Rekli su nov sistem do kraja godine, zvanicno!
Rekao je i Gospodar da ce Kula (BnV) biti završena do kraja godine.
Uzgred, podrska im je opasno spora. Imam dve reklamacije u toku, jednu od 25.sept koja se ne miče. Njihov backoffice prosledi info za mene korisnickom centru, to onda ceka 5 dana, pa mi proslede prepričanim jezikom. Kada odgovorim, opet ide kroz KC i tek kroz 5 dana dobijem pisani odgovor kako je Ana, Marija, Nikola ili Luka preuzeo na sebe slučaj (uvek drugo ime) i da ce me obavestavati. Naravno, to se ne desava i traze mi vec date info koje se skrolovanjem vide u prethodnom dopisivanju.
KC je jako spori bafer (semafor) za sve zahteve, nije moguce npr. direktno pisati nekome ko radi kartice i brzo resiti pitanje. Ovako prodje 10-a dana da to KC preusmeri i zaboravi se sta je bio slučaj. Dalje, ne daju tikete, da se moze pozvati na tiket i da se vidi status tiketa i eventualno eskalira.
Razumem da ne zele da backoffice bude direktno zatrpan pismima korisnika jer ih to usporava. S druge strane, Banka Inteza ima email i telefon sluzbe za online placanja gde direkt odgovaraju ljudi iz službe -- bez potrebe da neko "prepeva" odgovor / zahtev, bas kao sto i BI služba za kartice ima svoj email i broj telefona i moguce je direktno razgovarati sa ljudima vrlo upućenim u kartičarstvo.
Sve saljem na banka@... a ne na prigovori@...