Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Može pojašnjenje šta se time dobija, i gde treba srednji klik ? Izvinjavam se ali nisam mnogo vičan što se informacionih tehnologija tiče a interesuje me šta i kako.
To je samo nacin da se bilo koji link na bilo kojoj internet na stranici otvori u novom tabu.
Moze sa srednjim klikom misa (tockicem) ili drzeci dugme CTRL i obicnim (levim) klikom misa.

Jedno vreme ta funkcija nije radila na Ananasu, kratak period od prethodnih mesec ili dva dana, ali evo sada su vratili kako je bilo.
Meni licno je to vrlo zgodno i korisno, jer otvorim nekoliko proizvoda koji me interesuju, svaki u novom tabu, pa ih onda gledam detaljnije.

Nije u pitanju nikakva tajna funkcija vezana samo za Ananas, niti nekakva nagradna igra i slicno, vec generalna funkcija koja postoji u browserima/pregledacima/pretrazivacima(?!) kako ih vec ko zove i prevodi.
 
Nije u pitanju nikakva tajna funkcija vezana samo za Ananas, niti nekakva nagradna igra i slicno, vec generalna funkcija koja postoji u browserima/pregledacima/pretrazivacima(?!) kako ih vec ko zove i prevodi.
3 srednja klika na sliku proizvoda pa desni pa levi i osvajate 3 nova taba u Firefox pretraživaču*
*Disklejmer: uslov je da već koristitite Firefox prilikom procesa. Mobilni uređaji nisu podržani. Ponuda nije ograničena i nema rok trajanja. Desni i levi klik u procesu su dodati samo da deluje još apsurdnije.
klik bum tras ...

Mala šala :)
 
Ovi vaučeri juče i danas ako su radili ukupno sat vremena....
 
Evo ja sad pokusavam da porucim usisivac, kod ne vazi…
 
Treći put mi se ponavlja, pa da upozorim i ostale.

Naručivao sam konzerve za mačka. Tri prodavca: Spark, HappyDog i PetKlub.
72kom po narudžbi, tj. 3ukusa po 24 konzerve. Fabričko pakovanje je 24kom, ređe 12kom. Naručujem isključivo umnožak od 24 da ne bi bilo muke oko pakovanja.

Svaki put su konzerve bile otpakovane iz fabričkog pakovanja.
Dva puta su sručene u preveliku kutiju, bez natron papira da popuni višak prostora (Spark, PetKlub). Jednom su pojedinačne konzerve strečovane folijom i to je to (HappyDog). Zbog pakovanja su 2 konzerve bile otvorene (HappyDog), a poslednje je i da 2 konzerve fale (PetKlub).

Ananas je nudio da se pošiljka vrati (Spark). HappyDog nisam ni prijavljivao. Sada sam zbog 2 nedostajuće konzerve napisao mejl u kome ih obaveštavam da konzerve fale. Neću vraćati jer mi konzerve trebaju, a i kome da dokažem da su falile? Kao da gledam da bi po primitku ovi umanjili povrat novca jer 2 konzerve fale :)
Podrška ne postoji. Na konstataciju da fale 2 konzerve, oni meni traže da pošaljem sve to nazad. Izgleda da imaju samo 1 rešenje za sve probleme (kad si već primio paket): pošaljite nazad.
Ananas je OK dok se ne pojavi problem. Za rešenje je možda bolje kontaktirati prodavca nego Ananas.
 
Podrška ne postoji. Na konstataciju da fale 2 konzerve, oni meni traže da pošaljem sve to nazad. Izgleda da imaju samo 1 rešenje za sve probleme (kad si već primio paket): pošaljite nazad.
Ananas je OK dok se ne pojavi problem. Za rešenje je možda bolje kontaktirati prodavca nego Ananas.
Nisam spazio tvoj post na vreme, imali smo slicnu sitacuiju, samo sam ja porucivao konzerve ribe, u pakovanju 3 komada , i to sam uzeo 8 pakovanja...stiglo mi je sve izmeseno, nesto u onom blisteru 3 pakovanja a nesto pojedinacno, i to pojedinacno mi je falilo isto 2 konzerve...kutija nije bila otvarana. Ananas mi je rekao isto da vratim tako kao sto je poruceno, sta oni rade ne znam, da li imaju negde u sistemu koliko je posiljka tacno teska pa to uporedjuju sa ovima sto su poslali. Uglavnom nisam vratio jer mi je to bila nebuloza, a i kupio sam ih tada sa 2500 din vacuerom, poslednji dan, pa mi nije bilo vredno cimanja jer bih verovatno izgubio kod...
 
Toliki broj pogrešno spakovanih paketa prosto ne može biti slučajan, a gospoda u ananasu/sparku bi trebalo da porazmisle dobro ko im podmeće klipove. Generalno sam prestao da kupujem kod njih, a i ako budem nešto kupovao biće to po jedan proizvod i ćao.
 
Toliki broj pogrešno spakovanih paketa prosto ne može biti slučajan, a gospoda u ananasu/sparku bi trebalo da porazmisle dobro ko im podmeće klipove. Generalno sam prestao da kupujem kod njih, a i ako budem nešto kupovao biće to po jedan proizvod i ćao.
Deluje malo smešno da neka konkurentska firma podmiti radnike u tom sparku da kozmetiku i kancelarijski materijal uvaljaju u brašno, ubace u paket dve konzerve manje, pošalju pogrešne proizvode... ne znam kako bi uopšte takav dil izgledao.

Marketi generalno teško nalaze radnike za low Skill Jobs. Često viđam po marketima ili među dostavljačima lakše ometena lica koja nisu u stanju da oduzmu dva broja. Jednom mi se desilo da kasirka za sva tri proizvoda (voće je bilo u pitanju) kuca pogrešnu cenu. Drugi put dostavljač doneo tri paketa vode umesto četiri i nije u stanju da uz pomoć digitrona izračuna koliko iznosi račun kad se oduzme vrednost jednog paketa.

Biće da je to u pitanju. Nemam drugo objašnjenje.

Prošle godine je sve bilo pakovano bez greške, svaka kategorija proizvoda odvojeno.
 
A direct radi brzo. Stigao mi je paket nakon jednog dana, iako je pisalo da ce bude dostavljen za vise od 2 nedelje. Ako nekome znaci info.
 
U mom slučaju izgleda da Abrzo zavisi od vrste naručenih proizvoda. Jedna Abrzo porudžbenica stigla za 2 dana, a druga još nije obrađena, a prošlo skoro nedelju dana od datuma naručivanja. Od istog su prodavca i iz istog magacina.
 
10.01. uradio porudzbinu iz Computerland, danas isporucena, ja i dalje zadovoljan sa Ananasom, proizvod na akciji+vaucer... Najbolja cena na trzistu.
 
Vidiš kako se kod istog prodavca iskustvo razlikuje u istom trenutku. Meni je Computerland potvrdio porudžbinu, 10 dana je "pakovao" da bi je na kraju juče otkazao.
 

Prilozi

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    20.2 KB · Pregleda: 176
Ako su novokreirani za tebe onda navodno nemaju rok, ali to ćeš proveriti kad budeš hteo da ih iskoristiš :)
Meni su dali 2 "utešna" vaučera početkom decembra, jedan sam iskoristio bez problema pred Novu Godinu, jedan ću gledati da potrošim uskoro, valjda će važiti.
Mada ako ne važi uvek možeš opet da im se žališ (ako imaš vremena i živaca)
Ako su baš stvarno reaktivirani (tj. vraćeni oni isti koje si već koristio za npr. otkazanu porudžbinu), onda ne bih znao, jedino su reaktivirali one iz novembarske kampanje i mislim da su važili koliko i kampanja. Ali i to ne mora da znači, mogu ako hoće i da ti produže važenje. Jedino što za takav slučaj još nisam čuo.
Proverio, nije validan, nemam pojma da li je isti kao iskorisceni ili novokreiran. U call centru kazu da reaktivirani imaju rok vazenja samo 24h (sto nije navedeno ni u tom mail-u ni u uslovima kampanje tj. promocije, darivanja ni opstim uslovima) pa sam se zalio mail-om, kazu da su prosledili nadleznim kolegama.
 
Danas mi otkazali porudzbinu i poslali novi kod ali ne radi 🙄

Zvao ih odmah i kazu javice nekom da ga aktivira, sou 🙂
 
Meni su isto otkazali porudžbinu koja je prethodno bila potvrđena. Poslali su mi vaučer koji zbog otkazivanja nije iskorišćen. Do kad se vaučer može iskoristiti?
 
Da li je ovo realno? Za 2 artikla u zbornoj vrednosti 1700 rsd da se ovoiliko čeka...

Datum: 04.01.2024 - Porudžbina je kreirana
Rok isporuke 18. - 22.jan
Pošiljalac - Ananas direkt
Pošiljalac Ananas direkt
Prodavac Spark
 
Realno je.
Ja jos uvek cekam paket narucen 15 Decembra. Poslali su urgenciju CityExpresu u Ponedeljak i ovi su kao obecali da ce isporuciti paket po hitnom postupku, stagod to znacilo :)
 
Koji usisivač kupuješ? Pitam radi preporuke.

Mogu da preporucim ovaj
Imam ga godinu i po, odlican je, ima HEPA filter, snazano usisava, ali moze da se smanji i bude skoro necujan. Samo sto sam ga tada uzeo na snizenju, bio je nesto oko 8k dinara. Puna cena je tada bila oko 15k dinara ako se dobro secam.


Edit: Da, 8000 dinara.
1705092697319.png

A evo i kako je nakada radio Ananas :)
Mada nisam imao neka mnogo losa iskustva ni u skorijem periodu.
 
Kada sam prvi put usao na izvodjenu ponudu bilo je dve stranice, sada jedva jedna.
 
@lurkerr Nista. Ananas me odbio bez obrazlozenja. U statusu reklamacije pise za vise detalja pozovi 0800.... Ja pozvao, kazu nismo nadlezni za reklamacije, obratite se na mejl. Pitao ih mejlom da mi obrazloze odbijanje, stavio trzisnu u cc, nisam dobio odgovor.
U medjuvremenu je mi se samsung javio da su prosledili upit tehnickim licima. I da ce se javiti. Nisu se javili.
Sad mi dodje da teram inat do kraja..
 
Piše na sajtu da pošiljke kasne zbog popisa u zato se sad dosta čeka kada je u pitanju Spark prodavac, inače uvek mi je stizalo u roku od dan dva ranije nikad nije bilo problema
 
@lurkerr Nista. Ananas me odbio bez obrazlozenja. U statusu reklamacije pise za vise detalja pozovi 0800.... Ja pozvao, kazu nismo nadlezni za reklamacije, obratite se na mejl. Pitao ih mejlom da mi obrazloze odbijanje, stavio trzisnu u cc, nisam dobio odgovor.
U medjuvremenu je mi se samsung javio da su prosledili upit tehnickim licima. I da ce se javiti. Nisu se javili.
Sad mi dodje da teram inat do kraja..
Nece se niko ni cimati jer znaju da si imao 14 dana da vratis proizvod ako ti se ne svidja. Tu nikakva inspekcija ili bilo ko nece reagovati.
 
Sad sam probao ovaj vaucer da primenim za artikal koji nije u izdvojenoj ponudi i prihvata ga...
 
Nazad
Vrh Dno