Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
2 pitanja, sta znaci da je ugovor vazeci na 12 meseci, da li se posle godinu dana opet nesto radi da bi se produzilo ili je to automatski. drugo pitanje kada istekne mastercard da li se opet placa izdavanje posle 3 god koliko traje?
Ništa se ne produžava nakon godinu dana, račun ostaje aktivan dok se ne ugasi. Master kartica se izdaje na 4 godine, posle toga se reizdaje i plaća 500 dinara na starteru, a besplatna je na progresivu.

NEM-L21
 
Ko se raspitivao za EDB? Malopre je stigao EDB racun na Klik.
 
Hmmm, sta je sa TBom danas? Extremno spor app.

I koji je ID korisnika za EDB? Ono 9 cifara mi kaze da je netacno :(
 
Ako si već platio račun onda edb ne šalje zaduženja i stigne poruka da ti je ID korisnika neispravan.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Nisam platio. Ali jeste registrovan vec trajni nalog u RF.
 
Ne može u dve banke.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Znam da ne moze, ali ja sam klik prijavio, a Klik za Infostan recimo radi, iako ima trajni u RF.
I da sam prijavio trajni u Telenoru, treba da radi, tj. treba u RF da se otkaze.

Nego, jel' 9 cifara ID koji treba EDB ili nesto drugo? Tj. da li je ID = ED broj?
 
Onda imaju mnogo toga da ispravljaju :)
 
Ne može EDB u dve banke. Takav im je sistem.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Znaci, prvo mora da se otkaze u jednoj, pa tek onda prijavi u drugoj?
BS!
 
Ko se raspitivao za EDB? Malopre je stigao EDB racun na Klik.
Ja! Stiglo. Umislio sam da EDB placam kad i Infostan, do 15. u mesecu, zbog popusta. Moja greska.

@alfa: Drugar kaže "što me navlacis na tu TB kad je u zestokom minusu, uradio sam domaci?!". Šta bi mogao da bude kontraargument? ;)
 
Poslednja izmena:
Jedini KA tome moze biti da Telenor stoji iza nje i da je minus fiktivan za sada.
Ali je realno u pravu:)
 
Danas kada sam ih zvao da pitam nešto i da predložim,čovek mi je rekao i preporučio da preko kontakt forme šaljem prigovore i sugestije,jer tad to ide na pravo mesto,a on će dodatno da prosledi,tako da sve što imamo da prigovorimo ili sugerišemo treba preko kontakt forme da uradimo.E sad,koliko budemo uporni i istrajni neke stvari će se možda brže rešavati ili uvoditi.
 
Prvo neka "uvedu" da, bilo u aplikaciji, bilo na webu, može da se išta uradi a da ne gledaš 15 sekundi u kotur koji se vrti. Posle možemo da pričamo o poboljšanjima.
 
Pa upravo to što ne valja treba tamo prijaviti.
 
Rekli su nov sistem do kraja godine, zvanicno!
Rekao je i Gospodar da ce Kula (BnV) biti završena do kraja godine.

Uzgred, podrska im je opasno spora. Imam dve reklamacije u toku, jednu od 25.sept koja se ne miče. Njihov backoffice prosledi info za mene korisnickom centru, to onda ceka 5 dana, pa mi proslede prepričanim jezikom. Kada odgovorim, opet ide kroz KC i tek kroz 5 dana dobijem pisani odgovor kako je Ana, Marija, Nikola ili Luka preuzeo na sebe slučaj (uvek drugo ime) i da ce me obavestavati. Naravno, to se ne desava i traze mi vec date info koje se skrolovanjem vide u prethodnom dopisivanju.

KC je jako spori bafer (semafor) za sve zahteve, nije moguce npr. direktno pisati nekome ko radi kartice i brzo resiti pitanje. Ovako prodje 10-a dana da to KC preusmeri i zaboravi se sta je bio slučaj. Dalje, ne daju tikete, da se moze pozvati na tiket i da se vidi status tiketa i eventualno eskalira.

Razumem da ne zele da backoffice bude direktno zatrpan pismima korisnika jer ih to usporava. S druge strane, Banka Inteza ima email i telefon sluzbe za online placanja gde direkt odgovaraju ljudi iz službe -- bez potrebe da neko "prepeva" odgovor / zahtev, bas kao sto i BI služba za kartice ima svoj email i broj telefona i moguce je direktno razgovarati sa ljudima vrlo upućenim u kartičarstvo.

Sve saljem na banka@... a ne na prigovori@...
 
Spor rad aplikacije, spor rad backoffice-a i sl. su bas to - sporost. Nesto sto ce ljude oterati od njih, ali samo ako budu previse spori.

Konkretni problemi su nesto drugo vec. Juce/prekjuce mi je trebalo da prebacim nesto, em sto je app bio sporiji od puza na putu od Tokia do Vasingtona, bez mehanizacije i ljudske pomoci :D, em sto 3x mi je izbacivao "ne moze se prebaciti izmedju racuna razlicitih vlasnika" (iako su svi moji racuni, da, i iako nema razloga da se ne moze prebaciti izmedju ovlascenih racuna), em sto mi nije prosao nalog za placanje, koji je bio uspesan :D (nista nije ni rezervisano)

A kako im reci kada/sta je bilo? Kazu "kod nas se to ne vidi".

TAKVE stvari ne smeju da se dese banci IKADA.
 
Ovo za prebacivanje između sopstvenih računa (štedni -> tekući) se često dešava od poslednjeg update-a aplikacije. Jedino rešenje je zatvaranje aplikacije i ponovno pokretanje. Takođe, iz nekog razloga mi ni novi račun na klik (Infostan) nije stigao, a prijavu sam dodao sredinom novembra.
 
Ovo za prebacivanje između sopstvenih računa (štedni -> tekući) se često dešava od poslednjeg update-a aplikacije. Jedino rešenje je zatvaranje aplikacije i ponovno pokretanje.
Постоји још једно рјешење и онда више никад немаш проблема с том банком, сем рестарта у 21. вијеку:)
 
ugovor potpisan u telenoru 03 decembra i još nije stigla kartica na kućnu adresu. poslao mail, kažu:

Nakon otvaranja računa kartica se izrađuje u roku od 5 radnih dana nakon čega se šalje na adresu koju ste naznačili pri otvaranju računa.
Rok za isporuku je do 15 dana od dana dobijanja poruke da je kartica poslata na adresu.

Predlažem da ispratite poštu, jer se kartica šalje običnom pošiljkom i može je preuzeti bilo ko od ukućana i praksa je da se ubacuje i u poštansko sanduče.
U retkim slučajevima se vraća kao neisporučena nakon čega bismo Vas obavestili radi slanja u neku od prodavnica Telenora.

Ako kartica ne bude isporučena u spomenutim rokovima, slobodno nas obavestite kako bismo pristupili izradi nove.

Srdačan pozdrav,


za dva dana ističe rok 5+15 dana. ne znam gde je zapelo ali kartica ne stiže na adresu.
 
Bojim se da ti neće ni stići...

Meni je prva stigla za 10-ak dana, ali na nesreću morao sam i drugu da uzmem...

Preko mesec dana, oni kažu poslato, kartice nigde, na kraju opet radjena, na moju molbu da dostave u knezu, izasli su mi u susret i stigla, ali preko mesec dana.
 
trebala nam je kartica da bi uplatili skype i još nešto oko privatnih trekera ali u međuvremenu smo saznali za office 365 pa smo dobili 60 min svakog meseca. jedino mi žao zbog trekera pošto je prošao global freeleech. internet karticu banke inteze sam odjavio pre neki mesec.

edit: stigla je poruka na mob da je kartica poslata na adresu i vraćena u banku. izgleda da je nisu ni slali pošto je stalno neko kući i svaki dan pregledavamo poštansko sanduče.

odoh da ih zovem...
 
Poslednja izmena:
Nek pošalju u tebi najbližu poslovnicu...
 
ma nije mi problem da jurim karticu bilo gde po beogradu samo da je pokupim :)
 
Ne radi deponovanje novca u TC City hall vec drugi put u nedelju dana. Bankomat je zabagovao na poslednjoj transakciji prethodnog klijenta, cekao sam minut da se pojavi pocetni ekran

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Ne radi deponovanje novca u TC City hall vec drugi put u nedelju dana. Bankomat je zabagovao na poslednjoj transakciji prethodnog klijenta, cekao sam minut da se pojavi pocetni ekran

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

Da li si prijavio problem na 063 9005?
 
Telenor ok Cool, ali za ime boga zasto stavljate na bakomatima one citace kartica kada nedate da se na taj nacin podignu pare sa bankomata ili uplate?
Onda bolje to uklonite..
I jos jedna stvar, zasto ste ukinuli mogucnos da mogu da se podignu novcanice manje od 1000 dnara? Daj nemojte se kvariti...

Mislim : https://www.youtube.com/watch?v=_7vUeS6bLZc
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno