Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Apsolutni sam pocetnik u vezi mobilnog interneta.
Posetio sam stranice MTS-a i mislim da sam dosta toga razjasnio, ali ipak par pitanja ako nije problem.

1. Mobilni internet nema veze sa telefonima, tj. nije potrebni biti korisnik nekog Mts paketa mobilne telefonije?

2. Ako se uzme popust od 50% do 31. jula, da li je i dalje modem 1 dinar uz paket 3gb? Na sajtu nista izricito ne pise, ali pretpostavljam da je tako.
http://www.mts.telekom.rs/index.php/modem-huawei-e3131.html

3. Da li je moguce platiti unapred 12 meseci ili 24 meseca, ili koliko god? Uzeo bih net na tudje ime, pa da ga ne maltretiram da placa svaki mesec.

4. I za kraj jedno pitanje na koje je tesko dati odgovor :)
Da li bi bilo dovoljno 3gb mesecno za intenzivan surf recimo 2 sata dnevno, bez downloada i youtubea?
Koliko potrosi recimo sat streama utakmice u "losem kvalitetu" slike?
Godinama koristim flat, pa nemam osecaj koliko tu ide megabajta pri prostom surfu.

Hvala unapred :)
1. Nema veze, moze se uzeti nevezano za mobilne pakete. Ipak, ti u sustini dobijes karticu koja komunicira sa telekomovim bazama, tako da sustinski ti jesi korisnik, ali ne zahteva da imas minute i sms poruke.

2. to pitaj u najblizoj poslovnici, jednostavno, oni ce ti reci da li moze ili ne.