Šta je novo?

The Witcher 3

Jos jedno pitanje,ako neko zna kako da pokrenem logitech rumblepad 2 sa igrom neka javi. Dobio sam link na pp ali to nije pomoglo.
Inace imam 7 64bit.
 
Auuu,mislim da ce Sarasti da me muci,makar do ponoci,nisam mu ni blizu
 
Ssao ili hbao+ na mojoj kartici?
 
Je li HBAO bolji je diskutabilno?
 
Ssao ili hbao+ na mojoj kartici?

Hbao, na prethodnim stranama sam okacio Duranteov clanak na PCgameru koji detaljno objasnjava sta treba da se iskljuci a sta da se ostavi da bi se nasla ravnoteza izmedju performansi i image quality.
 
koliko sam razumeo HBAO daje mekse senke i bolje odradi osvetljenje sitnijih detalja koji se ponavljaju (stepenice, tarabe). Takodje realnije docara refleksije svetla tipa jedan zid osvetljen baca svetlo na drugi koji je u senci. U battlefield se primeti razlika. U witcheru mi je sve nesto cudno. Na ovom screen-u i meni lepse deluje trava kad je SSAO u pitanju.
 
koliko sam razumeo HBAO daje mekse senke i bolje odradi osvetljenje sitnijih detalja koji se ponavljaju (stepenice, tarabe). Takodje realnije docara refleksije svetla tipa jedan zid osvetljen baca svetlo na drugi koji je u senci. U battlefield se primeti razlika. U witcheru mi je sve nesto cudno. Na ovom screen-u i meni lepse deluje trava kad je SSAO u pitanju.

U TW3 trava bolje izgleda sa SSAO, dok drvece i zbunje bolje izgleda sa HBAO. E sad posto je drvece samo po sebi vec mracnije zbog subsurface scattering-a, tu i SSAO dobro odradjuje posao.
Ali bas zbog trave preferiram SSAO.

HBAO definitivno ne izgleda bolje u svakoj igri, kao npr u Stalker CoP. To je marketing, Nvidia i AMD.
 
Hahaha. Pogledaj fil na slici i u samom kolacu. Od onog sa slike naprave cijelo pakovanje :D
 
Dok sam testirao ono što ću vam napisati dole naišao sam na čudan problem da igra neće da sačuva podešavanja i posle svakog restarta se vraća na neki svoj interni default koji ne može da se promeni. (Moguće da sam ja nekl fajl zatvorio read only pa zato). Takođe, igra neće da u fajl user.settings(C:\Users\[user name]\Documents\The Witcher 3\ultra setttings) upiše nova podešavanja ako nije neki save file loadovan i igrano. Ako se samo promene podešavanja u meniju i izađe iz igre, podešavanja u tom fajlu ostaju ista kao kada je poslednji put igrano.

Ono što je glavni deo mog posta je sledeće, razlog zašto ultra i low izgledaju vrlo slično osim par razlika.
Evo linije koda koje se pojavljuju u low settings a nema ih u ultra:
UseDynamicWaterSimulation=false
MaxCascadeCount=3
MaxTextureSize=1024
AtlasTextureDownscale=2
MaxCubeShadowSize=256
DetailTextureDownscale=2
TextureDownscale=2
(ima još par ali sve što označavaju je da je nešto off npr. Blur)

U ultra što nema u low:
Čitav subsection od jedne opcije:
[Gameplay/EntityPool]
SpawnedLimit=150

TextureMipBias=-1
CascadeShadowmapSize=3072
CascadeShadowQuality=1

Ceo odeljak pod imenom [Budget] ostaje isti bilo low bilo ultra:
[Budget]
cvMaxAllowedLightsShadowTime=1
cvMaxAllowedApexDestroTickedTime=0.2
cvMaxAllowedGrass=30000
cvMaxAllowedDecalsDynamic=10
cvMaxAllowedDynMeshes=104857600
cvMaxAllowedChunksSkinnedTime=2.5
cvMaxAllowedTrianglesSkinned=100000
cvMaxAllowedDecalsSSTime=0.1
cvMaxAllowedLightsShadow=3
TerrainTileMipDataBudget=100
cvMaxAllowedApexTicked=60
cvMaxAllowedActiveEnvProbesTime=0.1
cvMaxAllowedStatTextures=314572800
cvMaxAllowedSpeedTree=5000
cvMaxAllowedLightsNonShadowsTime=0.2
cvMaxAllowedSpeedTreeTime=2.2
cvMaxAllowedChunksStatic=1500
cvMaxAllowedTrianglesStatic=500000
cvMaxAllowedHiresChunks=25
cvMaxAllowedDecalsDynamicTime=0.5
cvMaxAllowedLightsNonShadows=40
cvMaxAllowedChunksStaticTime=1.5
cvMaxAllowedChunksSkinned=400
cvMaxAllowedApexDestroTicked=20
cvMaxAllowedStatMeshes=209715200
TerrainTileMinTimeout=2
cvMaxAllowedHiresChunksTime=0.2
cvMaxAllowedApexTickedTime=0.5
cvMaxAllowedCharTextures=209715200
cvMaxAllowedParticlesCountTime=0.2
cvMaxAllowedParticlesCount=1000
cvMaxAllowedGrassTime=1.5
TerrainTileTimeout=10
OcclusionQueryAdditionalMemory=5
TerrainTileLoadingTimeout=5
cvMaxAllowedDecalsSS=160

A sada opcije koje se menjaju ili ostaju isti low ili ultra:
u [LevelOfDetail]
SwarmHideDistance=200 ostaje na 200
DecalsHideDistance=15 prelazi na 80
DimmerHideDistance=60 ostaje na 60
DynamicDecalsHideDistance=20 ostaje na 20
StripeHideDistance=60 ostaje na 60
U [Rendering]
GrassDensity=1400 na 2400
DecalsSpawnDistanceCutoff=10 ostaje 10
TextureStreamingHeadsDistanceLimit=10 ostaje 10
GlobalOceanTesselationFactor=8 ide na 64
TextureStreamingCharacterDistanceLimit=50 ostaje 50
CascadeShadowFadeTreshold=2 ide na 1
CascadeShadowDistanceScale2=1 ide na 1.5
MaxTextureAnizotropy=8 ostaje na 8
TextureStreamingDistanceLimit=40000 ostaje 40000
MaxCascadeCount=3 se briše
UseDynamicWaterSimulation=false se briše
TextureMemoryBudget=200 na 800
CascadeShadowDistanceScale3=1 na 1.5
MeshLODDistanceScale=1 ostaje 1
MaxSpotShadowSize=256 se briše
ScaleformTextureUnstreamDelay=2.5 ostaje 2.5
TerrainReadAheadDistance=200 ostaje 200
MaxTextureSize=1024
AtlasTextureDownscale=2
HairWorksLevel=0 ide na ono što je postavljeno u rendering fajlu
MaxTextureAnisotropy=1 ide na 16
TerrainScreenSpaceErrorThreshold=4 ide na 1.6
MaxTerrainShadowAtlasCount=2 ide na 4
MaxCubeShadowSize=256 briše se
DetailTextureDownscale=2 briše se
TextureDownscale=2 briše se
TextureInFlightCountBudget=12 ostaje 12
TerrainErrorMetricMultiplier=30 ide na 6
CascadeShadowDistanceScale0=1 ostaje 1
MeshRenderingDistanceScale=1 ostaje 1
CascadeShadowDistanceScale1=1 ostaje 1
pojavljuju se:
TextureMipBias=-1
CascadeShadowmapSize=3072
CascadeShadowQuality=1

u [Rendering/SpeedTree]
GrassGenerationEfficiency=0.075 ostaje 0.075
GrassDistanceScale=0.5 ide na 1.5
FoliageDistanceScale=0.8 ide na 1.8
FoliageShadowDistanceScale=8 ide na 54
GrassRingSize=4194304 ide na 16777216(povećava se 4 puta)

u [Foliage]
MaxVisibilityDepth=4 ide na 24

Sad vi vidite koliko je tu još bilo mesta za poboljšanja...
 
Dok sam testirao ono što ću vam napisati dole naišao sam na čudan problem da igra neće da sačuva podešavanja i posle svakog restarta se vraća na neki svoj interni default koji ne može da se promeni. (Moguće da sam ja nekl fajl zatvorio read only pa zato). Takođe, igra neće da u fajl user.settings(C:\Users\[user name]\Documents\The Witcher 3\ultra setttings) upiše nova podešavanja ako nije neki save file loadovan i igrano. Ako se samo promene podešavanja u meniju i izađe iz igre, podešavanja u tom fajlu ostaju ista kao kada je poslednji put igrano.

Ono što je glavni deo mog posta je sledeće, razlog zašto ultra i low izgledaju vrlo slično osim par razlika.
Evo linije koda koje se pojavljuju u low settings a nema ih u ultra:
UseDynamicWaterSimulation=false
MaxCascadeCount=3
MaxTextureSize=1024
AtlasTextureDownscale=2
MaxCubeShadowSize=256
DetailTextureDownscale=2
TextureDownscale=2
(ima još par ali sve što označavaju je da je nešto off npr. Blur)

U ultra što nema u low:
Čitav subsection od jedne opcije:
[Gameplay/EntityPool]
SpawnedLimit=150

TextureMipBias=-1
CascadeShadowmapSize=3072
CascadeShadowQuality=1

Ceo odeljak pod imenom [Budget] ostaje isti bilo low bilo ultra:
[Budget]
cvMaxAllowedLightsShadowTime=1
cvMaxAllowedApexDestroTickedTime=0.2
cvMaxAllowedGrass=30000
cvMaxAllowedDecalsDynamic=10
cvMaxAllowedDynMeshes=104857600
cvMaxAllowedChunksSkinnedTime=2.5
cvMaxAllowedTrianglesSkinned=100000
cvMaxAllowedDecalsSSTime=0.1
cvMaxAllowedLightsShadow=3
TerrainTileMipDataBudget=100
cvMaxAllowedApexTicked=60
cvMaxAllowedActiveEnvProbesTime=0.1
cvMaxAllowedStatTextures=314572800
cvMaxAllowedSpeedTree=5000
cvMaxAllowedLightsNonShadowsTime=0.2
cvMaxAllowedSpeedTreeTime=2.2
cvMaxAllowedChunksStatic=1500
cvMaxAllowedTrianglesStatic=500000
cvMaxAllowedHiresChunks=25
cvMaxAllowedDecalsDynamicTime=0.5
cvMaxAllowedLightsNonShadows=40
cvMaxAllowedChunksStaticTime=1.5
cvMaxAllowedChunksSkinned=400
cvMaxAllowedApexDestroTicked=20
cvMaxAllowedStatMeshes=209715200
TerrainTileMinTimeout=2
cvMaxAllowedHiresChunksTime=0.2
cvMaxAllowedApexTickedTime=0.5
cvMaxAllowedCharTextures=209715200
cvMaxAllowedParticlesCountTime=0.2
cvMaxAllowedParticlesCount=1000
cvMaxAllowedGrassTime=1.5
TerrainTileTimeout=10
OcclusionQueryAdditionalMemory=5
TerrainTileLoadingTimeout=5
cvMaxAllowedDecalsSS=160

A sada opcije koje se menjaju ili ostaju isti low ili ultra:
u [LevelOfDetail]
SwarmHideDistance=200 ostaje na 200
DecalsHideDistance=15 prelazi na 80
DimmerHideDistance=60 ostaje na 60
DynamicDecalsHideDistance=20 ostaje na 20
StripeHideDistance=60 ostaje na 60
U [Rendering]
GrassDensity=1400 na 2400
DecalsSpawnDistanceCutoff=10 ostaje 10
TextureStreamingHeadsDistanceLimit=10 ostaje 10
GlobalOceanTesselationFactor=8 ide na 64
TextureStreamingCharacterDistanceLimit=50 ostaje 50
CascadeShadowFadeTreshold=2 ide na 1
CascadeShadowDistanceScale2=1 ide na 1.5
MaxTextureAnizotropy=8 ostaje na 8
TextureStreamingDistanceLimit=40000 ostaje 40000
MaxCascadeCount=3 se briše
UseDynamicWaterSimulation=false se briše
TextureMemoryBudget=200 na 800
CascadeShadowDistanceScale3=1 na 1.5
MeshLODDistanceScale=1 ostaje 1
MaxSpotShadowSize=256 se briše
ScaleformTextureUnstreamDelay=2.5 ostaje 2.5
TerrainReadAheadDistance=200 ostaje 200
MaxTextureSize=1024
AtlasTextureDownscale=2
HairWorksLevel=0 ide na ono što je postavljeno u rendering fajlu
MaxTextureAnisotropy=1 ide na 16
TerrainScreenSpaceErrorThreshold=4 ide na 1.6
MaxTerrainShadowAtlasCount=2 ide na 4
MaxCubeShadowSize=256 briše se
DetailTextureDownscale=2 briše se
TextureDownscale=2 briše se
TextureInFlightCountBudget=12 ostaje 12
TerrainErrorMetricMultiplier=30 ide na 6
CascadeShadowDistanceScale0=1 ostaje 1
MeshRenderingDistanceScale=1 ostaje 1
CascadeShadowDistanceScale1=1 ostaje 1
pojavljuju se:
TextureMipBias=-1
CascadeShadowmapSize=3072
CascadeShadowQuality=1

u [Rendering/SpeedTree]
GrassGenerationEfficiency=0.075 ostaje 0.075
GrassDistanceScale=0.5 ide na 1.5
FoliageDistanceScale=0.8 ide na 1.8
FoliageShadowDistanceScale=8 ide na 54
GrassRingSize=4194304 ide na 16777216(povećava se 4 puta)

u [Foliage]
MaxVisibilityDepth=4 ide na 24

Sad vi vidite koliko je tu još bilo mesta za poboljšanja...

Dokle si dosao sa igrom?
 
Necu da igram ono što mi oni, M$ i Sony serviraju. Hocu ono što sam platio.
 
Za to ces morati da sacekas jos patcheva, modova, a i onda mozda nece biti to to
 
Necu da igram ono što mi oni, M$ i Sony serviraju. Hocu ono što sam platio.

Da je grafika kao PS1 ovo bi i dalje bila za mene igra godine, koji kvestovi koji dozivljaj, stvarno vrhunska igra, ovih 30-tak sati koji sam odigrao.
 
kao da je priča bitna, pitaš i ti svašta :/

Ma kakva prica, skipujem svaki razgovor samo pritiskam nasumicno odgovore na pitanja i slicno. Ali kada padne noc pa pocne negde vatra da gori pa gledas one silne particle effecte kako se lelujaju... E to je ono pravo!
 
3A94EB3EC48581B9B3CBBD8C276C4C503663ED8C
 
Pa šta da vam kažem isplati se čeprkati po podešavanjima, nVidija control panelu, registeriju i fajlovima. I naravno, čitati tuđe ideje.

Sada mi na mojoj konfiguraciji radi na 45-50fps sa podešavanjima koja su viša od ultra(negde 50%,100%,200%) na 1080p sa AA i hairworks na level 2 od (0,2,4,8).

Naravno, nisam zadovoljan sa izgledom još uvek, ali sam mnogo zadovoljniji sa fps na trenutnom izgledu igre.

Još samo da vidim hoce li nVidija stvarno da poboljša performanse na Kepler karticama.
 
Dobro, da li to znaci da konacno pocinjes da igras Pero?
 
Nazad
Vrh Dno