nemanjabgd84
Slavan
- Učlanjen(a)
- 12.12.2007
- Poruke
- 2,759
- Poena
- 425
Ako su otkazali porudžbinu, da li ti vraćaju vaučer nazad?
Nekome vrate
Ako su otkazali porudžbinu, da li ti vraćaju vaučer nazad?
To je samo nacin da se bilo koji link na bilo kojoj internet na stranici otvori u novom tabu.Može pojašnjenje šta se time dobija, i gde treba srednji klik ? Izvinjavam se ali nisam mnogo vičan što se informacionih tehnologija tiče a interesuje me šta i kako.
3 srednja klika na sliku proizvoda pa desni pa levi i osvajate 3 nova taba u Firefox pretraživaču*Nije u pitanju nikakva tajna funkcija vezana samo za Ananas, niti nekakva nagradna igra i slicno, vec generalna funkcija koja postoji u browserima/pregledacima/pretrazivacima(?!) kako ih vec ko zove i prevodi.
Podrška ne postoji. Na konstataciju da fale 2 konzerve, oni meni traže da pošaljem sve to nazad. Izgleda da imaju samo 1 rešenje za sve probleme (kad si već primio paket): pošaljite nazad.Treći put mi se ponavlja, pa da upozorim i ostale.
Naručivao sam konzerve za mačka. Tri prodavca: Spark, HappyDog i PetKlub.
72kom po narudžbi, tj. 3ukusa po 24 konzerve. Fabričko pakovanje je 24kom, ređe 12kom. Naručujem isključivo umnožak od 24 da ne bi bilo muke oko pakovanja.
Svaki put su konzerve bile otpakovane iz fabričkog pakovanja.
Dva puta su sručene u preveliku kutiju, bez natron papira da popuni višak prostora (Spark, PetKlub). Jednom su pojedinačne konzerve strečovane folijom i to je to (HappyDog). Zbog pakovanja su 2 konzerve bile otvorene (HappyDog), a poslednje je i da 2 konzerve fale (PetKlub).
Ananas je nudio da se pošiljka vrati (Spark). HappyDog nisam ni prijavljivao. Sada sam zbog 2 nedostajuće konzerve napisao mejl u kome ih obaveštavam da konzerve fale. Neću vraćati jer mi konzerve trebaju, a i kome da dokažem da su falile? Kao da gledam da bi po primitku ovi umanjili povrat novca jer 2 konzerve fale
Nisam spazio tvoj post na vreme, imali smo slicnu sitacuiju, samo sam ja porucivao konzerve ribe, u pakovanju 3 komada , i to sam uzeo 8 pakovanja...stiglo mi je sve izmeseno, nesto u onom blisteru 3 pakovanja a nesto pojedinacno, i to pojedinacno mi je falilo isto 2 konzerve...kutija nije bila otvarana. Ananas mi je rekao isto da vratim tako kao sto je poruceno, sta oni rade ne znam, da li imaju negde u sistemu koliko je posiljka tacno teska pa to uporedjuju sa ovima sto su poslali. Uglavnom nisam vratio jer mi je to bila nebuloza, a i kupio sam ih tada sa 2500 din vacuerom, poslednji dan, pa mi nije bilo vredno cimanja jer bih verovatno izgubio kod...Podrška ne postoji. Na konstataciju da fale 2 konzerve, oni meni traže da pošaljem sve to nazad. Izgleda da imaju samo 1 rešenje za sve probleme (kad si već primio paket): pošaljite nazad.
Ananas je OK dok se ne pojavi problem. Za rešenje je možda bolje kontaktirati prodavca nego Ananas.
Deluje malo smešno da neka konkurentska firma podmiti radnike u tom sparku da kozmetiku i kancelarijski materijal uvaljaju u brašno, ubace u paket dve konzerve manje, pošalju pogrešne proizvode... ne znam kako bi uopšte takav dil izgledao.Toliki broj pogrešno spakovanih paketa prosto ne može biti slučajan, a gospoda u ananasu/sparku bi trebalo da porazmisle dobro ko im podmeće klipove. Generalno sam prestao da kupujem kod njih, a i ako budem nešto kupovao biće to po jedan proizvod i ćao.
Proverio, nije validan, nemam pojma da li je isti kao iskorisceni ili novokreiran. U call centru kazu da reaktivirani imaju rok vazenja samo 24h (sto nije navedeno ni u tom mail-u ni u uslovima kampanje tj. promocije, darivanja ni opstim uslovima) pa sam se zalio mail-om, kazu da su prosledili nadleznim kolegama.Ako su novokreirani za tebe onda navodno nemaju rok, ali to ćeš proveriti kad budeš hteo da ih iskoristiš
Meni su dali 2 "utešna" vaučera početkom decembra, jedan sam iskoristio bez problema pred Novu Godinu, jedan ću gledati da potrošim uskoro, valjda će važiti.
Mada ako ne važi uvek možeš opet da im se žališ (ako imaš vremena i živaca)
Ako su baš stvarno reaktivirani (tj. vraćeni oni isti koje si već koristio za npr. otkazanu porudžbinu), onda ne bih znao, jedino su reaktivirali one iz novembarske kampanje i mislim da su važili koliko i kampanja. Ali i to ne mora da znači, mogu ako hoće i da ti produže važenje. Jedino što za takav slučaj još nisam čuo.
Koji usisivač kupuješ? Pitam radi preporuke.Evo ja sad pokusavam da porucim usisivac, kod ne vazi…
Koji usisivač kupuješ? Pitam radi preporuke.
Sta je bilo s ovim?To je ovaj filter ako bi se kupovao kao rezervni deo. Otvorio sam reklamaciju kod Ananasa, a kontaktirao sam i Samsung.
Nece se niko ni cimati jer znaju da si imao 14 dana da vratis proizvod ako ti se ne svidja. Tu nikakva inspekcija ili bilo ko nece reagovati.@lurkerr Nista. Ananas me odbio bez obrazlozenja. U statusu reklamacije pise za vise detalja pozovi 0800.... Ja pozvao, kazu nismo nadlezni za reklamacije, obratite se na mejl. Pitao ih mejlom da mi obrazloze odbijanje, stavio trzisnu u cc, nisam dobio odgovor.
U medjuvremenu je mi se samsung javio da su prosledili upit tehnickim licima. I da ce se javiti. Nisu se javili.
Sad mi dodje da teram inat do kraja..
Jel preko 30000?Sad sam probao ovaj vaucer da primenim za artikal koji nije u izdvojenoj ponudi i prihvata ga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari