aneks ugovora...

sasvim je logicno da ako se prebacuje na drugi paket, bude i druga cena, ali to sada ne prati nikakav aneks ugovora.

Shodno tome, ako prebacuju na novi "paket sa vecom cenom" morali bi da povecaju brzinu u skladu sa novim paketom bez aneksa, jer to ide u prilog korisniku.
 
Ja sam danas podneo zahtev za raskid na osnovu člana 131. Na pola sam ugovora, tj. tek od marta krećem da plaćam račune posle posplatnih meseci(mislim po 1 din). Za sad još niko ne zove. Izgleda da brže reaguju kad se zahtev pošalje preko mail-a.
Poslao sam im sinoć i mail sa zahtevom za raskid. Jutros u 9 su me zvali da mi kažu da će me neko iz službe zvati u vezi predloga da mi ostane stara cena. Sad čekam da zovu.
 
^ Takođe. Poslao email, tražio da ostane stara cena ili raskid ugovora, odgovorili da će neko zvati u vezi toga. Nazvali me i u suštini rekli da je nemoguće i da će svi korisnici biti migrirani na nove cene, što gledajući ovu temu očigledno nije tačno.

Na kraju rekoše da će oni evidentirati zahtev za raskid i da će me neko kontaktirati u roku od 30 dana iz nadležne službe, tako da mi nije baš jasno čemu ovaj poziv, a ne odmah od nadležne službe.
 
Da bi se raskinuo ugovor, mora se potpisati zahtev za raskid istog, a ovo dopisivanje ne obavezuje ih ni na šta, čak štaviše, savršeno im ova prepiska odgovara, samo da dođe 1. mart.
 
Rešio sam problem sa pristupom ONT-u Huawei HG8245Q5-6T pa da se neko ne bi "mučio" kao ja, neka pročita ovo.
Kao što je Mr_Cojko napisao, pristup može samo preko LAN kabla.
IP adresa je 192.168.1.1
username: admin
password: admin
Preko wifi se uopšte ne može pristupiti IP adresi 192.168.1.1 jer je po deafultu isključen wifi pristup toj IP adresi. Kad preko LAN kabla pristupite i ulogujete se, odete na Advanced > Security > Device Access Control > Wifi Service i tu čekirate opciju Enable devices on the Wi-Fi side to access web pages koja je po defaultu dečikarana.
Onda možete pristupiti podešavanjima i preko Wifi-ja.
 
Znam da ruteru i catv (ono sto razdvaja dbc-c signal od optickog) treba napajanje, ali da li treba završnoj optičkoj kutiji?
 
sad su i mene zvali mole me da ostanem sa njima po staroj ceni lol :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: sa sluzbenog 0800 broja hahaha
 
Pa ostani, kad te tako lepo mole. Učini im. 😄
 
Poz ljudi,
Evo da javim,
pisao sam im u vezi sređivanja sajta supernovaott.rs,,
odgovor sam dobio da su upoznali nadležnu službu pa će vidimo šta i kako i da li će uopšte moj predlog biti uvažen.
Rat između rutera i extendera je čini mi se okončan, jer su mi prebacili na kanal 11 i evo već pednaestak dana sve štima.
E sad oko tog poskupljenja, da li ja ne moram da se brinem jer sam početkom decembra prešao na super plan 2 l?
 
Poslao sam im sinoć i mail sa zahtevom za raskid. Jutros u 9 su me zvali da mi kažu da će me neko iz službe zvati u vezi predloga da mi ostane stara cena. Sad čekam da zovu.
Zvali su me danas sa pozivnog broja 035... Pitali su me da li je samo cena problem da ostanem kod njih. Rekao sam da jeste i odobrili su mi staru cenu. Ništa ne potpisujem pošto imam još 13 meseci do kraja ugovora.
 
Ima li dobrovoljaca sa novijim huawei optickim ruterima da probamo na kojim modelima radi superadmin nalog? Javite mi se na PP.
 
mozda moze da dopuni kredit za supernovu da ne mora da se placa :ROFLMAO:
 
Može sve, uključujući da podesite bridge mode, kao i da backupujete konfiguraciju, da nađete ims podatke za fiksni i sve ostalo.
jel to samo za supernovu vazi?
sta moze superadmin nalog?
Konkretno za SN tražim, ovaj što sam uspeo da izvučem iz SN rutera pa tražim za koje modele radi...
 
Ima li dobrovoljaca sa novijim huawei optickim ruterima da probamo na kojim modelima radi superadmin nalog? Javite mi se na PP.
A kakva je situacija za ZTE ZXHN F680, on izgleda da još uvek ne može u bridge mode ili i za njega ima rešenje...? :)
 
Na F680 ja sam uspeo da udjem na superadmin, a za bridge mode ne znam da li može, nije mi trebalo pa nisam ni zagledao.
 
Nazad
Vrh Dno