Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

ok, otkačili su te preko mejla i tvitera.
Zovi 063-9000 i traži agentu da te zove samo služba za brigu o korisnicima radi ostanka u jetelu.
Ako agent odbije da prosledi zahtev da te oni zovu onda jedina brža varijanta je da samo podneseš zahtev za prenos broja u drugu mrežu i odmah sutradan te zovu i daju sve samo da bi ostao kod njih

Djabe ponavljas po ko zna koj put kad se oni uhvatili za mail i tviter
pre par meseci i mene otkacili na mail i tviter , okreno 063 9000 trazio dame pozovu i tako dobio 50%
 
Evo ja danas zvao i tražio da proslede zahtev i da me pozove služba za brigu o korisnicima i rekoše da nemaju takvu mogućnost da proslede kolegama. Još kažu da taj popust od 50% što sam dobio je samo jednom i da ne može to zauvek da traje.
 
klasično pilićarsko laganje, samo podnesi zahtev za prenos u drugu mrežu i odmah te sutradan zovu.
Ako danas podneseš zahtev za prenos broja u drugu mrežu do 18h već ti se to računa kao prvi radni dan.
Tako da već danas, sutra ili do ponedeljka treba da odreaguju i da te zovu nazad.

Samo podsetnik da je u A1 NeoNeo i dalje aktuelan za 1250 din mesečno tokom cele ugovorne obaveze.
 
I mene otkacili i preko X (twitera) i kada su zvali i ja kada sam zvao i trazio brigu o korisnicima. Podneo sam zahtev za prenos broja na pripaid i tek kad su tada zvali dobio sam 50% popusta. Tako da ne zovite bezveze i ne saljite pitanja na X vec pravac poslovnica zahtev za prelazak na pripaid i onda kada pozovu tek tada se dobija 50% popusta.
 
Mome da se čeka kraj ugovorne ili može i ranije da se traži prenos u prepaid?
 
Kada sam ih pitao kada cu preci na pripaid rekli su mi da je rok za obradu zahteva 15 dana. Ja sam podneo zahtev na dan isteka ugovora i zvali me posle 5 dana. Verujem da moze i ranije da se podnese, jer svakako se ceka.
 
Prvi put dobio nesto ovako

Ako nekom treba
 

Prilozi

  • viber_slika_2023-09-01_16-32-33-807.jpg
    viber_slika_2023-09-01_16-32-33-807.jpg
    96.1 KB · Pregleda: 92
  • viber_slika_2023-09-01_16-34-21-769.jpg
    viber_slika_2023-09-01_16-34-21-769.jpg
    88.6 KB · Pregleda: 92
Verujem da nakon isteka 6 meseci ide puna cena ugovorne obaveze... Klasicna navlakusa, ne isplati se ovo.
 
Nema vise 50%?
 
Мени на припејду стално стоји та понуда од 50% за прелазак на постпејд.
 
Не знам да ли је за све, али нуди прилично - од Го старт до Тотал дата плус.
 
Последњих неколико година на припејду.
 

Animated GIF
 
Evo ja danas zvao i tražio da proslede zahtev i da me pozove služba za brigu o korisnicima i rekoše da nemaju takvu mogućnost da proslede kolegama. Još kažu da taj popust od 50% što sam dobio je samo jednom i da ne može to zauvek da traje.
И ја исто. Требало је да прочитам ову тему, само бих уштедео себи и време и живце.🙃

Мени није проблем и да не омогуће... Не може и ајд здраво. Него што те вуку за нос са том иритантном присношћу и усиљеним обраћањем са "ти" где не може ниједна реченица да прође без "теби", "тебе", "тобом", а сваки одговор упакују у пет слојева непотребних фраза. "Много нам је стало до твог задовољства и зато смо само за тебе омогућили твоју понуду преко Јетел за тебе...", као са хот лајном да се дописујем колико се људи убише да ме задовоље избегавањем одговора на питање. Десет порука је требало да разменим да би ми коначно до мозга допрло да НЕЋЕ да проследе инфо служби за бригу о корисницима, а не да ме не разумеју шта их питам. А стварно нит имам намеру да правим драму око преласка код другог оператера, него ми човек приликом договарања тренутног уговора рекао да и у будућности пре одласка код другог, прво код њих проверим шта могу да добијем.

Очигледно је "служба за резање трошкова" закључила да је превише људи попут нас, па су забранили Л1 оператерима да прослеђују захтеве 😁

А за то време, док се ови пате од бриге за моје задовољство, и А1 и Глобалтел и контакт из МТС који ме већ две године смара да пребацим и "убоксујем" број дали понуду. Довиђења ко кућа!

Још та "персонализована понуда преко апликације и Јетел за тебе" идентична понуди са сајта за нове кориснике! 😂 Оваквим стварима само могу да додатно изнервирају људе, да онда намерно не прихвате понуду кад их ипак позову након захтева за пренос броја, кад помисле да их за две године опет исто чека.
 
Ja ih kontaktirao preko Fejsa i sami su mi ponudili sa me pozove agent. Zvao me sutradan i dogovorili 50% popusta na 2 godine. To je bilo pre 2 nedelje...
 
Ја исто преко ФБ и одбили да понуде ишта, чак не прихватају да је та опција постојала. Још их на крају питао за име и са ким разговарам, да ако ме након преласка позову могу да кажем тачно ко је одбио а не "неко са чата", кажу "Надамо се да разумеш зашто ту информацију не можемо да ти дамо" 😂 Бре, као да сам са чатботом разговарао.

Али пре тога питали за број и личне податке, тако да вероватно јесу проверили и видели да су ми последње две обнове биле са 50%, па им ови рекли "не може више".
 
Ljudi moze da se dobije 50% popusta i dobija se. Ali treba da se iscimate jer sada retko kome odmah daju 50% odmah preko razgovora na 0639000. Ukinuli su tu politiku nego sada svima pricaju kako ne moze da bi se ljudi upecali i rekli pa dobro dajte onda sta moze, a verujte mi takvih je dosta vise nego li mi sto smo ovde pa znamo za foru. Tako da samo poslovnica i zahtev za prenos u drugu mrezu ili na pripaid i dobija se 50% popusta za pretplatu.
 
Kako se tema ne bi pretvorila u čas engleskog, da i ja napišem svoje iskustvo.

Prvo cimao FB podršku, naravno, odgovori su bili "specijalna ponuda SAMO ZA TEBE u aplikaciji", "nemamo mogućnost da prosledimo broj službi za brigu o korisnicima", da bismo na kraju došli do odgovora "za dodatne pogodnosti poseti najbližu poslovnicu". Odem, kaže devojka "nemamo ovlašćenje za to, pošaljite mejl". Pošaljem mejl, odbiju me onako šarlatanski, sa usiljenom prisnošću što kaže @neocortex418 i pomalo već bezobraznim tonom da možda nisam dobro video i da ipak ja još jednom pogledam ponudu i da sigurno ima nešto za mene. Iziritiran celim iskustvom vratim prilično neprijatan odgovor, uz to da mi ne prija prelazak na TI i da ću vrlo dobro razmisliti šta ću reći kad me budu zvali povodom zahteva za prelazak u drugu mrežu. Istog dana to i uradim i, naravno, sutradan zovu i pitaju šta želim da bih ostao...

Vrlo loše iskustvo, vrlo loše poslovanje, sledeći put će verovatno biti drugačije ako budem morao opet da podnosim zahtev da bi ponudili išta kršteno...
 
^ to je sistem da teraju do zadnjih granica, kad baš vide da ćeš napustiti mrežu onda kažu dobro hajde da se dogovorimo. Većina ljudi prihvati i produži ugovor bez nekih popusta.
 
Mene su juce zvali dali total data iako sam pod ugovornom obavezom za 1750 rsd do kraja ugovora, istekla mi ona promocija vise puta neta prvih godinu dana na total 10 sa 50% .
Kod njih stvarno ko kako ubode ili kako ko ustane ili se upeca pa prodje ta veca cena neznam, cekam da vidim sta je prijatelj uradio nisu hteli da mu daju 50% na total-e pa videcu jel ce prelaziti u mts ili sta nije covek sa nekim strpljenjem :D
 
Ја ово више видим као последњи воз да се задржи број и пређе на нормалне приватне пакете него као прилику за попуст код Јетела. Ко зна шта ће бити за две године, а за оно подј*****ање од стране корисничке службе за које сад видим да је постало правило, прешао бих и на скупљи пакет. Не дао нам Бог да буду тренд-сетери па да те скрипте са одговорима и курсеве за обуку преузму и други.

И што је најгоре, ово ризикује да испадне некакво шибицарење и размаженост, али још док су били Теленор, од 2017. и прве понуде са неограниченим минутима ништа ново нису понудили, само ненормалне цене које могу да одговарају једино фирмама или онима који узимају телефон на рате, мада и ту не видим неку рачуницу. Велик број пословница, интегрисаност са Моби банком, одлична корисничка подршка - ово последње више не важи.
И читајући ове поруке, тек сад ми је драго што нисам ишао у пословницу да се додатно понижавам. Пре две године, част изузецима, нису могли ни промену адресе у ЛК да унесу у систем како ваља а на питање о продужетку персонализоване понуде су се чудили као да у ЕПС тражиш јефтиније киловате. За цене које имају једноставно је предуслов најбоља корисничка подршка и најбољи пакети у односу на остале
 
Poslednja izmena:
I da se nadovežem za cene koje imaju - neophodan kvalitet mreže tj. njenog signala. Sad je konkurencija ili ista ili bolja po tom pitanju, barem u mom slučaju.
 
Ja i dalje mislim da su najbolji,ali ni blizu kao pre...sad su se ostala dva opasno priblizili sa kvalitetom.
Yettel je najbolji jedino ako ne koristiš VOLTE. Za razgovore. Osim toga ne znam gde su najbolji? U čemu tačno? Prevarama da ti kazu da imas 12 meseci tv za džabe? Pa ti onda kazu posle godinu dana da dugujes 17 000?
 
Nazad
Vrh Dno