Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Meni je ažuriranje na A14 prošlo bez problema, ne primećujem bilo kakve probleme ni sa nfc-om, zvukom ili bilo čim. Videćemo da li će biti poboljšanja ili ppgoršanja štp se tiče ažuriranja, do sada je sve radilo kako treba.
Reč je o edge 30 ultra.
Da li je ko zvao njih nakon par prethodnih poziva sa njihove strane, kada su ponudili par meseci po 50%, pa je ostalo da pozovu ponovo kako bi im potrvrdio nastavak ugovora?
Sad videh u listi poziva da su pre par dana zvali, imam propusten poziv sa 0800100150, krastavac.
U pitanju je širi obod turističkog mesta, relativno blizu bazne stanice, što se tiče lokacije (Zlatibor).
Inače u telefonu koristim A1 i signal u kući je zaista jak, samo što nisam nikada koristio mobilni internet u periodima velike gužve kao "pogon" za Eon boks van mreže. Tu bi moglo biti...
Da li je dobra kombinacija A1 kućni net 400 i Eon boks u paketu Eon van mreže?
Podrazumeva se standardna upotreba, sa par sati Youtub-a dodatno.
U A1 kažu da je signal odličan na traženoj lokaciji.
Da li neko ima skorije iskustvo sa dobijanjem popusta za obnavljanje Box 3 ugovora uz pomoć traženja Mik koda za prelazak u drugu mrežu? Bliži se istek ugovora sredinom meseca za lokaciju na kojoj nema previše drugih opcija, neko je pominjao Beotel kao varijantu.
Ako postoji neki mts ili neki...
Meni je izgledalo da je prijavljivanje na Turgame preko Google naloga uticalo na ažuriranje podataka o kartici, svejedno, kako god, bitno je da radi i da će raditi ubuduće.
U nekoj prethodnoj poruci sam se raspitivao kako da ažuriram podatke o istekloj platnoj kartici na Netflix nalogu, rečeno mi je da je potrebno kontaktirati njihovu chat podršku.
Nisam to hteo da uradim sada, nego sam novom karticom na Turgame sajtu,registrujući se preko Google naloga kupio...
I kod mene je tako na box-u, slika na pojedinim kanalima je deformisana, a kada gledam iste kanale preko smart tv aplikacije, slika je ok.
Pored toga, povremeno moram da ga "čupam" iz zida zbog toga što spušta interfejs rezoluciju na neku najnižu, pa slika izgleda grozno.
Kada ga restartujem...
Kartica sa kojom sam plaćao nalog preko Turske mi je istekla, sledeće zaduženje je za 7 dana.
Treba da ažuriram podatke o plaćanju sa nove kartice, da li to može da se uradi bez VPN-a?
Je li to neko skoro uradio?
Do sada je sve bilo dobro, da ne dođe do nekog zezanja sa cenama?
Edit:
Zaboravio...
Kako si ih kontaktirao? Ovaj ugovor za koji ja želim da ostvarim neki benefit je Box 3 na ADSL-u i ističe sredinom decembra.
Izgleda da treba da sačekam do tada, sudeći po tvom primeru?
Izvinjavam se ako je bilo, nisam trenutno u situaciji da pažljivije prečešljam temu. Ovaj Box 3 nije na optici, u pitanju je deda koga spopadaju pozivima iz mts-a sa pričom da je jedina varijanta da nastavi dosadašnji ugovor (koji ističe krajem godine) da odmah potpiše po novoj ceni koja je veća...