Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Podrucje Beograda ima oko 1.700.000 stanovnika

a ovo je spisak posta

 
Posiljke LA05405,LA05436 i dalje nemaju status da su sletele u HU. Narucene 11.11.
Dok posiljka LA05483 narucena 23.11. danas dobila status HU-HU1005.
Sve vise mislim da je ceo batch posiljki LA0540-LA053 izgubljen negde u tranzitu. Bice pravo cimanje da izvucem pare nazad.
Izgleda da su Madjari konacno nasli i tu vrecu sa LA0540. To su one koje od 28.11. imaju status Received by local delivery company i konacno je dobila status i u nasoj posti
 
NS je pre 20-ak godina imao oko 200 , a sada ima oko 300.000 stanovnika

Administrativno podrucje NS ima oko 400.000 stanovnika


Koliki je bio priliv posiljki iz inostranstva pre 20 godina , a koliki je danas ?
Koliko je / da li je nadogradjen GPC NS i koliko novih posta je pusteno u rad na
gradskoj teritoriji ?



Izgleda da su Madjari konacno nasli i tu vrecu sa LA0540. To su one koje od 28.11. imaju status Received by local delivery company i konacno je dobila status i u nasoj posti

Zbog ovakvih situacija stalno molim da koristite generator kodova - 0540 ne kasne samo u Srbiji !!!

Evo 100 primera

 
Poslednja izmena:
Po vašim iskustvima, trebalo bi za 4-5 dana da stigne u našu poštu, a tek za par nedelja kod mene? Ne bi trebalo da bude carine jer je daleko ispod €50.
 

Prilozi

  • IMG_0735.jpeg
    IMG_0735.jpeg
    90.8 KB · Pregleda: 64
Meni u petak jedan paket LA..HU dobio status OTPREMLJEN, 10200. Kontam da je na carini, javljam kad prođe čisto da imate reper koliko se čeka na carinu.
14.12. otišao na carinu (promašio sam bio za dan), jutros otpremljen. Dakle carina 7 dana. Nadam se da mi sutra stiže...
 
Opa, ovo brzo ide, sutra vec stize.. Naruceno 12.11. sto je super vreme za trenutnu situaciju
IMG_20231221_091743.jpg
 
Napokon dobih odgovor na reklamaciju koji mi očekivano ništa i ne znači, paket još ne mrda.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-12-21-10-19-40-913_com.easilydo.mail-edit.jpg
    Screenshot_2023-12-21-10-19-40-913_com.easilydo.mail-edit.jpg
    316.5 KB · Pregleda: 69
  • Screenshot_2023-12-21-10-21-55-307_com.brave.browser-edit.jpg
    Screenshot_2023-12-21-10-21-55-307_com.brave.browser-edit.jpg
    131.3 KB · Pregleda: 73
5 paketa LA…HU poruceni 21.11.
16.12 - HU1005
Danas 21.12 - izmenicna 11003

Obsirom na sve sto se desavalo u prethodnom periodu, ovo je dosta brzo stiglo.
 
stigla upravo poslednja iz haosa neregistrovana USPS: UE39989....US ..
Neko je prosle nedelje imao slicnu situaciju sa datumima..
poslednji statusi su bili:
11/15/2023 10:27:00 PM. Your item departed a transfer airport in FRANKFURT, GERMANY . The item is currently in transit to the destination.
11/16/2023 7:41:00 AM. Your item departed a transfer airport in BELGRADE, SERBIA . The item is currently in transit to the destination.

i onda kod nas sad kad vidim broj od psote koju je dobila

18.12.2023 14:43:03 10200 ГПЦ БЕОГРАД - 10200 ГПЦ БЕОГРАД Отпремљен
21.12.2023 06:37:41 11102 БЕОГРАД 3 *Приспелa
21.12.2023 07:39:38 11102 БЕОГРАД 3 *Зaдуженa зa достaву
 
BEOGRAD- ZA UA__HU nekad skoro pa dobar, sada los, LA stizu, UA ne stizu vec mesec dana.

Isto kao i ja. Imam "izgubeljen" paket "UA" kod-a. Podrška iz prodavača ne postoje, skroz katastrofa.
Pračenje ovih kodova na pošti Srbije, ili na pošti Mađarske je pravo gubljenje vremena. Nikad nećete naći ništa.

U suštini, ova poruka zaista je "katarsis". Znaš, "you'll neve walk alone".
 

Prilozi

  • tracking_posta_aliexpress_cover.png
    tracking_posta_aliexpress_cover.png
    104.8 KB · Pregleda: 47
  • tracking_posta_cainiao_cover.png
    tracking_posta_cainiao_cover.png
    90.9 KB · Pregleda: 41
Ja sam dobio danas refund za pošiljku koju nisam dobio a ušla je u Srbiju još 15.09,u pitanju je UAxxxxHU, kontaktirao prodavca i nije pravio problem oko povracaja novca.
 
Polako stizu paketići UA...HU sa zadnjim statusom 20.11. Local delivery center. A ovi drugi paketi LA...HU sa pracenjem stižu dosta brže, valjda što imaju praćenje do uručenja.
 
Kod Madjara i kineza se bas rascistilo.U istom danu skenirane u Madjarskoj i jedan dan čekale na departure transport hubu.IMG_1948.jpeg
 
Ja sam dobio danas refund za pošiljku koju nisam dobio a ušla je u Srbiju još 15.09,u pitanju je UAxxxxHU, kontaktirao prodavca i nije pravio problem oko povracaja novca.
Preko Aliexpressa ili nekog drugog prodavca? Zna li neko kako Aliexpress odlucuje koje ce "dispute" da "hendluje" i automatski odbije prigovor iste sekunde kad je i poslat bez čitanja priloga a koje će prigovore da prvo pogleda prodavac "in negotiation" i da isto tako odbije:)?
Isto kao i ja. Imam "izgubeljen" paket "UA" kod-a. Podrška iz prodavača ne postoje, skroz katastrofa.
Pračenje ovih kodova na pošti Srbije, ili na pošti Mađarske je pravo gubljenje vremena. Nikad nećete naći ništa.

U suštini, ova poruka zaista je "katarsis". Znaš, "you'll neve walk alone".
Meni su izgubljena vec 2 paketa, a u aprilu takodje 2....Prodavci ne produzavaju rok za isporuku, Aliexpress automatski odbija zalbu bez citanja...
 
Istekla mi je zastita(koja inače više ničemu ne služi) i javio sam se prodavcu porukom da mi pošiljka nije stigla ni posle 3 meseca čekanja, on se prvo vadio da je pošiljka stigla i poslao mi je screen sa Cainiao sajta, međutim tamo piše da se javim Madjarskoj Posti post. HU i ja mu kažem da je to adresa Mađarske pošte i da mi ne pada napamet da ja jurim pošiljku jer je ona u njihovom vlasništvu sve dok ne stigne kod mene, rekao da otvorim spor i da izaberem da mi predmet više ne treba i tako su prihvatili i refundirali novac. Ali to sve zavisi do prodavaca, neki hoće da vrate bez problema a neke ne zanima iako nema dokaza da je stiglo.
 
Kakav debakl.
Sinoć u 20,41č dobijam poruku od Pošte da mi je pošiljka iz inostranstva (Ali) ubačena u paketomat i da imam rok do 22 u 14č da je podignem (neprijatno kratak rok kao i obično). Dodem malopre do paketomata ne radi. Ajd blizo je pošta pitam, smeju se, kažu paketomat ne radi dva dana, mi ubacimo, ali niko ne može da podigne. Reko da li sam vas dobro čuo, ako znate za kvar što punite paketomat, zovite me da podignem pakeye na šalteru. Kažu direktor kupio paketomate i nalog je da se koriste. I ponovo se stoka smeje. Reko ko je upravnik poste, daj da pišem prigovor. Ju nemojte. Na kraju su rekli da će po isteku roka otključati pretinac i dostaviti mi pakete.
 
Istekla mi je zastita(koja inače više ničemu ne služi) i javio sam se prodavcu porukom da mi pošiljka nije stigla ni posle 3 meseca čekanja, on se prvo vadio da je pošiljka stigla i poslao mi je screen sa Cainiao sajta, međutim tamo piše da se javim Madjarskoj Posti post. HU i ja mu kažem da je to adresa Mađarske pošte i da mi ne pada napamet da ja jurim pošiljku jer je ona u njihovom vlasništvu sve dok ne stigne kod mene, rekao da otvorim spor i da izaberem da mi predmet više ne treba i tako su prihvatili i refundirali novac. Ali to sve zavisi do prodavaca, neki hoće da vrate bez problema a neke ne zanima iako nema dokaza da je stiglo.
Meni dve bitne ali jeftine stvari bleje najduze i na kraju sam odustao da trazim povracaj posto je dolar ipo i dva u pitanju a bas dosta disputa su mi odobrili pa gledam ako neki vredniji paket kasni van roka da njega otvaram za refund. Miskim da me nilada nisu odbili za refund. Skoro sam samo trazio extend za ova dva.
 
Preko Aliexpressa ili nekog drugog prodavca? Zna li neko kako Aliexpress odlucuje koje ce "dispute" da "hendluje" i automatski odbije prigovor iste sekunde kad je i poslat bez čitanja priloga a koje će prigovore da prvo pogleda prodavac "in negotiation" i da isto tako odbije:)?

Meni su izgubljena vec 2 paketa, a u aprilu takodje 2....Prodavci ne produzavaju rok za isporuku, Aliexpress automatski odbija zalbu bez citanja...
Bilo je prvi put što kupim sa Ali-a. Vi znate mnogo bolje od mene šta znaći kupovina iz Ali-a. Razdvojio sam 10 dolara za kupovinu par jeftne stvari. Iskreno, nisam očekivao dobru uslugu. Jasno mi je sad kako rade 90% (ili više) prodavaća u Ali-u. Oni šalju paket i nam daju neki lazan TN, nakon poslanja sve ostale što se dešava nije više njihov problem. Ovo im je mentalitet, na zalost.

Još vezano sa kupovinom, otvorio sam "dispute" i posle par dana prodavać mi je negirao refundiranje jer "prema sistemu paket je stigao i se nalazi u tvom lokalnom dostavom usluzi i čeka kupac za preuzimanje". Ali-eva "podrška" usluga insistirala je na to, pa onda sam poslao slikanje i nisam prihvatio "rešenje".

S druge strane, kupio sam isti artikl iz drugoh prodavaća, i sad sam izabrao drugu opciju za dostavu. Ovaj što se zove "Cai Niao" je gore nego buširanje svojih jaja. Medjutim, bilo je sad zanimljivo jer nisam dobio još TN. Mislim da znaći da sad je da teško da fajkuju TN.

Pa ništa, sigurno, Ali biće od sad najposlednija opcija.

Sve nabolje svima!
 
Za refund zavisi da li je sa pracenjem ili bez. Ako ima pracenje refund ide.
Ako nema pracenje 99 posto je da nema refund.
Pogotovo ako je u pitanju logisticka kompanija pod kontrolom Aliababa grupe.
 
Za refund zavisi da li je sa pracenjem ili bez. Ako ima pracenje refund ide.
Ako nema pracenje 99 posto je da nema refund.
Pogotovo ako je u pitanju logisticka kompanija pod kontrolom Aliababa grupe.
Ko je vlasnik logističke kompanije mislim da nije problem. Koliko sam video, imaju nekoliko logističkih centra po regijanima. Kod nas na Balkanu se nalazi u Mađarskoj (na reddit-u sam našao Hrvate što su ze zalili o izgubljenim paketima čijih posledenje informacije bile su, "stigao u lokalan centar").

Međutim, kada ideš na "dispute" najgora stvar je kada prodavac ili i Ali ti kazu, "paket je stigao, nalizi se na lokalnom centru, pa onda nema refund". A to niko ne zna šta zaista znaći.
 
@pinocio

Nije ni ovo lose ali "Singapurcani" su nekada redovno stizali za 7-10 dana
( cak imam primere i od ove godine )


sgsg.jpg

@Čika_Kure

Poenta je da u svim strukturama imamo neodgovorne i nestrucne pojedince ili citave timove :(
To se vidi i na primeru Poste.

Za ovo sto se tebi dogodilo bi redom za sve pisao prigovor.
I za salterske radnike i za radnike koji pune paketomate i za sefove redom.
Kad "mozga nemaju" i zele da se uvlace u d*** neka sada objasnjavaju "onima u BG" zasto
to tako rade....
 
Ma uzmes paket i produzis dalje, nema potrebe sebi dzigericu da vadis. Em posle ti malo malo zature paket.
 
@sasa022 obećali su da će dostaviti. Ako ne dostave sigurno ću posati prigovor.
Ma uzmes paket i produzis dalje, nema potrebe sebi dzigericu da vadis. Em posle ti malo malo zature paket.
Kako misliš uzmem paket.

Uzeo bih da je moglo, ali nije, pošto su paket svesno stavili u neispravan paketomat i ni oni ne mogu da ga otvore do isteka roka.

Još mi sinoć šalju poruku da dođem do paketomata po paket, a znaju da im paketomat nije ispravan još dva dana pre toga. :ROFLMAO:

Ne bih se bunio da su rekli dođi u poštu, paketomat ne radi čeka te paket na šalteru. Paketomat i šalter jedno pored drugog.

Stvarno ne razumem zašto su ovo uradili, nema logike, osim ta želja kod šefice pošte da se ušlihta jer je direktor skupo platio krš paketomate koji se ne koriste ili se koriste pogrešno.

I još mi na kraju kaže nikom ne dostavljamo, ali ćemo vama dostaviti, kao da mi čini, a u stvari me napravila majmunom.
 
Poslednja izmena:
@pinocio

Nije ni ovo lose ali "Singapurcani" su nekada redovno stizali za 7-10 dana
( cak imam primere i od ove godine )


Pogledajte prilog 419546
Ma meni je bilo bitno da stigne do kraja godine (tj. predvidjenog 27.12.) jer to sto mi je stiglo je zamisljeno kao sastavni deo novogodisnjeg paketica, tako da sam presrecan. Za ostale posiljke... vreme isporuke nije ni bitno
 
Кад читам ваша искуства са испоруком у пошти/пакетомату, или са уручењем преко поштара, помислим кол'ко сам ја срећан човек 😁.
4 комада УА од 2-ог до 4-ог децембра имали статус ,,arrived at linehaul office". Тек један од њих се данас мрднуо, и то последњи са тим статусом. Сад је ,,arrived at the local delivery center".
Изгледа да и Мађари слажу пошиљке лицем на горе
 
Ko je vlasnik logističke kompanije mislim da nije problem. Koliko sam video, imaju nekoliko logističkih centra po regijanima. Kod nas na Balkanu se nalazi u Mađarskoj (na reddit-u sam našao Hrvate što su ze zalili o izgubljenim paketima čijih posledenje informacije bile su, "stigao u lokalan centar").

Međutim, kada ideš na "dispute" najgora stvar je kada prodavac ili i Ali ti kazu, "paket je stigao, nalizi se na lokalnom centru, pa onda nema refund". A to niko ne zna šta zaista znaći.
Nekad su vracali pare i za neregistrovane ali zbog naseg mentaliteta da primamo pakete i onda trazimo refund na foru da nije stiglo to je promenjeno,tako da smo se sami uvalili u to.A to je radilo 80% kupaca iz Srbije.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno