Šta je novo?

Nedavni sadržaj od OskarV

  1. OskarV

    Poslednje odgledane serije

    GOT 6 epizoda
  2. OskarV

    Open AI bot je pobedio najbolje ljudske igrače u akcionoj video igri Dota 2

    Nije AI glup kao mi, prva stvar kad zavladju svetom je ukidanje stranki. :d
  3. OskarV

    Kurs iOS programiranja

    Ima ovde dobar pregled praksi startit Kazu da redovno odrzavaju listu.
  4. OskarV

    Београђанин у жижи информатичке револуције

    Jako zanimljivo! Uvek volim da procitam ovakve tekstove, posebno kada se radi o kolegi sa ETFa.
  5. OskarV

    Laravel: Kako dinamicki napraviti vise kolumni?

    paginacija = 12; kolone = paginacija / 3; vrste = paginacija / 3; n = brojGradova; for (i = 0 to vrste) for (j = 0 to kolone) print town[j*n + i].name;
  6. OskarV

    Algoritam za liniju

    Super, bitno da si resio. Ja sam inace koristio Bresenhama u OpenGl - u za rasterizaciju i kruznice i linija, ne znam sto je tebe zezao, nemam iskustva sa Unity, al nije ni bitno sada. :d
  7. OskarV

    Algoritam za liniju

    To je sa algoritmom koji sam ti poslao? Na slici mi deluje mnogo bolje nego ranije. Sta ti je sada problem, da ujednacis debljinu sa krugovima na krajevima?
  8. OskarV

    Algoritam za liniju

    Imas ovde resenje koje je testirano i radi github.com/ArminJo/STMF3-Discovery-Demos/blob/master/lib/graphics/src/thickLine.cpp Slican princip kao sto si radio na pocetku, mozes njega da analiziras, videces ima nekoliko implementacija, ako mene pitas gledaj poslednju void drawThickLineSimple(...);
  9. OskarV

    Algoritam za liniju

    Ako je tako probaj da za linije desno od centra slike kod metode za prvu tacku stavis centar, a za drugu koordinate misa. Pa da vidimo sta ce da ispadne. :d
  10. OskarV

    Algoritam za liniju

    To sto ti je napisao kapiram da je mislio generalno za Brensenhama. Kod tog algoritma moras da postujes dve stvari, prva je da prava ima ne-negativan nagib i drugi uslov je da ako ti je linija koju crtas zadata pomocu a1 i a2, mora da vazi da je a1.x < a2.x, prostije receno da je a1 levo od a2...
  11. OskarV

    Algoritam za liniju

    Ne znam da li si vec nasao resenje, ali algoritam ti je preslikan Bersenhamov kao u knjizi. Zasto si siguran da je ovde problem? Ja bi rekao da zoves metodu sa pogresnim parametrima, tj da je problem na nekom drugom mestu.
  12. OskarV

    Upis deteta na programiranje

    Mislim da nije losa ideja da detetu pustite neki online kurs / tutorujal koji se bavi agoritmima i strukturama podataka, to je pored matematike srz programiranja. Ako mu to bude zanimljivo, ako bude imao zelju da uci i radi dalje onda ga upisite u neku skolu programiranja.
  13. OskarV

    SQL Injection

    Tako je, ako ne vodis racuna moze SQL Injectionom da ti izvuce celu bazu.
  14. OskarV

    Anime

    Ajin - koliko mrzim CGI toliko me drzi prica i dobre borbe. :d Al' moram nekako da se naviknem na CGI dok novi Berserk ne krene, to se ne propusta.
  15. OskarV

    Nemacka i madjarski pasos/drzavljanstvo (zivot i rad u Nemackoj sa EU pasosem)

    Takvih ljudi je jako malo. Razlog je jednostavan, ako ne volis ETF nego ga upisujes zbog dobrog posla i plate neces ga zavrsiti. Upisao sam etf zato sto volim programiranje, matematiku, fiziku itd. Te oblasti su me uvek zanimale, i polagao sam samo jedan prijemni (sto je verovatno bila jako...
Nazad
Vrh Dno