Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Dobro si čuo, ova takozvana Supernova ni sad nema ugovor za SK kanale, nema ugovor ni za jedan jedini kanal, bolje reći, ne postoji, nema je.
U Ratelovoj evidenciji operatora javnih komunikacionih mreža i usluga nisu registrovani.
Ja mislim da to neće moći.
"Pravo na akcijsku ponudu se ne odnosi na postojeće korisnike u slučaju potpisivanja novog ugovora na istoj adresi priključka."
https://mojasupernova.rs/Binary/1/Akcijski-cenovnik-privatni-korisnici.pdf
U redu, Cubis. Samo mi odgovori ako sam te dobro razumeo: Ugovor je automatski beneficija koje dobijaš po odredjenoj ceni u odredjenom vremenskom periodu koji se smatra ugovornom obavezom.
Nije posebno naznačeno, to je tačno, ali to se podrazumeva.
Ti si napisao da je Ugovor = beneficije koje dobijaš po odredjenoj ceni u odredjenom vremenskom periodu koji se smatra ugovornom obavezom. Što je apsolutno netačno.
Cubis, mešaš raskid ugovora i raskid ugovorne obaveze.
Kad raskidaš ugovornu obavezu broj ostaje na postpaidu i dalje. Kad raskidaš ugovor, onda ili gasiš broj, ili podnosiš zahtev na prepaid, ili podnosiš zahtev za prelazak u drugu mrežu.
U opštim uslovima koji su stupili na snagu 17. avgusta 2018. godine, član 11 daje korisniku pravo na prevremeni raskid ugovora na način koji mu više odgovara.
https://www.telenor.rs/static/file/opsti_uslovi_jul2018.pdf
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija je donelo više rešenja o...