Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jesam, restartovala sam i modem i svoj ruter al opet ništa! Na njihovom modemu mi svetle zeleno Power, DS, US, ONLINE, A narandžasto jedinica 1 gde piše ETHERNET. Izgleda da nema nade za mene! :confused:
 
Poslednja izmena:
Zavisi i koje su adrese podešene na Cisco, da se ne preklapaju sa Dlink.
 
Kako to da proverim za adrese, vrlo moguće da to sprečava protok?
 
Pogledaj negde u podešavanjima na oba koje su vrednosti za DHCP.
 
Joj kad bih znala gde i kako, ja sam bas laik za ove stvari! :)
Ha, nadjoh ako je to to piše IPv4 DHCP Server na D-linku je : 192.168.0.1, sad ću opet da vratim njihov da radi pa cu da pogledam, ako su to te vrednosti?
 
Poslednja izmena:
DHCP podešavanja kod EPC 3925 su u odeljku Lan Setup, a kod D-Link-a (konkretno kod mene na D-Link DIR-600 ruteru) su u odeljku Setup - Network Settings.
 

Prilozi

  • EPC3925_dhcp.jpg
    EPC3925_dhcp.jpg
    116 KB · Pregleda: 124
  • dlink_dhcp.JPG
    dlink_dhcp.JPG
    141.5 KB · Pregleda: 118
Stavi za Local IP Adress kod EPC 3925 adresu 192.168.1.1 umesto 192.168.0.1, adrese EPC 3925 i D-Linka ne smeju da se poklapaju. Nakon toga, restartuj EPC 3925 i D-Link i javi jel radi. :)
 
Evo od njihovog!Lan Setup.png A ne znam kako da odem na D-link da vidim podesavanja kad nemam internet na njemu?
 
Rock86 , hvala ti puno! Sad cu bas sve to da uradim pa javljam u svakom slucaju! Hvala jos jednom,stvarno mi znaci ovo! Pozz
 
@Rock86 ,beskrajno ti hvala!!!:):eyebrows::happy:cheers Sada sve radi savrseno!:type: Beskrajno sam ti zahvalna i svima koji su ucestvovali u resavanju mog problema ali posebno tebi Rock86 !cheers I dalje ostajem pri svom da je ovo jedan od najboljih foruma,uvek sam ga volela i cenila a sad sam se i 100% uverila u to i u spremnost i nesebicnost ovih divnih clanova ovde! Veliki pozdrav!!!
 
Drago mi je da si uspela! :) Slažem se sa tobom, ovaj forum je odličan! :)