Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Poco x4 gt, андроид 13, ни преко wi fi 5ghz ни преко мобилног нета lte 4g не даје добру слику. Пробао сам да инсталирам и на Xiaomi redmi note 10 исто је лоша резолуција.

Док кад пробам да уђем на мобилном преко Chroma и у претраживачу укуцам Hipernet и улогујем се, ту буде слика у одличној резолуцији, али не може да се помери онај падајући мени са информацијама.

Дефинитивно је до саме апликације за андроид уређаје за мобилни.
 
Isključeno da fale neke licence za Xiaomi? Kako radi na ostalim telefonima?
 
Mislim da ne bi bilo slike uopste kad ne radi DRM. To su sve novi telefoni, tako da problem verovatno jeste u samoj aplikaciji, cim obara kvalitet na najnizu rezoluciju 240p, a to bi trebalo da se desava samo kad je spor internet. Mozda je bag sa onom opcijom za ustedu podataka, pa aplikacija stalno radi u rezimu ustede.
 
Poco x4 gt, андроид 13, ни преко wi fi 5ghz ни преко мобилног нета lte 4g не даје добру слику. Пробао сам да инсталирам и на Xiaomi redmi note 10 исто је лоша резолуција.

Док кад пробам да уђем на мобилном преко Chroma и у претраживачу укуцам Hipernet и улогујем се, ту буде слика у одличној резолуцији, али не може да се помери онај падајући мени са информацијама.

Дефинитивно је до саме апликације за андроид уређаје за мобилни.
Tako je... Moj problem je bio danima na xiaomi 11T. Znači ubijao je koliko je seckalo. Kada su ažurirali aplikaciju sve sad radi. Do pre toga su me ubeđivali da je do uređaja problem.
Kada se uđe u kanali i sad neki program hoćete da vratite unazad za pojedine kanale je prava misterija kako ubosti i potrefiti određenu emisiju. Kakve prstiće to moramo pa imati. U prilogu fotografija kao primer.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-04-11-08-20-40-923_rs.yettel.tv-edit.jpg
    Screenshot_2024-04-11-08-20-40-923_rs.yettel.tv-edit.jpg
    107.5 KB · Pregleda: 77
Ono šareno dugme na sred daljinca što omogućava glasovne komande... Dešava li se kome da malo radi pa prestane i tako u krug? Stari mi gleda/sluša neke melodije na Youtube-u a ne snalazi se dobro klasičnom pretragom (ukucavanjem). Ako neko ima sličan problem i zna rešenje molim da napiše (reset nije bio od pomoći). Pitanje se naravno odnosi i na pokretača teme a ne bi bilo loše da se (ako ikada) uvede opcija brzog premotavanja.
 
Ono šareno dugme na sred daljinca što omogućava glasovne komande... Dešava li se kome da malo radi pa prestane i tako u krug? Stari mi gleda/sluša neke melodije na Youtube-u a ne snalazi se dobro klasičnom pretragom (ukucavanjem). Ako neko ima sličan problem i zna rešenje molim da napiše (reset nije bio od pomoći). Pitanje se naravno odnosi i na pokretača teme a ne bi bilo loše da se (ako ikada) uvede opcija brzog premotavanja.
Meni se to nije dešavalo. Doduše, glasovnu komandu ne koristim pretereno često jer imam air mouse i na njegovoj tastaturi sve brzo i lako kucam, glasovno pretraživanje koristim jedino kada me baš mrzi da nešto kucam (pogotovo ako je poduža reč), isti mi nije pri ruci ili sam sam (nema ostalih ukućana kojima privlačim pažnju tipa: Šta si rekao? dok "pričam" sa daljincem).

Ali možda baš zato nisam imao taj tvoj problem jer glasovnu komandu ni ne koritim na Yetteleovom daljincu nego na air mousu ili na EON-ovom daljincu koji koristim daleko više od Yettelovog.
Naravno, ukoliko taj bug postoji na hipernet daljincu - treba ga nekako rešiti i eliminisati, a ne da se ljudi snalaze-dovijaju razim metodama tipa resetovanjem, rasparivanjem, vađenjem baterija itd.
 
Da li mi može neko objasniti zašto TV puca, zakoči ili ode u crnu sliku kada je TV risiver povezan preko ethernet/LAN cable sa Yettelovim Kućnim Internet Ruterom ( Huawei B311-221 ) ?
 
Da li mi može neko objasniti zašto TV puca, zakoči ili ode u crnu sliku kada je TV risiver povezan preko ethernet/LAN cable sa Yettelovim Kućnim Internet Ruterom ( Huawei B311-221 ) ?
To je pitanje za @Yettel Srbija pošto su zadnjih par nedelja učestali "crni ekrani", zamrzavanja (kočenja) box aplikacije, samoinicijalna resetovanja (ponovno pokretanje aplikacije), učestale su iskacuće poruke da nismo povezani na internet (kako navodno nema konekcije) iako jesmo i konektovani i internet radi najnormalnije... Imam utisak kao da sam se teleportovao godinu ipo dana u prošlost kada su navedene situacije bile uobičajene u radu Hiperneta. Očigledno se nešto dešava ali nas niko o tome ne izveštava.
 
To je pitanje za @Yettel Srbija pošto su zadnjih par nedelja učestali "crni ekrani", zamrzavanja (kočenja) box aplikacije, samoinicijalna resetovanja (ponovno pokretanje aplikacije), učestale su iskacuće poruke da nismo povezani na internet (kako navodno nema konekcije) iako jesmo i konektovani i internet radi najnormalnije... Imam utisak kao da sam se teleportovao godinu ipo dana u prošlost kada su navedene situacije bile uobičajene u radu Hiperneta. Očigledno se nešto dešava ali nas niko o tome ne izveštava.
I kod mene se isto to dešava, mogli bi da okače na njihovom sajtu za obaveštenja da usluga TV otežano radi ili da uslugu TV-a poboljšavaju i da se zato te smetnje dešavaju.
 
Drugari, kakva su iskustva sa Yettel kucni net paketima i Hipernet tv-om? Bese ne skida se net iz paketa kad je HTV na ovim paketima?
 
Da li mi može neko objasniti zašto TV puca, zakoči ili ode u crnu sliku kada je TV risiver povezan preko ethernet/LAN cable sa Yettelovim Kućnim Internet Ruterom ( Huawei B311-221 ) ?

To je pitanje za @Yettel Srbija pošto su zadnjih par nedelja učestali "crni ekrani", zamrzavanja (kočenja) box aplikacije, samoinicijalna resetovanja (ponovno pokretanje aplikacije), učestale su iskacuće poruke da nismo povezani na internet (kako navodno nema konekcije) iako jesmo i konektovani i internet radi najnormalnije... Imam utisak kao da sam se teleportovao godinu ipo dana u prošlost kada su navedene situacije bile uobičajene u radu Hiperneta. Očigledno se nešto dešava ali nas niko o tome ne izveštava.

I kod mene se isto to dešava, mogli bi da okače na njihovom sajtu za obaveštenja da usluga TV otežano radi ili da uslugu TV-a poboljšavaju i da se zato te smetnje dešavaju.
Rado bismo proverili detaljnije o čemu je reč, kako bismo tako nešto učinili, potrebno je da nam putem privatne poruke dostavite podatke o samom ugovoru. Stojimo vam na raspolaganju.
 
Što se tiće mobilne aplikacije - sa njom nisam imao nikakvih problema, pogotovo ne sa rezolucijom (prikazom kvaliteta slike). Ali ima dosta toga što u nju treba novo dodati, uvesti i omogućiti, da bi bila bolja, lakša za korišćenje i konkurentna.

Kao prvo trebalo bi uvesti da se kanali mogu menjati i redno - jedan za drugim - napred-nazad - i to dok uživo gledamo neki kanal preko celog ekrana (položeno). Dakle direktno dok nešto gledamo preko celog ekrana. Tako što će biti strelice uz levu i desnu ivicu ekrana (pored opcija za premotavanje napred-nazad po 10 sekudni). A ne samo kao sada - da moramo izači iz režima prenosa-gledanja tog kanala, da okrenemo telefon za 90 stepeni, pa da preko tapa na "Kanali", odnosno preko EPG-a da odaberemo novi kanal. Te strelice ne bi stalno bile prikazane nego bi se pojavile kada dodirnemo ekran za preme gledanja kanala. Takve strelice za menjanje kanala se vide na prvoj priloženoj slici.

Jer ukoliko želimo da listamo-pregledamo TV kanale (šta se na kome kanalu prikazuje, prebacivanjem sa jednog na drugi) ovakav kao sada način menjanja kanala sa vračanjem unazad (izlaska iz gledanja) je zamoran. Pogotovo ako često menjamo kanale.

Dalje, na drugoj priloženoj slici se vidi kako bi trebala da mobilna (za telefon i za tablet) aplikacija izgleda tj. šta sve treba da ima - označeno na slici crvenim brojevima 1-2-3:

br.1. U donjem levom uglu iznad vremenske trake da bude prikazana sličica kanala koji trenutno gledamo (a ne samo sitna minijaturna sličica u gornjem desnom uglu koju prikazuje sam emiter),

br.2. U gornjem desnom uglu da bude ikonica zvučnika na koji možemo jednim tapom prsta da u trenutku mutiramo zvuk (bez stiskanja +/- tastera na boku), jer smo često u situaciji da moramo odmah da isključimo zvuk kada nas neko prekine u gledanju,

br.3. U gornjem levom uglu da budu 3 paralelne crtice za pozivanje brze liste kanala (iste kao na boxu)

Sve ove tri stavke (na slici označene brojevima 1-2-3, u fazi gledanja uživo) bi se pojavile na ekranu kada na njega tapnemo prstom (dakle ne bi bile stalno prisutne na ekranu dok nešto gledamo).


Tapom na tri crtice u gornjem levom uglu (tačka 3) pojavila bi se brza lista kanala, jedni ispod drugih. S tim da bi sa leve strane ikonica-sličica kanala stajao prikazan i redni broj kanala (toga nema na slikama konkurenata, to treba dodati). Listu kanala bi skrolovali prstom gore-dole. Kao na preostalim priloženim slikama

Tapom na bilo koji od tih kanala pokrenuli bi gledanje tog kanala uživo. Tako bismo brzo i lako menjali kanale preko brze liste (slično kao na box aplikaciji) bez da izlazimo svaki put iz gledanja nekog kanala, kao što je sada slučaj.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240414_010639-1.jpg
    Screenshot_20240414_010639-1.jpg
    526.9 KB · Pregleda: 48
  • 379859235_990438508683915_1862693991625022673_n.jpg
    379859235_990438508683915_1862693991625022673_n.jpg
    172.8 KB · Pregleda: 35
  • 379643440_1012252559816062_2772577979515296562_n.jpg
    379643440_1012252559816062_2772577979515296562_n.jpg
    186.4 KB · Pregleda: 32
  • 379470110_284629107816747_4921568238414567086_n.jpg
    379470110_284629107816747_4921568238414567086_n.jpg
    167.4 KB · Pregleda: 34
  • 379547525_2033343487010663_7677867411372515041_n.jpg
    379547525_2033343487010663_7677867411372515041_n.jpg
    159.4 KB · Pregleda: 29
  • 379630709_347785317589515_5165706558245349682_n.jpg
    379630709_347785317589515_5165706558245349682_n.jpg
    155 KB · Pregleda: 34
  • Screenshot_20240414_010826.jpg
    Screenshot_20240414_010826.jpg
    229.1 KB · Pregleda: 35
  • 379633173_693394382667503_556410327629769528_n.jpg
    379633173_693394382667503_556410327629769528_n.jpg
    209.1 KB · Pregleda: 43
Poslednja izmena:
Na mobilnoj aplikaciji bi osim kategorija: Sada na TV, Izbor dana, Film Dana, Emisije dana, Sport dana, Najgledanije na HTV, trebalo uvesti i kategoriju SVI KANALI - gde bismo skrolovanjem na dole videli šta se na svakom od njih TRENUTNO emituje (dakle pregled za svih 200 kanala). Slično kao na prve 3 slike u prilogu (dakle listamo-skrolujemo sve kanale koje imamo u ponudi, a ne samo njih 12 ili 15 koje nam nudi aplikacija po uzorku ili nekom kriterijumu).

Uvesti mogućnost da i na mobilnoj aplikaciji možemo da kreiramo listu omiljenih kanala tako što bi tapnuli na zvezdicu prilikom pregleda kanala (slično kao što je na četvrtoj slici u prilogu crveno polje na kojem piše Omiljeno (mi bi ovde imali zvezdicu) - obično je crno, pocrveni kada je aktivirano) na koje tapnemo za selekt ili deselekt ispod Informacija.

Shodno tome omogućiti na mobilnoj aplikaciji listu (ili kategoriju) Omiljenih kanala, nešto kao na slici br.5

Uvesti podsetnik, koji bi, osim preko EPG-a, mogao da se za određene kanale aktivira i pod Info za određenu buduću emisiju (film, seriju, utakmicu...) koja nas interesuje da odgledamo (da ne bismo zaboravili i propustili). Tapom na crveno polje (sličica sa zvoncem - obično je crno, pocrveni kada je aktivirano). Kao na slici br.6. Dodatnim podešavanjem bi podesili vreme koliko ranije da nas podseti-upozori.

Uvesti Video klub, u kojem bi za početak bile epizode raznih serija, za sve one koji bi baš danas da gledaju Ranjenog orla, Tajnu vinove loze, Sulejmana, Ubice moga oca... po sezonama (slike 7 i 8). Kao i pojedine filmske naslove. Za one eksluzivnije bi se, kao i sada, aktivirao neki od dodatnih paketa (pretplata)
 

Prilozi

  • Screenshot_20240413_161241.jpg
    Screenshot_20240413_161241.jpg
    85.4 KB · Pregleda: 28
  • Screenshot_20240413_161251.jpg
    Screenshot_20240413_161251.jpg
    84.8 KB · Pregleda: 20
  • Screenshot_20240415_172403.jpg
    Screenshot_20240415_172403.jpg
    87.6 KB · Pregleda: 17
  • Screenshot_20240413_185405.jpg
    Screenshot_20240413_185405.jpg
    65.2 KB · Pregleda: 17
  • Screenshot_20240415_172434.jpg
    Screenshot_20240415_172434.jpg
    77.7 KB · Pregleda: 16
  • Screenshot_20240413_193212.jpg
    Screenshot_20240413_193212.jpg
    98.8 KB · Pregleda: 15
  • Screenshot_20240413_215726.jpg
    Screenshot_20240413_215726.jpg
    133.6 KB · Pregleda: 13
  • Screenshot_20240415_173122.jpg
    Screenshot_20240415_173122.jpg
    141.7 KB · Pregleda: 21
Koliko si truda do sada uložio u svo ovo pisanije, oni bi trebali tebe da zaposle kod njih da im središ sve to.
Ne bi me iznenadilo da i ovakav znam više od njihovih developera koji sve ovo kilavo rade dve ipo godine...
 
Jel može pomoć:
Daljinski ne funkcioniše, svašta sam probao kao da se sam "odjavio".
Prosto ono STB dugme svetli kad pritisnem dugmad na daljinskom ali na TV box-u ništa...
Ono "7 i 9" sam probao ali ništa...
Ne postoji način da uđem u korisnički meni pa da vidim šta je od uređaja "upareno". Svaka pomoć dobrodošla.
Hvala.
 
Ne znam bi li vađenje baterija pomoglo, meni je uspelo gašenjem/paljenjem na samom boxu (ima dugme na gornjoj strani boxa).
 
Što se tiće mobilne aplikacije - sa njom nisam imao nikakvih problema, pogotovo ne sa rezolucijom (prikazom kvaliteta slike). Ali ima dosta toga što u nju treba novo dodati, uvesti i omogućiti, da bi bila bolja, lakša za korišćenje i konkurentna.

Kao prvo trebalo bi uvesti da se kanali mogu menjati i redno - jedan za drugim - napred-nazad - i to dok uživo gledamo neki kanal preko celog ekrana (položeno). Dakle direktno dok nešto gledamo preko celog ekrana. Tako što će biti strelice uz levu i desnu ivicu ekrana (pored opcija za premotavanje napred-nazad po 10 sekudni). A ne samo kao sada - da moramo izači iz režima prenosa-gledanja tog kanala, da okrenemo telefon za 90 stepeni, pa da preko tapa na "Kanali", odnosno preko EPG-a da odaberemo novi kanal. Te strelice ne bi stalno bile prikazane nego bi se pojavile kada dodirnemo ekran za preme gledanja kanala. Takve strelice za menjanje kanala se vide na prvoj priloženoj slici.

Jer ukoliko želimo da listamo-pregledamo TV kanale (šta se na kome kanalu prikazuje, prebacivanjem sa jednog na drugi) ovakav kao sada način menjanja kanala sa vračanjem unazad (izlaska iz gledanja) je zamoran. Pogotovo ako često menjamo kanale.

Dalje, na drugoj priloženoj slici se vidi kako bi trebala da mobilna (za telefon i za tablet) aplikacija izgleda tj. šta sve treba da ima - označeno na slici crvenim brojevima 1-2-3:

br.1. U donjem levom uglu iznad vremenske trake da bude prikazana sličica kanala koji trenutno gledamo (a ne samo sitna minijaturna sličica u gornjem desnom uglu koju prikazuje sam emiter),

br.2. U gornjem desnom uglu da bude ikonica zvučnika na koji možemo jednim tapom prsta da u trenutku mutiramo zvuk (bez stiskanja +/- tastera na boku), jer smo često u situaciji da moramo odmah da isključimo zvuk kada nas neko prekine u gledanju,

br.3. U gornjem levom uglu da budu 3 paralelne crtice za pozivanje brze liste kanala (iste kao na boxu)

Sve ove tri stavke (na slici označene brojevima 1-2-3, u fazi gledanja uživo) bi se pojavile na ekranu kada na njega tapnemo prstom (dakle ne bi bile stalno prisutne na ekranu dok nešto gledamo).


Tapom na tri crtice u gornjem levom uglu (tačka 3) pojavila bi se brza lista kanala, jedni ispod drugih. S tim da bi sa leve strane ikonica-sličica kanala stajao prikazan i redni broj kanala (toga nema na slikama konkurenata, to treba dodati). Listu kanala bi skrolovali prstom gore-dole. Kao na preostalim priloženim slikama

Tapom na bilo koji od tih kanala pokrenuli bi gledanje tog kanala uživo. Tako bismo brzo i lako menjali kanale preko brze liste (slično kao na box aplikaciji) bez da izlazimo svaki put iz gledanja nekog kanala, kao što je sada slučaj.
Hvala na konstruktivnim predlozima, unapređenje načina promene kanala na mobilnim uređajima je već u razvoju i očekujemo da ćemo uskoro ponuditi i tu funkcionalnost. Takođe, struktura kategorija sadržaja je predmet stalnih unapređenja i pažljivo pratimo vaše komentare kada je ta tema u pitanju.
 
Dragi Benchmarkovci,



Zahvaljujući predlozima koje ste iznosili na ovom mestu, sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da je od 12. aprila 2024. dostupan novi paket Hipernet TV M, koji možete platiti karticom, za period koji sami želite, bez potpisivanja ugovora ili preuzimanja STB uređaja. Sadržaj je moguće reprodukovati na SmartTV, mobilnim uređajima i Web platformi. Istovremeno, standardni paket sa STB uređajem ostaje deo naše ponude.



Usluga je dostupna isključivo putem Web-shop:

· klikom na ponudu na našem sajtu (ovde)

· skeniranjem koda na Welcome ekranu SmartTV ili Android TV Hipernet aplikacije

· prepoznavanjem korisnika koji nemaju Hipernet TV pretplatu i prezentacijom ponude putem Mobile i Web QR koda, kao i Yettel app prečice, u zavisnosti od toga da li je korisnik već imao pretplatu ili se prvi put prijavljuje



Model plaćanja je pripejd, svim platnim karticama koje podržava Yettel Pay sistem. Usluga važi 30 dana od aktivacije i automatski se obnavlja svakih 30 dana. U slučaju nedostatka sredstava ili zakazane deaktivacije od strane korisnika, pretplata ostaje aktivna do isteka plaćenog perioda, nakon čega se prelazi u status suspendovan. Nakon 90 dana u suspendovanom statusu, usluga se deaktivira, a korisnik koji želi da obnovi obnoviti uslugu mora ponovo da se pretplati.



Moguće je registrovati do 3 uređaja, što podrazumeva bilo koju kombinaciju SmartTV-a, računara ili mobilnog uređaja, dok paralelna reprodukcija sadržaja nije moguća, već samo jedan stream u trenutku.

Listu preporučenih uređaja možete videti ovde.



Hvala na svim dosadašnjim predlozima za unapređenje usluge, nadamo se da ćete nastaviti da delite predloge sa nama!



Vaš,
Yettel
 
Ovo važi samo za Bench korisnike ili za sve?
 
Za sve, ima na sajtu sve opisano
 
Nije poenta u tome. @LionacBG i još nekoliko ljudi za sve ono što su napisali, a bukvalno su im nacrtali šta/gdje/kako i sa opisom funkcionalnosti treba da naprave, trebaju da dobiju popust od 50% na bilo koji HipernetTV paket po izboru. Doživotno. Jer valjda trebaju nešto i da vrate zajednici koja im pomaže da njihov proizvod/platforma budu bolji/jednostavniji/lakši za korišćenje, a ne samo da uzimaju.
Isto tako, chatbot-ovski odgovori “kucni nam porukicu” bench korisnici ne zaslužuju, tako neka se ponašaju na mrežama, ovdje bi valjda trebalo biti malkice drugačije…
 
Nije poenta u tome. @LionacBG i još nekoliko ljudi za sve ono što su napisali, a bukvalno su im nacrtali šta/gdje/kako i sa opisom funkcionalnosti treba da naprave, trebaju da dobiju popust od 50% na bilo koji HipernetTV paket po izboru. Doživotno. Jer valjda trebaju nešto i da vrate zajednici koja im pomaže da njihov proizvod/platforma budu bolji/jednostavniji/lakši za korišćenje, a ne samo da uzimaju.
Isto tako, chatbot-ovski odgovori “kucni nam porukicu” bench korisnici ne zaslužuju, tako neka se ponašaju na mrežama, ovdje bi valjda trebalo biti malkice drugačije…
Bilo bi dobro i poželjno da makar iskoriste i primene sve ovo što im mi ovde predlažemo i sugerišemo. Da to sutra zaživi u Hipernet aplikacijama.

Jer, neke stvari smo im ovde "nacrtali i sažvakali" još pre godinu-godinu ipo dana (jesen 2022, početak 2023), a to su realizovali tek ove zime ili još uvek nisu realizovali. I pitanje je kada će i da li će ih uopšte realizovati. A zašto je tako - u to neću da ulazim...

Tu pre svih mislim na Omiljene kanale (Favorit listu - realizovano polovično tek sada u februaru og), Na podsetnik-alarm za buduće emisija, Na kategorizaciju sadržaja u EPG-u (radi bolje preglednosti i pretrage), izbor jezika (titla) u raznim dokumentarnim kanalima, Na sličicu sadržaja iznad vremenske trake radi boljeg i preciznijeg premotavanja, Na Profile, Na izbor boja-tema aplikacija, Na rad Air-Mousa u samoj aplikaciji, Info-Promo kanal na broju 0 (nula - ili nekom drugom broju, to je najmanje bitno) gde bi se vrtele reklame i razne informacije o Yettelovim ponudama i Hipernet novostima, Da se mogu blokirati-zaključati i pojedinačni kanali a ne samo celokupan sadržaj u odnosu na uzrast, Da se vremenski ograniči gledanje određenih kanala (koliko sati-minuta), Da se reše razni problemi sa daljincem (recimo oni koje pravi na LG televizorima, itd.), Da u brzoj listi kanala u donjem crnom pravougaoniku osim sličice kanala stoji i ispisan naziv tog kanala (jer ne mogu da pamtim sve logoe svih 300 kanala i ne retko kada neke vidim ne znam o kom se kanalu radi), Da se promeni filozofija oko broja uređaja na kojima se može gledati Hipernet, Da se dodaju nove kategorije za prikaz različitih emisija u aplikaciji (recimo za sport Nastavi da gledaš, ili Dugometražni pod Dećije, Sport dana pod Danas), Da možemo da vidimo podatak u kojoj se rezoluciji emituje koji kanal....

Sve smo to predlagali-tražili prošle i pretprošle godine - a šta je sve od toga i kako realizovano - znaš i sam.

Evo, uzmi kao primer ovo zadnje o mobilnoj aplikaciji iz mog prethodnog posta - Isti sam napisao u vreme kada se igralo Evropsko prvenstvo u odbojci (kraj avgusta-početkom septembra 2023.). Što se i da zaključiti prema priloženim slikama. I to sam im sve još tada isto ovako poslao, objasnio (nacrtao) i predložio (tražio) da se to sve realizuje u mobilnoj aplikaciji, da sve to imamo u njoj u narednim verzijama. I pošto evo ni do ovog proleča nije bilo ništa od toga, a u grupu je ovih dana pokrenut dijalog oko mobilne aplikacije - dao sam sebi za shodno da to sve sada ponovo po drugi pošaljem i predložim. Valjda će sada to shvatiti ozbiljnije i bar nešto od toga realizovati barem do jeseni,.,,,
 
Poslednja izmena:
Pre nekih nedelju ipo dana sam presao iz telekoma na hipernet paket. Na pocetku ove teme ima neko uputstvo za uparivanje daljinskog i sa tv-om, ali ne ide mi bas. Sta mi smeta od starta je sto dugmad na daljincu od tv-a reaguju sa stb uredjajem, pa ako hocu da utisam tv preko njegovog daljinskog, ugasi se uredjaj, a nekad samo treperi crna slika. To je izrazeno i kada gledam nesto na netfliksu, pa kada se prebacim na yettel-ov uredjaj, on ugasen. Pa kada ga upalim preko njegovog daljinca, posle pocetnog HIPERNET ekrana samo vrti krug, i tako dok ga ne ugasim i upalim preko dugmeta na samom uredjaju. Nije neki nepremostivi problem, ali mnogo iritantno. Imam Hisense tv. Da li je moguce namestiti da stb ne reaguje na daljinski od tv-a?
 
Pre nekih nedelju ipo dana sam presao iz telekoma na hipernet paket. Na pocetku ove teme ima neko uputstvo za uparivanje daljinskog i sa tv-om, ali ne ide mi bas. Sta mi smeta od starta je sto dugmad na daljincu od tv-a reaguju sa stb uredjajem, pa ako hocu da utisam tv preko njegovog daljinskog, ugasi se uredjaj, a nekad samo treperi crna slika. To je izrazeno i kada gledam nesto na netfliksu, pa kada se prebacim na yettel-ov uredjaj, on ugasen. Pa kada ga upalim preko njegovog daljinca, posle pocetnog HIPERNET ekrana samo vrti krug, i tako dok ga ne ugasim i upalim preko dugmeta na samom uredjaju. Nije neki nepremostivi problem, ali mnogo iritantno. Imam Hisense tv. Da li je moguce namestiti da stb ne reaguje na daljinski od tv-a?

Pa jedino da upariš Yettelov daljinac sa boxom preko bluetooth-a, i zatim da box skloniš negde da nije na vidnom mestu (npr. iza TV-a i sl.) ili da mu prelepiš IR senzor crnom izolir trakom. Kako ne bi reagovao na daljinac od TV-a.

Čak i ako uspeš da podesiš da rukuješ TV-om preko Yetteovog daljinca- imaćeš isti problem (reagovaće ti box putem IR senozora kada upravljaš TV-om - isti problem ko i sa LG-em). Dakle jedino onemogućavanje IR senzora je rešenje. I čekanje da u Yettelu reše taj problem
 
Drugari, kakva su iskustva sa Yettel kucni net paketima i Hipernet tv-om? Bese ne skida se net iz paketa kad je HTV na ovim paketima?
Ne trosi gb iz paketa dok se gledaju kanali, ali dok pretrazujes da. Lose se pokazalo, jer ako su bazne stanice udaljene, ili prebukirane, jedva dolazi do reprodukcije. Samo ako si bas blizu bazne stanice i meris minimum brzinu od 20mb/s, 9nda moze.
 
I to samo za TV bez dodatnih uredjaja na mrezi. Onih 5mbps sto je navedeno kao minimum za rad TV servisa tehnicki nije dovoljno uopste za HD kanale bez prekida. Treba 10-15mbps i da to bude stabilna brzina.
 
Čitam šta se piše i ne mogu da se načudim nivou neozbiljnosti koju Jetel pokazuje. Ljudi se ubiše od predloga, bukvalno su im sažvakali kako aplikacija treba da izgleda, a Jetel se nije mrdnuo od "kucni nam poruku" kada korisnik naiđe na problem.
Ozbiljno razmišljam da raskinem ugovor makar plaćao i penale jer za ovu cenu svaki operater nudi bolju ponudu.
Aplikacija za LG opet baguje, od najavljenog ažuriranja ništa.
Od najavljenog "novogodišnjeg iznenađenja" u vidu većeg broja kanala (regionalni i radio) ništa
Od info kanala i video kluba ništa...
Baš sam razočaran
 
Ja sam im najavio da posle isteka ugovora necu vise koristiti usluge njihove digitalne televizije i da zbog silnih problema sa istom ocekujem znacajno bolju ponudu za usluge interneta + fixna telefonija. Dobio sam ponudu od 12 meseci po dinar i nakon toga 12 meseci po 2699.
Sa statickom adresom me izadje ukupno 43932 za period od 24 meseca, sto je po meni dobra odluka...
BTW, u momentu kada sam poceo da pisem poruku, javljaju se sa ponudom iz Yettela, kao da prate ova nasa pljuvanja na benchu...
 
Vrh Dno