Ја ово више видим као последњи воз да се задржи број и пређе на нормалне приватне пакете него као прилику за попуст код Јетела. Ко зна шта ће бити за две године, а за оно подј*****ање од стране корисничке службе за које сад видим да је постало правило, прешао бих и на скупљи пакет. Не дао нам Бог да буду тренд-сетери па да те скрипте са одговорима и курсеве за обуку преузму и други.
И што је најгоре, ово ризикује да испадне некакво шибицарење и размаженост, али још док су били Теленор, од 2017. и прве понуде са неограниченим минутима ништа ново нису понудили, само ненормалне цене које могу да одговарају једино фирмама или онима који узимају телефон на рате, мада и ту не видим неку рачуницу. Велик број пословница, интегрисаност са Моби банком, одлична корисничка подршка - ово последње више не важи.
И читајући ове поруке, тек сад ми је драго што нисам ишао у пословницу да се додатно понижавам. Пре две године, част изузецима, нису могли ни промену адресе у ЛК да унесу у систем како ваља а на питање о продужетку персонализоване понуде су се чудили као да у ЕПС тражиш јефтиније киловате. За цене које имају једноставно је предуслов најбоља корисничка подршка и најбољи пакети у односу на остале