Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Evo od kako sam presao vec par dana ne mogu da obavim obicno dodavanje prepaid broja na nalog gde je kucni net. Da pratim potrosnju i ostatak minuta i mb interneta na svim paketima. 10 puta razgovaram sa podrskom, traze mi licne podatke iznova i iznova. Brisu nalog da probamo drugaciji pristup i nista se ne resava. Onda dan posle zatraze sms om informaciju: koji mi je email. Iako sam vec bar 5 puta rekao operaterima sve moguce podatke i brojeve kucnog neta i mobilnog i adresu, jmbg itd. Meni je cudno kako tako nesto obicno i lako kod njih ne moze da se resi. Kako u stvari takav problem i moze da se pojavi. A slag na tortu povecanje cena. :mad:
A sto dodajete prepaid broj? Nije mi jasno jer uopšte nije teskondva naloga saltati povremeno?
 
Ako podnesem zahtev za raskid ugovora, neo neo, da li mogu da se nadam nekoj ponudi sa popustom ili nema ništa od toga? Ja sam, mislim, 10ak godina njihov korisnik.
 
A sto dodajete prepaid broj? Nije mi jasno jer uopšte nije teskondva naloga saltati povremeno?
Tu sam od pre par dana u A1. Nije mi receno niti naznaceno da to ne moze da se uradi trenutno. Da su odmah rekli, "to ne moze, napravite dva naloga". Ok, napravicu i to je to. Nisam sve detalje ni spomenuo. -Price da registrujem Kucni Net nalog sa poslednje 4 cifre JMBG kao PIN, sto nije radilo. I onda sam slucajno u ruteru nasao da ima SMS sekcija i tu video da se primao PIN i registrovao sam nalog nakon sto je po treci put bio obrisan. Kucni net je ok. Nista, napravicu sada poseban nalog za tel pa cu ga koristiti na mobilnom u aplikaciji za potrebe mobilnog a ovaj kucni net na kompu za potrebe interneta i necu se stalno logovati tamo vamo.

Ali potrebno je da se obuce ti ljudi sto se javljaju na tel u A1, po meni, tako da znaju bolje sta pricaju i rade.
 
Poslednja izmena:
A sto dodajete prepaid broj? Nije mi jasno jer uopšte nije teskondva naloga saltati povremeno?
Ne bi trebalo ulaziti u ničije odluke. Stvar je organizacije i nema potrebe komplikovati ako može sve na jednom mestu. Možda je nekom problem da klonira Moj A1 aplikaciju ili instalira Island (doduše ima na Githubu verzija koja ne zahteva Play usluge).
 
Bio sam do poslovnice u vezi poskupljenja, dakle ko hoće da pređe na prepaid ili raskine UO, stići će mu sve rate za uređaj na sledećem računu, iako ima još brojeva na svoje ime. Dakle ne postoji mogućnost prenošenja rata na drugi broj, bar je za sada takva situacija.
 
I da im isplatim sve rate, opet je povoljniji nego da sam ga uzeo u radnji u tom trenutku. S24 Ultra 512GB bi me izašao 108K, tj 923€. Meni se računica isplati.
 
U Utorak podneo zahtev za prenos broja-istekao ugovor u Ponedeljak. U Sredu zvali i ponudili NeoNeo za 1225-prihvatio i posle podne potpisao u poslovnici ugovor. Danas stize poruka da povecavaju cenu🥹. Milina
Na Total znam da daju.
Ja imam Total Data za 1700 dinara. Ponuda u aplikaciji bila mozda dva meseca od obnove ugovora na 50% cene
 
Pre dve nedelje potpisao dve sigurice na 590 dinara po broju. Sad će mi biti 934 dinara?
Jeftiniji mi je MTS kontrola troškova...
 
Znači ovako, oni korisnika obavežu ugovornom obavezom da bi 24 meseca bili sigurni da će im korisnik plaćati i ako korisnik reši da raskine ugovor pre vremena, mora da plati penale po punoj ceni do kraja UO a kad oni odluče da jednostrano promene uslove ugovora onda oni ne plaćaju nikakve penale jer su prekršili stavke ugovora, samo fazon ako ti se ne sviđa možeš da raskineš bez plaćanja penala...
Kako je ovo moguće u jednoj pravnoj državi i ima li nekog pravnika da mi objasni ovu situaciju?
 
Pošto su ugovori praktično ništavni, jel ostaju oni popusti iz ugovora ili se i to briše?
 
@Spanjeli
Odgovor na postavljeno pitanje zavisi od specifičnih zakona i regulativa koje se primenjuju u zemlji u kojoj se nalaziš, kao i od specifičnih uslova ugovora koji je potpisan između korisnika i pružaoca usluge. Međutim, mogu ti dati opšti uvid u ovakve situacije koje se često dešavaju u različitim oblastima poslovanja, uključujući telekomunikacije, usluge interneta, i slično.

Prvo, klauzule koje dozvoljavaju firmi da menja uslove ugovora bez istih sankcija koje se primenjuju na korisnika često su uključene u ugovore kao deo standardnih uslova poslovanja. Ove klauzule su poznate kao "jednostrane izmene ugovora" i obično su pravno validne pod uslovom da su u skladu sa relevantnim zakonima i da korisniku daju određeni nivo zaštite. Na primer, zakoni mogu zahtevati da firma unapred obavesti korisnike o promenama i/ili da korisnicima omogući da raskinu ugovor bez penala ako se ne slažu sa novim uslovima.

Drugo, u mnogim pravnim sistemima, regulatorna tela mogu zahtevati da se korisnicima pruži pravedan tretman i da se osigura da ugovorne klauzule nisu nepoštene ili u suprotnosti sa javnim interesom. Ako ugovorne klauzule omogućavaju firmi da neopravdano koristi svoju dominantnu poziciju ili da nametne nepoštene uslove, korisnici ili regulatorna tela mogu osporiti te klauzule.

Treće, u slučaju sporova između korisnika i pružaoca usluge, sudovi će razmatrati specifične okolnosti slučaja, uključujući način na koji su uslovi ugovora komunicirani korisnicima, da li su korisnici imali realnu mogućnost da razumeju i prihvate uslove, i da li su promene ugovora bile u skladu sa zakonom.

Ako smatraš da su tvoja prava kao potrošača povređena ili ako imaš nedoumica u vezi sa ugovornim obavezama i promenama ugovora, preporučljivo je da potražiš savet od pravnog stručnjaka koji može pružiti specifične savete bazirane na zakonima tvoje zemlje i detaljima tvog slučaja. Takođe, možeš se obratiti i potrošačkim organizacijama ili regulatornim telima koja nadgledaju tržište telekomunikacija i usluga u tvojoj zemlji za dodatnu pomoć i informacije.
 
Idem i ja sutra da trazim raskid uo...nije mi do 150din nego ocu da izadjem vise tj odem od njih :D mada je svuda isto...jedino ako mi ponude taj neo neo za smesne pare pa da razmislim
 
A1 korisnici novi u ugovoru bez uredjaja koji su presli sa istim brojem i u septembru i oktobru 2023 a dobijali prvih 6 meseci free na Neo 23 ?
Mogu li i oni da raskinu ugovor jer je njima takodje poskupljenje sa 1799 na 2040 din ?
ili makar da naprave novi ugovor na manjem paketu sa telefonom ?
 
Poslednja izmena:
U Utorak podneo zahtev za prenos broja-istekao ugovor u Ponedeljak. U Sredu zvali i ponudili NeoNeo za 1225-prihvatio i posle podne potpisao u poslovnici ugovor. Danas stize poruka da povecavaju cenu🥹. Milina

Ja imam Total Data za 1700 dinara. Ponuda u aplikaciji bila mozda dva meseca od obnove ugovora na 50% cene
I ja imam taj paket za tu cenu kako su mi rekli koštaće 1375 din od 1.04
 
ma treba prvo 80 % Srbije pogotovo beogradjana da napusti MTS jer po direktivi njihovoj se ovo sve radi.
Tu bandu krezubo-hohštaplersku sam pedalirao iz kuće odavno. Problem je što A1 zavisi od njihovih instalacija/arhitekture i moguće da je indirektno povezano.
 
Ima neko jos neku ideju oko prelaska sa A1 u drugu mrezu sem Yettel
( - 50 %)? Ima li Mts neke beneficije?
 
Juce sam bio u poslovnici. Dali mi papir da napisem razlog prelaska na prepaid i kaze mi devojka da ce me neko kontaktirati da vidimo sta dalje. E sada i mama razmislja da predje na prepaid. Gledao sam njen racun. Pise rata za uredjaj je 150 din. Ima do kraja obaveze 17 meseci. Nesto mi malo da treba da plati samo po tih 150 din po mesecu.
 
Nazad
Vrh Dno