Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Da Ubee ima super wifi i stabilan je, ali se dosta grejao. Tražio je hladnu lokaciju i pregrevao se ako je u vodoravnom položaju npr.. Već sam se čuo sa drugarom iz sbb-a, menjam svu opremu sledeće nedelje. Biće beli Technicolor, samo još da vidim koji su najbolji box-ovi.
 
Da Ubee ima super wifi i stabilan je, ali se dosta grejao. Tražio je hladnu lokaciju i pregrevao se ako je u vodoravnom položaju npr.. Već sam se čuo sa drugarom iz sbb-a, menjam svu opremu sledeće nedelje. Biće beli Technicolor, samo još da vidim koji su najbolji box-ovi.
Meni je ovaj Huawei ruter odličn. Al zato mi je box uzas. Vidi to za box ove pa javi 😁
 
Da Ubee ima super wifi i stabilan je, ali se dosta grejao. Tražio je hladnu lokaciju i pregrevao se ako je u vodoravnom položaju npr.. Već sam se čuo sa drugarom iz sbb-a, menjam svu opremu sledeće nedelje. Biće beli Technicolor, samo još da vidim koji su najbolji box-ovi.
Dakle Ubee nikako nije za u "kutiju" (ne koristim rec rack jer to nije) koja svakako nema protok vazduha? Sve sto se rashladjvanja tice su otvorena vrata te kutije (zeni smeta) i vertikalni polozaj. Uz otvorena vrata kutije to bi manje vise bilo slicno kao i bilo gde da je. Znam da nije isto naravno jer nema opstrujavanja ipak. Sve sto ima tendeciju da se pregreje nije za u tu kutiju.
Imam par meseci ovaj SDMC. Ne znam sta da kazem jer sam godinama imao cisco 3208. Radi to "kao", za wifi procenu nisam adresa jer sam u soliteru, armirani beton svuda. Dva puta nedeljno ga restart, power off/on, prventivno i to je to. Imam i ultra jeftini Netis repeater i to mi zavrsava posao.
Nisam prometio na temi da je neko uporedio detaljenije SDMC i CGA/Ubee. Stabilnost pre svega, a wifi zavisi od toliko toga, narocito u zgradama, da je to individualno.
 
Pa da. Samo uspravno, negde gde cirkuliše vazduh i da nije pored neke cevi ili radijatora/grejalice :). TC mi je radio sakriven iza tv police, gde je vazduh dobijao samo odozgo :). I uvek je bio hladan kao špricer.
 
Meni je za kucu najbotnija stabilost neta, ne znam sta je bilo sa mojim ubee modemom, citam razlicita iskustva, kod mene je internet veza sa ubee modemom pucala na svakih nekoliko sati a po mene jos gore eon mi je povezan wi-fi pa bih automtski ostao bez tv-a.
 
Postojalo je, tj još uvek postoje dve verzije tog Ubee. E sad, ne pratim to davno, znam da ova novija radi top. Možda neko zna oznake.
 
Na kraju je oznaka 32C. Taj je noviji .
 
Imam info da vec neko vreme ne moze da se uzme nov Ubee i Technicolor ruteri, jer ih nema na stanju. Ako trazite ova dva modela, dobicete vec korisceni, sto znatno povecava sansu da ce biti problema u radu. Trenutno jedini nov ruter na stanju je SDMC, medjutim i za njega sam citao na ovom forumu da ima nedostatke. Mene su vec par puta zvali oko besplatne zamene rutera, medjutim ne dam Cisco EPC3928 ni za zivu glavu ;) stabilnost na prvom mestu, ne secam se kad je poslednji put zabagovao, kad sam ga restartovao, nemam punu brzinu paketa posto ima 8 kanala u downstream-u (izvlaci do 320mbps), ali nisam iza nat-a. Ne znam zbog cega, ali Cisco rutere ne stavljaju iza nat-a (iako mogu bez problema), dok ako imate ove novije, velika verovatnoca je da ste iza nat-a.
 
Da li je neko u skorije vreme produzavao ugovor za EON Van mreze?
Istekao je ugovor, i jedina njihova ponuda je da ako produzim necu placati "rentu" uredjaja od 290 dinara.
Nije ih previse zanimalo ni to sto mi telekom nudi besplatnu TV naredne 2 godine, uz placanje interneta samo.
 
Ugovor uvek možeš da potpišeš na drugu adresu i čije god ime a koristiš tu gde si i do sad koristio (+ račun na tvoj email). I da tako dobiješ uslove koji važe za nove korisnike... što je trenutno 10 meseci 50%.
 
Da li postoji neka pogodnost za obnovu ugovora za EON premium u Novom Sadu?
 
Evo da kazem koju rec, zvao SBB hocu da raskinem ugovor, javi se operater kaze mora vas zvati kolega, nazvace vas za 48sati. Ja i zaboravio proslo 4dana niko se ne javlja. Zovem juce kaze opet lik mi to ne radimo, mora kolega da vas nazove, zvace vas uskoro, danas nazvao lik. I da ne duzim, ugovor se ne moze raskinuti preko mejla, da istampam zahtev, ispunim sta treba i potpisem, slikam i posaljem na mejl, a tako sam pre neki dan raskinuo sa Orionom.
Ja reko gde mogu raskinuti ugovor, kaze lik samo u poslovnici, najbliza poslovnica na 60km, a trenuto i nemam auto. U svojoj blizini nemam blize nigde, cak je i on proverio.
Kad treba potpisati ugovor dolaze na noge, donose opremu i sve, a kad treba raskid ne moze preko mejla, koji je registrovan na SBB sajtu, na moje ime.
Nije mi jasno sto ne moze preko mejla, ugovor istekao, i sad me zezaju, da li je neko imao slicna iskustva?
 
Da spominjao je to jos jedan mesec nesto nisam ni razumeo bas, a ugovor istekao pre godinu dana, placam i bzv vece racune i sad ne mozes da raskines kad hoces i kako hoces, u 2024 god ne mozes preko mejla koji je zaveden na moje ime i na ugovor.
 
Možeš poštom da pošalješ popunjen i potpisan zahtev, sa povratnicom, ubaciš 2 ista zahteva i oni vrate jedan sa potvrdom da su ga primili. Kada istekne otkazni rok pošalješ i opremu (opet sa povratnicom) i to je to.
 
Kada im korisnik treba dolaze na noge, kada oni trebaju korisniku mora se njima ići na noge. Verovatno tako rade da bi se neko predomislio i odustao od raskida.
 
Danas je supruga bila u njihovoj poslovnici u Novom Sadu, u ulici Bate Brkića. Tražila je da koriguju grešku u njihovoj potvrdi o podnetom zahtevu za raskid ugovornog odnosa. Greška je bila u tome da su isti modem (ista MAC adresa) naveli dva puta. Supruga je tražila da se jedan od ta dva zapisa precrta i ta korekcija overi parafom i pečatom. Započelo je time da je gospođa/đica kojoj se obratila upozorila na to kako se jok se obraća i pitala da li postoji reč molim u rečniku stranke (moje supruge). Da vas ne opterećujem sa detaljima, ali je supruzi (ima 68 godina i visoka je 155 cm :) ) prećeno policijom, službenik SBB koji je izdao tu pogrešnu potvrdu je rekao da on to neće da uradi i da će da zove policiju, jer je supruga bezobrazna (time što insistira da taj službenik ispravi svoju grešku). Na kraju je tražila šefa poslovnice (slagali su da ga/je nema) koji je uradio traženu korekciju.
Nazvao sam 19900, detaljno naveo kako je prema stranci (koja više decenija uredno i blagovremeno plaća sve njihove račune) postupljeno u njihovoj poslovnici i da sigurno nećemo više koristiti njihove usluge.
 
Možeš poštom da pošalješ popunjen i potpisan zahtev, sa povratnicom, ubaciš 2 ista zahteva i oni vrate jedan sa potvrdom da su ga primili. Kada istekne otkazni rok pošalješ i opremu (opet sa povratnicom) i to je to.
Ne bih preporučila slanje zahteva za raskid poštom. U mom slučaju su tako na 30 dana otkaznog roka dodali još barem 10, dok nisu odlučili da mi odgovore. Nisam bila pod ugovornom obavezom. Inače, zahtev sam poslala iz Beograda preporučenim pismom sa povratnicom. Tada su tražili da se oprema vrati lično.
 
Hoće li praviti problem prikom vraćanja opreme? Ne možemo da pronađemo napajanje za d3mini.
 
Na daj bilo koji adapter koji
nadjes.
 
Ovo je obaveštenje od 01. januara 2023. kada je poskupelo sa 1500 na 1650 dinara.
 
Izvinjavam se, tek sad sam videla datum. Bila je juče neka priča o SBB poskupljenju, ali je demantovano.
 
Danas mi je samsung tv zbog SBB postao od pametnog glupi tv kako mi je ip adresa blacklistovana, sbb se pravi glup, kaze problem je kod mene, Proverom sam video da je ceo range IP adresa blacklistovan....Nece da mi promene IP adresu.
Sad cu da im pisem i prigovor...
Mada nista ne mogu da uradim dok sutra opet ne proradi podrska...
 
Nisu poskupeli za sad, ali su uveli veću cenu posle isteka ugovorene obaveze za sve pakete. Kao kod svih trenutno. Svi su operateri isti kod nas.
 
Nisu poskupeli za sad, ali su uveli veću cenu posle isteka ugovorene obaveze za sve pakete. Kao kod svih trenutno. Svi su operateri isti kod nas.
Prošli put je dosta pobeglo, ja prvi, ako hoće opet neka kvare slovo ugovora. U redu je kad ugovor prođe pa ko voli neka bira.
 
Nisu poskupeli za sad, ali su uveli veću cenu posle isteka ugovorene obaveze za sve pakete. Kao kod svih trenutno. Svi su operateri isti kod nas.
Pa to jeste de facto poskupljenje usluga. Samo što to izgleda ne moraju da oglase onako kako su obavezni da oglase kada menjaju bilo šta u toku ugovorne obaveze. Tako su se lepo ogradili od novih korisnika i onih koji obnavljaju UO, jer "nižom cenom" (u stvari postojećom) su im već dali popust, pa ni ne moraju da daju dodatne benefite, odnosno, da daju povoljnosti na tu nižu (postojeću) cenu u vidu nekoliko meseci za dinar ili dodatne kanale.
Ja ne znam šta je, ako ovo nije poskupljenje. Nikada pre, koliko postoji SBB, a da ja znam, nije u cenovniku isticana druga, viša cena od osnovne, za one koji su van ugovorne obaveze. Za njih je ovo svakako poskupljenje i to značajno. Pretpostavljam da bi SBB trebao sada i u reklamnim banerima da istakne obe cene, kao što je to uradio u cenovniku, pa da ovu višu "precrta", oboji sivo, smanji font ili već kako im drago, ali svakako da je istakne.

 
Nazad
Vrh Dno